Er wordt weer veel te veel herhaald op de TV, kom op guys, lat ons zien wat er vandaag gebeurd is, dit weten we allemaal al!
Nou toch een mooi stukkie over die vissen, vooral dat ze op hun kop kregen van V.!!!!
Super geslaagde actie!!!!
wat een vreselijk flauw einde aan de uitzending trouwens! walgelijk!
Lukas
Volgens mij heeft ze wild vlees ipv BRAINS.
Jammer dat ze mishakte met die BIJL. Had spannende TV opgeleverd.
Ergens in NL achter een TV worden er wel wat nageltjes afgebeten. Het gaat er Karin al lang niet meer om of het thuisfront het zonder haar redt. Of Karin het zonder redt is nu ook al beantwoord. Go Karin GoGoGo !!!
Eigenlijk had die bijl zo bij iemand in zijn voorhoofd moeten komen...
Das pas spectaculair..
Het zit in een hoekje, het is rood en wordt steeds kleiner: Sabine die het scheermesje van Bart heeft gestolen.
Ik hakte bijna m'n vinger eraf....OOOoooooooooooo wattttt leukkkkkkkkkk
quote:
op 10-05-1999 om 08:47 PM schreef edraket het volgende:
dat was wel top dat ze op de flikker kregen![]()
quote:
op 10-05-1999 om 08:52 PM schreef Hunter het volgende:
Bianca daarentegen wordt steeds leuker
Valt mij ook op, sinds de komst van Mona zijn de huilbuien weg en loopt ze opeens heel zelfverzekerd in het rond. Zowiezo heeft de komst van onze "goedlachse Amsterdamse barmeid" de verhoudingen flink gewijzigd. Vorige week leek het er nog op dat de groep uiteen viel in allerlei subgroepjes (denk bijvoorbeeld over de opmerking van Willem over de "kut" van Maurice), terwijl nu opeens het saamhorigheidsgevoel met sprongen omhoog is gegaan. Tja, alleen die Mona valt er buiten dus.
Anyway, ik moet vanavond maar 'ns vroeg naar bed gaan voor 'n keertje, denk ik...
Hoezo wordt Bianca leuker? Bianca heeft zelf ook wel door dat het alleen maar lijkt of zij leuker is, nu MOna door het huis banjert. Je zag haar opfleuren, die eerste avond.
Maar Bianca en ik weten wel beter
quote:
op 10-05-1999 om 09:29 PM schreef Sniper het volgende:
Het is nooit leuk om "The Last in the Picking Order" te zijn. Bianca was het (onterecht want ze heeft BRAINS en ziet er niet slecht uit), en Mona is het (wat heeft zij het moeilijk, oei oei).
???????????????????????????????????
ZE ZIET ER NIET SLECHT UIT?????????
Wanneer ben jij voor het laatst naar de opticien geweest voor een testje!
Ik heb hier geen woorden voor hoor
Omdat ze (domme voorspelling) nooit in de playboy zal staan hoef ik toch nog niet naar een opticien?
Weg ermee!!
En Sabine. Mmmm. Laat haar nog wat spelen met die BIJL. Misschien levert dat nog interessante TV op. Voor de rest is zij BORING. DOM. ONINTERESSANT.
Van mij mag ze blijven!
'k vraag me af of ze wel genoeg bij d'r heeft voor 100 dagen, anders moet ze ook eerder weg voordat heel nederland haar ziet zonder make-up.
En je raakt er toch verslaagd aan, of het nou is omdat je de uitzending leuk vindt, of dat het is om hier erover te klagen.
Vanavond zat ik wel meer dan eerder aan de buis gekluisterd, heb zelfs de feun niet opgepakt...
dus ik bedoel maar...
quote:
op 10-05-1999 om 08:52 PM schreef Hunter het volgende:
En zoals Karin die afschuwelijke vleeswond van Sabientje behandelde. 'Sabien, dat is geen wild vlees'
Dat ze uberhaupt de rust daarvoor heeft...toch echt een moedertje, je merkt het wel! Ik zou Sabimbo gewoon lekker laten bloeden en daar bovenop nog eens lekker rellen: JAAAAAAA, ooooh, kijk nou! Wild vlees!!!OOOOHHHH, tijd voor een dokter, OOOOHHH, wat zieieieielig...
Je moet toch spontaan lachen als Sabimbo zo achterlijk reageert! Daar krijg ik acuut jeuk van. Hulde aan karin.
Had ze vast gelooft.
2: ik weet niet of het iemand is op gevallen maar met de aquarium kwam er toch een bak met heet water aan te pas...visse koken offfuuu hoort dat zo
3: tjee wat een rel over een "grote" verwonding ...pffff en een wild vleeess...hoe bedoel je blond
4: karin is de hele familie nu al vergeten...die hopt al van bed naar bed.
5: Bianca zonder make-up laaaat maar ...ik heb vanacht zitte kijken zit ik recht in dat gezicht te loeren terwijl ze de lagen er af aan het bikke is pfffff heb gelijk niet meer kunne slape.....
Maar die van dat wild vlees, oei oei, dan ga je toch echt af. De andere bewoners hadden moeten zeggen: "Ga maar snel naar binnen, als het wild vlees er zo snel uitkomt dan loop je kans dat de wortels van de vleesboom zo al in de groentetuin vastzetten".
Zoooo die bart, zit tegen Sabientje te vertellen dat ie t maar niks vindt met die kamera erbij, terwijl ie voor eeen weekje terug met de boys op de slaapkamer nog zegt dat ie het absoluut niet zou schuwen!!! Heeft Tara dan toch gelijk over dat schijnheilige????"??
quote:
op 10-06-1999 om 09:25 AM schreef tHe RuLeR het volgende:
Snowbunny, gewoon leidingwater is in de regel zo'n 8 graden, kamertemperatuur waar de vissen in zitten is beduidend hoger, door in de grote bak een paar kannetjes heet water te gooien wordt het water al een beetje warmer (richting kamertemp.) zodoende.Zoooo die bart, zit tegen Sabientje te vertellen dat ie t maar niks vindt met die kamera erbij, terwijl ie voor eeen weekje terug met de boys op de slaapkamer nog zegt dat ie het absoluut niet zou schuwen!!! Heeft Tara dan toch gelijk over dat schijnheilige????"??
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |