abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_196464
ok, de topic is open, jullie commentaar ajb!

Er wordt weer veel te veel herhaald op de TV, kom op guys, lat ons zien wat er vandaag gebeurd is, dit weten we allemaal al!

Nou toch een mooi stukkie over die vissen, vooral dat ze op hun kop kregen van V.!!!!

Super geslaagde actie!!!!

wat een vreselijk flauw einde aan de uitzending trouwens! walgelijk!

I'm back, big as life and twice as ugly!
pi_196465
Sabine: Ër komt al wild vlees uit!

Altijd al gedacht dat Sabine een brok wild vlees is

pi_196466
huh? boris? jij post die msg voor 8 uur
en je hebt de uitzending al gezien?
wat klopt er niet!?!?

Lukas

http://surf.to/BigBro

pi_196467
Hoi PuckStar,. ja euh....ik werk stiekem voor Veronica....oh nee toch niet...
ik heb het bericht gewoon een aantal keer gewijzigd, en hem al lekker snel gepost om zo de topic snel te hebben en zo meerdere topics over hetzelfde te vermijden!
  dinsdag 5 oktober 1999 @ 20:31:00 #5
572 Sniper
Gull Catcher
pi_196468
Wat een ongelofelijk domme trien is Sabine.

Volgens mij heeft ze wild vlees ipv BRAINS.

Jammer dat ze mishakte met die BIJL. Had spannende TV opgeleverd.

dinsdag 5 oktober 1999 @ 20:35:00 #6
234 mrNatural
op BB-rantsoen
pi_196469
Wat was er mis met het einde van de uitzending; Karin die gewoon gezelli van bed naar bed hopt in de jonge heren kamer. Die Karin gaat die jonge meiden nog wel es ff een poepie laten ruiken.
Mooie benen trouwens Karin !!

Ergens in NL achter een TV worden er wel wat nageltjes afgebeten. Het gaat er Karin al lang niet meer om of het thuisfront het zonder haar redt. Of Karin het zonder redt is nu ook al beantwoord. Go Karin GoGoGo !!!

Karin tegen Mona: "Je man heeft namelijks niets om zich over te schamen"
pi_196470
Ja ik had ook wel ff willen zien wat die Karin nou aan het doen was

Eigenlijk had die bijl zo bij iemand in zijn voorhoofd moeten komen...
Das pas spectaculair..

--That is not dead which can eternal lie yet with strange aeons even death may die---
pi_196471
Nou snap ik waarom die bijl aan een touwtje zit.

Het zit in een hoekje, het is rood en wordt steeds kleiner: Sabine die het scheermesje van Bart heeft gestolen.

I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_196472
dat was wel top dat ze op de flikker kregen
  dinsdag 5 oktober 1999 @ 20:49:00 #10
215 misterDre
Paint it black!
pi_196473
Ik wilde wat zeggen over Sabine.....huh, wat wilde ik zeggen.....oja, Sabine is BLOND,blond blond,blond ooooooooooooo wattttt leukkkkkkkk!

Ik hakte bijna m'n vinger eraf....OOOoooooooooooo wattttt leukkkkkkkkkk

pi_196474
Dus daarom liep hummie zo snel weg;hadden we toch nog even moeten wachten. Ik vind het leuk dat ze er zoveel aandacht aan besteedt hebben.
M'n complimenten aan de bedenkers!!
pi_196475
Bianca daarentegen wordt steeds leuker, die is duidelijk over haar dipje heen. En zoals Karin die afschuwelijke vleeswond van Sabientje behandelde. 'Sabien, dat is geen wild vlees' Zo wordt wel duidelijk wie er echt de touwtjes in handen hebben in dit huis.
I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_196476
ja als er iemand in mijn aanzien gestegen is is het Hummie wel, wat een wijf!
pi_196477
quote:
op 10-05-1999 om 08:47 PM schreef edraket het volgende:
dat was wel top dat ze op de flikker kregen

wat was daar top aan, ze vonden die vissen even minder belanf\grijk dan warm eten en dat is toch niet zo gek...ik zou ook door gegeten hebben.

*^*^*^*^*^*^*^*^*^*
bigbrother voor kids
http://www.kidsplanet.nl
pi_196478
als je dat niet snapt.....dan snap je het niet...
ik vond het ook toppie!!!!!!!!!
pi_196479
dan vergeet je vreten maar op dierendag
pi_196480
quote:
op 10-05-1999 om 08:52 PM schreef Hunter het volgende:
Bianca daarentegen wordt steeds leuker

Valt mij ook op, sinds de komst van Mona zijn de huilbuien weg en loopt ze opeens heel zelfverzekerd in het rond. Zowiezo heeft de komst van onze "goedlachse Amsterdamse barmeid" de verhoudingen flink gewijzigd. Vorige week leek het er nog op dat de groep uiteen viel in allerlei subgroepjes (denk bijvoorbeeld over de opmerking van Willem over de "kut" van Maurice), terwijl nu opeens het saamhorigheidsgevoel met sprongen omhoog is gegaan. Tja, alleen die Mona valt er buiten dus.

dinsdag 5 oktober 1999 @ 21:12:00 #18
137 AcE
Let'sNOTkillKenny!
pi_196481
Maarre hoezo is er om 00.40 Nog een uitzending, geen herhaling, dat is zeker.
Hebben ze gehoor gegeven aan onze vraag om CallTV te schrappen?? Zou lache zijn.....
When when your left hand is gone...., your right hand is left...

pi_196482
De late uitzending is wel een herhaling. Tenminste op Veronica Teletekst staat er een "(h)" achter en 't duurt net als de 20:00 uur uitzending maar een half uurtje!

Anyway, ik moet vanavond maar 'ns vroeg naar bed gaan voor 'n keertje, denk ik...

dinsdag 5 oktober 1999 @ 21:17:00 #20
137 AcE
Let'sNOTkillKenny!
pi_196483
O.k., maar ik ben toch benieuwd, dit is voor t eerst en morgenochtend is er dus weer de zelfde herhaling
When when your left hand is gone...., your right hand is left...

dinsdag 5 oktober 1999 @ 21:21:00 #21
215 misterDre
Paint it black!
pi_196484
Mona was trouwens wel haar nieuwe lijflied aan het zingen (krijsen); CRyyyyyyyyinnnggggg.
pi_196485
[quote]op 10-05-1999 om 08:52 PM schreef Hunter het volgende:
Bianca daarentegen wordt steeds leuker, die is duidelijk over haar dipje heen.

Hoezo wordt Bianca leuker? Bianca heeft zelf ook wel door dat het alleen maar lijkt of zij leuker is, nu MOna door het huis banjert. Je zag haar opfleuren, die eerste avond.

Maar Bianca en ik weten wel beter

dinsdag 5 oktober 1999 @ 21:29:00 #23
572 Sniper
Gull Catcher
pi_196486
Het is nooit leuk om "The Last in the Picking Order" te zijn. Bianca was het (onterecht want ze heeft BRAINS en ziet er niet slecht uit), en Mona is het (wat heeft zij het moeilijk, oei oei).

pi_196487
quote:
op 10-05-1999 om 09:29 PM schreef Sniper het volgende:
Het is nooit leuk om "The Last in the Picking Order" te zijn. Bianca was het (onterecht want ze heeft BRAINS en ziet er niet slecht uit), en Mona is het (wat heeft zij het moeilijk, oei oei).

???????????????????????????????????

ZE ZIET ER NIET SLECHT UIT?????????

Wanneer ben jij voor het laatst naar de opticien geweest voor een testje!

Ik heb hier geen woorden voor hoor

dinsdag 5 oktober 1999 @ 22:43:00 #25
572 Sniper
Gull Catcher
pi_196488
He, ik loop al wat langer mee, en val niet direct voor blond en dom (Sabine: "Hihi, kijk mij eens bezig met die BIJL"), maar meer voor INTELLIGENT en toch wel een beetje GOOD LOOKS. Ik vind Bianca er niet slecht uitzien hoor, maar dat is natuurlijk mijn eigen smaak. Ze heeft bovendien soms STERKE uitspraken. En beetje BITCHY, soit. I like that....
  dinsdag 5 oktober 1999 @ 22:47:00 #26
242 Pinball
Electric Monk
pi_196489
OK, Biank is geen supermodel, maar ze is niet afzichtelijk dik of lelijk ofzo.

Omdat ze (domme voorspelling) nooit in de playboy zal staan hoef ik toch nog niet naar een opticien?

Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
pi_196490
Ik heb het nu echt gehad met Bart, hij loopt zijn lul achterna en dat hoef ik niet te zien. Voor de rest heeft hij geen inbreng, wel zeiken dat de medebewoners moeten stoppen om opmerkingen over hem en Sabine te maken maar wel de volgende dag in het openbaar Sabine aflikken. Flikker op latente homo!!
Wat is de definitie van "back to basic" Die van VOO is het niet!!
pi_196491
Vanavond helemaal afgeknapt op Sabine. Ze is echt een schoolvoorbeeld van een dom blondje.
Wat is die dom
Is iedereen zo dom of ben ik zo slim?
pi_196492
Gisteren was aan het einde van de Veronica programmering ook herhaling van de BB uitzending. Vandaag ordt dus niet de eerste keer. En de laatste uitzending van Studio8 was ergens vorige week, dus echt veel heeft Veronica niet omgegooid.

- WatHadJeDan
pi_196493
En Bianca heeft tenminste geen drie lagen make-up nodig zoals Sabine.
  dinsdag 5 oktober 1999 @ 22:55:00 #31
572 Sniper
Gull Catcher
pi_196494
Inderdaad, Bart is een complete LOSER. Eerst staat-ie STOER aan Sabine te verkondigen dat hij wat gaat zeggen van de opmerkingen over hun, en dan 's avonds laat hij Sabine het woord voeren. Wat een COMPLETE LOSER!!!

Weg ermee!!

En Sabine. Mmmm. Laat haar nog wat spelen met die BIJL. Misschien levert dat nog interessante TV op. Voor de rest is zij BORING. DOM. ONINTERESSANT.

pi_196495
Hahaha, die Biank.... Ze heeft ook nog humor ook... Ze vertelt net op stream 3 dat ze vanmiddag in de dagboekkamer Veronica gevraagd heeft of ze de beveiliging al aangescherpt hebben

Van mij mag ze blijven!

pi_196496
Ok, maar Sabine doet er in iedergeval nog wat aan.

'k vraag me af of ze wel genoeg bij d'r heeft voor 100 dagen, anders moet ze ook eerder weg voordat heel nederland haar ziet zonder make-up.

Realiteit is een illusie die zich voor doet bij gebrek aan alcohol
pi_196497
En toch: we klagen en doen er moeilijk over...
(niet dat ik dat niet onderhoudend en leuk vindt), maar voorlopig krijgt V. met de dag meer kijkcijfers.

En je raakt er toch verslaagd aan, of het nou is omdat je de uitzending leuk vindt, of dat het is om hier erover te klagen.

Vanavond zat ik wel meer dan eerder aan de buis gekluisterd, heb zelfs de feun niet opgepakt...
dus ik bedoel maar...

May the force be with you

dinsdag 5 oktober 1999 @ 23:08:00 #35
684 Uniquehorn
onverstaanbaar
pi_196498
Ik vond vanaf het begin af aan Bianca een toffe meid. Ze heeft een goed stel hersens en denkt wat meer na. Ik merk dat ze hier niet altijd even geliefd is. Jammer, ik kan me wel met haar identificeren. Ik kan ook bitchy zijn op zn tijd
dat waren nog eens tijden...
  dinsdag 5 oktober 1999 @ 23:13:00 #36
187 Grrrly
Purrrrrrrr!
pi_196499
quote:
op 10-05-1999 om 08:52 PM schreef Hunter het volgende:
En zoals Karin die afschuwelijke vleeswond van Sabientje behandelde. 'Sabien, dat is geen wild vlees'

Dat ze uberhaupt de rust daarvoor heeft...toch echt een moedertje, je merkt het wel! Ik zou Sabimbo gewoon lekker laten bloeden en daar bovenop nog eens lekker rellen: JAAAAAAA, ooooh, kijk nou! Wild vlees!!!OOOOHHHH, tijd voor een dokter, OOOOHHH, wat zieieieielig...

Je moet toch spontaan lachen als Sabimbo zo achterlijk reageert! Daar krijg ik acuut jeuk van. Hulde aan karin.

Fok!zine 2 the rescue!!!
pi_196500
Ze hadden Sabine gewoon meten vertellen dat haar vinger geamputeerd moest worden omdat de bacteriën anders zouden invreten in haar hand en vervolgens haar arm zodat deze afsterft.

Had ze vast gelooft.

Realiteit is een illusie die zich voor doet bij gebrek aan alcohol
  dinsdag 5 oktober 1999 @ 23:56:00 #38
471 squeeky
Limbo! & Fok! Chatter!
pi_196501
oooooooohhhhhhhhhh waaaaaatttttttt leeeeuuuuuk!!!!!
  woensdag 6 oktober 1999 @ 00:23:00 #39
234 mrNatural
op BB-rantsoen
pi_196502
Volgens mij had karin die ALIEN in Sabine's hand moeten laten doorwoekeren. Was spannend geweest als Bart haar (weer) een handzoentje wilde geven en die vreselijke alien-kop komt dan tevoorschijn.
Dat was het dus wat er vanmiddag in de tuin landde ..
Karin tegen Mona: "Je man heeft namelijks niets om zich over te schamen"
pi_196503
FF voor de goede orde de zoveelste Veronica-mythe ontzenuwen: die avond-TV-uitzending is dus GEEN materiaal/gebeurtenissen van dezelfde dag, hoor! Het aanbieden van de vissen was dus helemaal niet vandaag, en het (voor de bewoners althans) enerverende van de dag met message(s) die over de schutting werd(en) gegooid is er dus al helemaal niet in gekomen. VOO heet een dag bezig te zijn met monteren van dat halfuurtje, maar dan moeten ze dat ook eerlijk zeggen...
Maar ja...is de duivel ook eerlijk over zichzelf ? Natuurlijk niet, dan is hij meteen werkeloos !
pi_196504
lijkt mij ook een beetje moeilijk, om 19.30 maandag de vissenactie en dan om 20.00 uitzenden!
pi_196505
Zat er vanavond ook weer aan de buis gekluisterd.....
1: Tja bianca...die loopt inderdaad lollig rond ..maar met de gedachte " mona gaat er eerst uit mona gaat er eerst uit"

2: ik weet niet of het iemand is op gevallen maar met de aquarium kwam er toch een bak met heet water aan te pas...visse koken offfuuu hoort dat zo

3: tjee wat een rel over een "grote" verwonding ...pffff en een wild vleeess...hoe bedoel je blond

4: karin is de hele familie nu al vergeten...die hopt al van bed naar bed.

5: Bianca zonder make-up laaaat maar ...ik heb vanacht zitte kijken zit ik recht in dat gezicht te loeren terwijl ze de lagen er af aan het bikke is pfffff heb gelijk niet meer kunne slape.....

Hop, Hop......till you drop....

woensdag 6 oktober 1999 @ 02:27:00 #43
689 Thorka
World Princess Pretend
pi_196506
Aangezien veel mensen het maar over blond hebben alsof daarmee alles is afgedaan, wil ik even wijzen op de 10 cm lange uitgroei die ik vanavond zag.......

Maar die van dat wild vlees, oei oei, dan ga je toch echt af. De andere bewoners hadden moeten zeggen: "Ga maar snel naar binnen, als het wild vlees er zo snel uitkomt dan loop je kans dat de wortels van de vleesboom zo al in de groentetuin vastzetten".

woensdag 6 oktober 1999 @ 09:20:00 #44
306 Maurisico
niet bij te benen!
pi_196507
Over uitgroei gesproken, Gaan die gasten elke ochtend naar de kapper ofzo? Als je kijkt naar die Bart, zijn haar is nog geencm aangegroeid! Of ligt dat aan de lucht in het BB-huis?
Voor al uw nieuwe en ouwe nieuws
pi_196508
Snowbunny, gewoon leidingwater is in de regel zo'n 8 graden, kamertemperatuur waar de vissen in zitten is beduidend hoger, door in de grote bak een paar kannetjes heet water te gooien wordt het water al een beetje warmer (richting kamertemp.) zodoende.

Zoooo die bart, zit tegen Sabientje te vertellen dat ie t maar niks vindt met die kamera erbij, terwijl ie voor eeen weekje terug met de boys op de slaapkamer nog zegt dat ie het absoluut niet zou schuwen!!! Heeft Tara dan toch gelijk over dat schijnheilige????"??

Ik wou dat ik dichter was, dan kon ik altijd dichter bij jouw zijn (Stef Bos).

pi_196509
Ik snap Karin niet!
Volgens mij zitten die man & kinderen van haar zich elke avond op te vreten voor de buis. Kijk pappa, mamma ligt weer bij dat knulletje in bed! Waar is ze mee bezig man!
OK, toegegeven, het geeft wel een beetje actie....
Vriendschap is één ziel, in twee lichamen

woensdag 6 oktober 1999 @ 10:39:00 #47
627 Willy
Koekenbakker
pi_196510
Die twee zijn al lang met elkaar naar bed geweest!!!
The only thing we have to fear is FEAR itself
pi_196511
quote:
op 10-06-1999 om 09:25 AM schreef tHe RuLeR het volgende:
Snowbunny, gewoon leidingwater is in de regel zo'n 8 graden, kamertemperatuur waar de vissen in zitten is beduidend hoger, door in de grote bak een paar kannetjes heet water te gooien wordt het water al een beetje warmer (richting kamertemp.) zodoende.

Zoooo die bart, zit tegen Sabientje te vertellen dat ie t maar niks vindt met die kamera erbij, terwijl ie voor eeen weekje terug met de boys op de slaapkamer nog zegt dat ie het absoluut niet zou schuwen!!! Heeft Tara dan toch gelijk over dat schijnheilige????"??

Hee dankje ...gelukkig maar ...had al wel zo'n vermoede maar goed hij was al weg voordat ik het in de gaten had....vond het toch een eng gezicht ...
Hop, Hop......till you drop....

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')