quote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:36 schreef End het volgende:
ik ga ook nooit naar de hoeren, bah

hhm kzou het nie weten.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:47 schreef FiXeR999 het volgende:
Is dit een heropening van een bestaand topic?

quote:
quote:Er bestaan ook mannelijke prostitués (ook wel schandknapen genoemd); mannen die zich aan mannen aanbieden.

quote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:05 schreef Vierkantblokje het volgende:
[afbeelding]
gerucht gaat dat die met ze skateboard er naar toe gaat!

Heuj, da's een ICT'er bij mij op de faculteit!quote:

hij heeft ze wel t liefst gruwelijk nat.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:35 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[afbeelding]
Kees is boos, zijn kachel doet het niet, en uitgerekend vandaag, nu hij naar zijn vaste dame, een Spaanse, wil toegaan

'Stervende hoeren kanker kachel'quote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:35 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[afbeelding]
Kees is boos, zijn kachel doet het niet, en uitgerekend vandaag, nu hij naar zijn vaste dame, een Spaanse, wil toegaan

het heeft ook een naam: wurmquote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:38 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Heuj, da's een ICT'er bij mij op de faculteit!

quote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:53 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[afbeelding]
Boh gek, toensjus was ik na het groentings pwnen zo luu gek, dat ik even hendig sjiek boekte naar die dames, omdat Jennifuuur hoofdpijn had, en toen parkeerde ik mijn Fox zo in dr hendig sjieke grotje parkeerde, zoeen gaar iets was dat, maar toen kwam ikerachter dat ik geen doekoe had om dr te betalen en dus moest ik schandknaapje spelen om zo doekoe te scoren
ik pwn liever dan gepwned te worden

"quote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:38 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Heuj, da's een ICT'er bij mij op de faculteit!
| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |