Maar goed, nu komen ze morgen.quote:Op maandag 18 juni 2007 10:16 schreef Rewimo het volgende:
Bel ik qltel net hoe het met de verhuizing staat... is de verhuizer niet op komen dagen
't Schijnt dat ie niet op de planning staat
Oh ik zal het stefan maar niet laten zien, die wordt helemaal jaloers aangezien hij elke week de achtertuin (grooooot) van zijn ouders moet maaien met zo'n loopding op benzinequote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:15 schreef Rewimo het volgende:
Zaterdag gaan we dit monster ophalen
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:01 schreef Rewimo het volgende:
Nou, hij mag gerust een keer bij ons komen maaien hoor
ooh, met dat ding is het bijna een feestje om het gras te maaienquote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:15 schreef Rewimo het volgende:
Zaterdag gaan we dit monster ophalen
[afbeelding]
Ah, kijk dat had ik niet begrepen dat je nog niet verhuisd was. eind volgende maand toch?quote:Op maandag 25 juni 2007 08:05 schreef Rewimo het volgende:
Ik thuis (en op mijn werk). Maar ik ben ook nog niet verhuisdqltel zit nu zonder internet en telefoon in ons nieuwe huis en dat is vervelend.
We hebben voor de deur mobiel bereik met KPN hebben we ontdektquote:Op maandag 25 juni 2007 09:13 schreef ymme het volgende:
Heeft ie geen mobiel? Maar ja, das natuurlijk ook niet zo heel goedkoop vanuit het buitenland.
Ja, de planning is de 23equote:Op maandag 25 juni 2007 09:24 schreef berney het volgende:
Ah, kijk dat had ik niet begrepen dat je nog niet verhuisd was. eind volgende maand toch?
Kijk dat is nou eens handig.quote:Op maandag 25 juni 2007 09:38 schreef Rewimo het volgende:
[..]
We hebben voor de deur mobiel bereik met KPN hebben we ontdekt
Eet ze niet meteen op maar laat ze minstens een maand drogenquote:Op zondag 1 juli 2007 22:52 schreef Rewimo het volgende:
Verder heeft hij uitgevonden dat we twee enorme bomen met walnoten hebben (dat wordt een prima oogst, ze zitten bomvol).
Wat Archont bedoelt te zeggen gaat volgens mij ook meer om de brandnetels. Die verzaaien zich HEEL SNEL EN HEEL VEEL als je de maairesten niet weghaalt. Ik zou er toch wat aandacht aan besteden, anders leef je binnen een paar jaar tussen alleen maar brandnetels.quote:Op zondag 1 juli 2007 23:23 schreef Rewimo het volgende:
't Is een mulcher, er blijft dus geen gras liggen. Ben allang blij dat we niet hoeven harken
normaal op de punt.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 17:27 schreef Nirak het volgende:
Maar ik hoop dat je vrijdag internet hebt, ik heb geen idee hoe punctueel ze zijn met dat soort dingen in duitsland...
mcpp of mcpa of brabant mixture spuiten gaat het gras niet kapot rest van het gazon welquote:Op maandag 2 juli 2007 08:37 schreef Rewimo het volgende:
Ja, we waren al van plan om een middel te zoeken om de brandnetels weg te krijgen (lees: gif). Uittrekken is inderdaad geen optie, daarvoor zijn het er te veel.
een Duitser heeft alles zu Hause im Keller.quote:
In onze kelder staan 3 verhuisdozen en da's al..quote:Op donderdag 5 juli 2007 21:22 schreef z80 het volgende:
[..]
een Duitser heeft alles zu Hause im Keller.
dit is een veel gehoorde uitspraak in het grens gebied (aan de Nederlandse kant dan).
De klussen zijn op 't moment vooral kleine dingen en dingen in de tuin. In de tuin groeit tenslotte alles door en hoe langer je wacht, hoe groter de puinhoop wordt (en een puinhoop is de tuin op sommige punten). We hebben nu ook internet hier, dat maakt de dingen ook wel makkelijker op fotogebied..quote:Op zondag 8 juli 2007 21:59 schreef Marsepein het volgende:
Ik heb al een tijd geen foto's gezienToch gaat het best voorspoedig, omheining, buro, inkopen, aanhanger. Allemaal belangrijke dingen:Y
De omheining is er niet meer, dus daar kun je ook geen foto's van maken...quote:Op zondag 8 juli 2007 22:29 schreef Marsepein het volgende:
En de omheining, en het haasje, de aanhanger etc etc
Da's zonder jouw beugel..quote:Op zondag 8 juli 2007 23:28 schreef Rewimo het volgende:
Hee, een foto van de aanhanger heb ik al ergens geplaatst
Edit: ja zie je wel
[afbeelding]
denk het niet.quote:Op maandag 9 juli 2007 21:23 schreef Katinkat het volgende:
Zijn die prijzen dan in de andere weken niet gewoon te hoog?
dat zeg ik ook niet.quote:Op maandag 9 juli 2007 23:00 schreef Igen het volgende:
Maar reken er maar niet op dat Praktiker daadwerkelijk altijd het goedkoopst is, en ook nog eens zo vaak op die prijzen 20% korting geeft. Het is tenslotte geen liefdadigheidsinstelling hè?
Daar heb ik op gelet. En opvallend genoeg levert die modemtrafo ook wisselspanning. Een dingdong is gewoon een electromagneet met hamertj en 2 metalen plaatjes dus met gelijkspanning gaat dat niet werken. Ik bewaar die stekkervoedinkjes altijd als ik ze niet meer nodig heb. En heb er nu dus een verhuisdoos vol van staan. En zo af en toe is dat dus best makkelijk.quote:Op woensdag 11 juli 2007 00:08 schreef Marsepein het volgende:
Dan heb je geluk dat dat werkt, want een beltrafo levert wisselspanning. Mar misschien dat dat bij een dingdong anders is.
Loopt het water van dat gootsteentje wel weg als het "omhoog" moet lopen?quote:Op maandag 9 juli 2007 21:46 schreef qltel het volgende:
Ziezo, de klussen van vandaag..
Opgehangen. Zit allemaal niet geweldig, maar de afvoer zit een beetje hoog. En het is ook best wel lastig om een afvoer van 32 in een pijp van 50 te krijgen. 2 verloopjes op elkaar enzo.
Ik ben er bang voorquote:Op woensdag 11 juli 2007 07:54 schreef phluphy het volgende:
[..]
Loopt het water van dat gootsteentje wel weg als het "omhoog" moet lopen?
In de pijp ja, maar dat is juist goed, dat houdt rioleringsgeurtjes tegen.quote:Op woensdag 11 juli 2007 08:54 schreef teigan het volgende:
Het zal ws. weglopen als het niveau in de wasbak hoog genoeg is om het water door die pijp heen te drukken, maar als ik het zo zie zal er altijd wel wat water blijven staan..
Je ziet die pijp toch omhoog lopen? Met name bij kleinere hoeveelheden water lijkt het me dat het niet spontaan naar boven stroomt, richting de "uitgang" (ongeacht op welke hoogte die hangt).quote:Op woensdag 11 juli 2007 08:36 schreef Isabeau het volgende:
Maar het loopt toch niet echt omhoog? Het gaat de muu rin beneden het niveau van het gootsteentje, dus dat is dan goed.
Ja, maar daar heb je dat zwanenhalsje al voorquote:Op woensdag 11 juli 2007 08:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
In de pijp ja, maar dat is juist goed, dat houdt rioleringsgeurtjes tegen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |