2 weken na de bevalling?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:35 schreef Misticle_lightning het volgende:
Hoi allemaal,
ik heb even een rare vraag.
Is het medisch mogelijk dat je 2 weken na je bevalling al weer zwanger bent???
Zo ja is dat uberhaupt wel gezond?
nee hoorquote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:42 schreef PushyGurl het volgende:
[..]
2 weken na de bevalling?
dat kan helemaal niet je bent dan ongesteld
ken wel mensen die dat wekenlang vol kunnen houden hoor...quote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:58 schreef Misticle_lightning het volgende:
Ik vraag dit even omdat ik een beetje onzeker ben of ik nu in de zijk genomen wordt ja of nee door een meisje.
Ik heb haar geholpen bij haar bevalling en ik blijf twijfelen of ze wel of niet liegt. Klinkt heel raar maar is een lang verhaal. Het kind is 16 jaar en heeft heel veel grote verhalen en woont te ver weg om iedere keer langs te rijden. Ik woon in Leerdam en zij in Groningen.
Gezien het feit dat ik zelf 5 weken heb gevloeid na mijn bevalling en pas na 6 maanden weer ongesteld ben geworden deze vraag.
Ik kan het haast niet geloven dat ze al weer zwanger is, zeker gezien het feit ook dat ze kanker zou hebben en een chemo zou moeten ondergaan, ze zit er over te denken om het kindje te laten komen als ze inderdaad zwanger zou zijn en nog chemo moet ondergaan.
ja inderdaad allemaal zeer ongeloofwaardig, maar zoiets hou je toch niet wekenlangvol (het liegen dan bedoel ik)
en meteen op die dag een eisprong...quote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:16 schreef Jambo het volgende:
Als ze 2 weken na de bevalling weer zwanger is zou dat inhouden dat ze zo'n beetje op de dag van de bevalling weer gemeenschap heeft gehad. Dat lijkt me zeer onwaarschijnlijk.
ja oke dat is dan gelijk een heel ander verhaalquote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:49 schreef _evenstar_ het volgende:
nee hoor de een vloeit een paar weken de ander een paar dagen.
Ikzelf heb een keizersnede gehad en heb echt maar een paar daagjes gevloeid omdat het schoongezogen is daarbinnen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |