abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_49884198
Hoi allemaal,

ik heb even een rare vraag.
Is het medisch mogelijk dat je 2 weken na je bevalling al weer zwanger bent???

Zo ja is dat uberhaupt wel gezond?
mama van Myrddin
pi_49884352
Of het mogelijk is, geen idee.

Gezond, lijkt me niet echt. Je lijf moet zich nog herstellen van de vorige zwangerschap.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_49884406
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 12:35 schreef Misticle_lightning het volgende:
Hoi allemaal,

ik heb even een rare vraag.
Is het medisch mogelijk dat je 2 weken na je bevalling al weer zwanger bent???

Zo ja is dat uberhaupt wel gezond?
2 weken na de bevalling?
dat kan helemaal niet je bent dan ongesteld
  dinsdag 29 mei 2007 @ 12:42:45 #4
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_49884427
tijdens de zwangerschap worden er geen eicellen gerijpt dus kun je niet zwanger worden Dus twee weken na de bevalling kun je onmogelijk zekerheid hebben dat je zwanger zou zijn.
In het onwaarschijnlijke geval dat die hormonen meteen met de bevalling weer 'normaal' zouden zijn, zou dus de bevalling dag 1 van een cyclus zijn en na 14 dagen een eisprong zijn. Dan kun je dus op dag 28 oid na de bevalling testen en heb je 'zekerheid'
Lijkt me erg onwaarschijnlijk.
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  dinsdag 29 mei 2007 @ 12:46:56 #5
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_49884586
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 12:42 schreef PushyGurl het volgende:

[..]

2 weken na de bevalling?
dat kan helemaal niet je bent dan ongesteld
nee hoor dat hoeft helemaal niet
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_49884609
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 12:46 schreef _evenstar_ het volgende:

[..]

nee hoor dat hoeft helemaal niet
oh ik dacht dat je dan op zen minst 2 weken ongesteld bent
  dinsdag 29 mei 2007 @ 12:49:39 #7
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_49884669
nee hoor de een vloeit een paar weken de ander een paar dagen.
Ikzelf heb een keizersnede gehad en heb echt maar een paar daagjes gevloeid omdat het schoongezogen is daarbinnen.
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_49884976
Ik vraag dit even omdat ik een beetje onzeker ben of ik nu in de zijk genomen wordt ja of nee door een meisje.
Ik heb haar geholpen bij haar bevalling en ik blijf twijfelen of ze wel of niet liegt. Klinkt heel raar maar is een lang verhaal. Het kind is 16 jaar en heeft heel veel grote verhalen en woont te ver weg om iedere keer langs te rijden. Ik woon in Leerdam en zij in Groningen.
Gezien het feit dat ik zelf 5 weken heb gevloeid na mijn bevalling en pas na 6 maanden weer ongesteld ben geworden deze vraag.
Ik kan het haast niet geloven dat ze al weer zwanger is, zeker gezien het feit ook dat ze kanker zou hebben en een chemo zou moeten ondergaan, ze zit er over te denken om het kindje te laten komen als ze inderdaad zwanger zou zijn en nog chemo moet ondergaan.

ja inderdaad allemaal zeer ongeloofwaardig, maar zoiets hou je toch niet wekenlangvol (het liegen dan bedoel ik)
mama van Myrddin
  dinsdag 29 mei 2007 @ 12:58:56 #9
593 sjak
Juffie Bloem
pi_49884999
Ja hoor, dat is medisch gezien wel mogelijk.
Het is niet voor niets dat je in je kraamtijd al te horen krijgt dat je echt aan anticonceptie moet denken.
Waarom zou het niet kunnen?
Het lijkt me wel slecht voor je lichaam dat nog moet herstellen van de zwangerschap en de bevalling.
Lekker douchen!
  dinsdag 29 mei 2007 @ 13:00:02 #10
132419 melluk
vidi, vici, veni
pi_49885038
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 12:58 schreef Misticle_lightning het volgende:
Ik vraag dit even omdat ik een beetje onzeker ben of ik nu in de zijk genomen wordt ja of nee door een meisje.
Ik heb haar geholpen bij haar bevalling en ik blijf twijfelen of ze wel of niet liegt. Klinkt heel raar maar is een lang verhaal. Het kind is 16 jaar en heeft heel veel grote verhalen en woont te ver weg om iedere keer langs te rijden. Ik woon in Leerdam en zij in Groningen.
Gezien het feit dat ik zelf 5 weken heb gevloeid na mijn bevalling en pas na 6 maanden weer ongesteld ben geworden deze vraag.
Ik kan het haast niet geloven dat ze al weer zwanger is, zeker gezien het feit ook dat ze kanker zou hebben en een chemo zou moeten ondergaan, ze zit er over te denken om het kindje te laten komen als ze inderdaad zwanger zou zijn en nog chemo moet ondergaan.

ja inderdaad allemaal zeer ongeloofwaardig, maar zoiets hou je toch niet wekenlangvol (het liegen dan bedoel ik)
ken wel mensen die dat wekenlang vol kunnen houden hoor...
mensen die door ziekte gedwongen worden te liegen (hoe heet dat ook al weer: compulsief liegen ofzo)
  dinsdag 29 mei 2007 @ 13:00:23 #11
593 sjak
Juffie Bloem
pi_49885045
Tjee wat een bijzonder verhaal. 16 jaar, pfff.
Ik kan me je wantrouwen wel voorstellen, ik zou dat allemaal ook niet zo maar geloven.

pathologisch liegen heet dat
Lekker douchen!
pi_49885460
ja ik weet het, maar ja, er zijn toch ook dingen die wel waar zijn geweest, daarom is het zo moeilijjk
mama van Myrddin
  dinsdag 29 mei 2007 @ 13:16:35 #13
20436 Jambo
Hakuna Matata
pi_49885622
Als ze 2 weken na de bevalling weer zwanger is zou dat inhouden dat ze zo'n beetje op de dag van de bevalling weer gemeenschap heeft gehad. Dat lijkt me zeer onwaarschijnlijk.
Ik word er wel es mismoedig van dat ik, wat ik voel, niet zeggen kan. (Toon Hermans)
  dinsdag 29 mei 2007 @ 13:25:15 #14
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_49885937
Wat een vaag verhaal zeg. Ik geloof dat ik ook grote moeite zou hebben met het geloven daarvan.
  dinsdag 29 mei 2007 @ 13:27:35 #15
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_49886024
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 13:16 schreef Jambo het volgende:
Als ze 2 weken na de bevalling weer zwanger is zou dat inhouden dat ze zo'n beetje op de dag van de bevalling weer gemeenschap heeft gehad. Dat lijkt me zeer onwaarschijnlijk.
en meteen op die dag een eisprong...

dat zijn al twee zeer onwaarschijnlijke dingen..
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_49886081
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 12:49 schreef _evenstar_ het volgende:
nee hoor de een vloeit een paar weken de ander een paar dagen.
Ikzelf heb een keizersnede gehad en heb echt maar een paar daagjes gevloeid omdat het schoongezogen is daarbinnen.
ja oke dat is dan gelijk een heel ander verhaal
pi_49886103
een collega van mij is 2 maanden na de geboorte van haar 1e kind weer zwanger geraakt. Dat vond ik al vrij snel!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')