quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:55 schreef opgebaarde het volgende:
Gevoeld, valt dat niet onder de noemer verkrachting?
Ik denk dat zijn plan dan in het water valt.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:55 schreef beertenderrr het volgende:
omg zometeen gaat hij over de noordzee lopen
Ik voel dat ik zo moet poepen....quote:
Dat is al eens gebeurd maar toen had Noah daar een stokje voor gestokenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:59 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Ik denk dat zijn plan dan in het water valt.!
Yannick Noah?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:05 schreef Martijn85 het volgende:
[..]
Dat is al eens gebeurd maar toen had Noah daar een stokje voor gestoken
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:05 schreef LegerNeger het volgende:
Moslims zeggen dat Allah de wereld heeft gegeiten!
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:05 schreef LegerNeger het volgende:
Moslims zeggen dat Allah de wereld heeft gegeiten!
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:55 schreef beertenderrr het volgende:
omg zometeen gaat hij over de noordzee lopen
Een trap in je zak voel je anders dondersgoed hoorquote:
God verkrachtenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:55 schreef opgebaarde het volgende:
Gevoeld, valt dat niet onder de noemer verkrachting?
Mee eens.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:17 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Een trap in je zak voel je anders dondersgoed hoor
En als God mijn dromen komt versoren zeg ik dat hij op moet sodeflikkeren.
Ik denk ook dat dat em wasquote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:56 schreef JacsReality het volgende:
Hij voelde de hand van onze Vader?
Ik gok het erop dat het zijn eigen vader was...
Mensen die in liedjes geloven.quote:
Zo van de aarde is door toeval ontstaanquote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:03 schreef StonedKinG het volgende:
Zo van God heeft de wereld "geschapen"
Uit wat?
En waar komt God vandaan?
En waarom schiep ie iets? Tijd te veel ofzo?
Geen idee, ik ben geen wetenschapper.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:29 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Zo van de aarde is door toeval ontstaan
Hoe dan?
Door een 'big bang'?
Hoe kon die big bang dan ontstaan?
Door het universum?
Hoe is het universum ontstaan?
Uit stoffen?
Hoe zijn die stoffen ontstaan?
.....
Zelfde idee vriend.
eerlijk misschien niet. Objectief en wetenschappelijk welquote:Op woensdag 30 mei 2007 02:13 schreef Shapeshifter het volgende:
Minderheid van atheisten die denken dat ze stoer zijn door God en de bijbel maar gewoon af te doen als kletspraat zonder ze eerst ook maar enige aandacht te geven...
Hoe eerlijk is dat...
Hoe wetenschappelijk onderlegd ben jij als ik vragen mag, en mocht je dit niet zijn, wat is dan je reden om bijvoorbeeld een big-bang theorie wetenschappelijker te noemen dan bijvoorbeeld creatie.quote:Op woensdag 30 mei 2007 02:15 schreef P8 het volgende:
[..]
eerlijk misschien niet. Objectief en wetenschappelijk wel
Leer zelf eens mensen te respecteren en te tolereren voordat je op anderen gaat afgeven.quote:Op woensdag 30 mei 2007 02:26 schreef Shapeshifter het volgende:
[..]
Hoe wetenschappelijk onderlegd ben jij als ik vragen mag, en mocht je dit niet zijn, wat is dan je reden om bijvoorbeeld een big-bang theorie wetenschappelijker te noemen dan bijvoorbeeld creatie.
Wat net al gezegd is; creationisten en big-bang aanhangers geloven beide hetzelfde; massa en energie uit "niets". Creationisten geloven daarnaast dat er een schepper aanwezig is geweest (en aanwezig is) die het geheel gevormd heeft en stuurt. Big-bang aanhangers geloven dat mechanismen als evolutionisme een rol heeft gespeeld in de ontwikkeling van bijvoorbeeld de mens.
Beide; big-bang en creationisme zullen nooit bewezen kunnen worden. Waarom geven niet-gelovigen dan toch zo hevig af op gelovigen? Worden ze niet gerespecteerd / tolereert omdat ze "dom" zijn en niet "wetenschappelijk" (waar de wetenschap op het huidige moment met meer onbeantwoorde vragen zit dan de gemiddelde gelovige), of is het benodigde referentiemateriaal niet aanwezig omdat er langzamerhand een meeloopcultuur aan het ontstan is en niemand meer het lef heeft om een bijbel te pakken (ook al gelooft hij of zij niet) en de beschikbare informatie zelf te toetsen?
Zou je me wellicht willen aanwijzen waar ik niet vol respect of intolerant ben in mijn vorige post.quote:Op woensdag 30 mei 2007 02:30 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
Leer zelf eens mensen te respecteren en te tolereren voordat je op anderen gaat afgeven.
Ik heb het niet over jou,ik heb het in het algemeen over "gelovigen"quote:Op woensdag 30 mei 2007 02:36 schreef Shapeshifter het volgende:
[..]
Zou je me wellicht willen aanwijzen waar ik niet vol respect of intolerant ben in mijn vorige post.
Ik stel diegene die op mij reageert een vraag. In die vraag is geen millimeter intolerantie of respectloosheid bedoeld, het is een open vraag.
Hoe hij of zij deze vraag beantwoord is in die zin niet belangrijk dat ik meer of minder over hem / haar zal denken. Het helpt me met zijn of haar manier van redeneren te begrijpen en daar adequaat op te reageren.
Ik hoop dat je objectief genoeg kunt zijn om dit te doorzien.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |