Noh, dat slaat werkelijk waar nergens op. Mijn hond heeft zich in dit huishouden aan regels te houden net zoals elk ander member in dit huishouden. Simpel.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:57 schreef zillah666 het volgende:
[..]
Anders zouden ze ook niet verkocht worden (of toch iig na een tijdje weer uit het assortiment gehaald worden).
Edit:
En wat je nog zei over die hond: Zoals ik al zei; ieder zijn ding. Als je zo'n dure bank hebt waar je zo zuinig op bent, en je wilt toch dieren die niet bij die bank mogen komen, neem dan goudvissen.
Maar nogmaals, dat is mijn mening, als jij je hond tot in de puntjes wilt africhten totdat je niet eens meer merkt dat hij in je huis is moet jij dat weten. Ik hou niet zo van onderdanigheid, daarom heb ik katten. Die kun je alles leren, ze weten precies wat ze wel en niet mogen, maar ze doen er niks mee, en trekken hun eigen plan.

Ja, ik heb die dingen dus nooit in een winkel gezien oid.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:03 schreef zillah666 het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar hoe moeten mensen anders aan zo'n ding komen?
Je, bent wel snel hoor, had nog wat meer bij mn reactie geklakt, maar toen stond er al een nieuwe van je![]()

Er staat in dat stukje minsten twee keer dat het slechts om MIJN mening gaat hoor. Dus ik praat niet voor jou, aleen voor mezelf.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:08 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Verder ga ik er niet eens op in want blijkbaar kan jij wel voor mij praten..

Mensen moeten ze ergens vandaan halen.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:08 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ja, ik heb die dingen dus nooit in een winkel gezien oid.

Ja, ik heb dus ze óók nooit in t wild gezien.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:12 schreef zillah666 het volgende:
[..]
Mensen moeten ze ergens vandaan halen.

quote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:11 schreef zillah666 het volgende:
[..]
Er staat in dat stukje minsten twee keer dat het slechts om MIJN mening gaat hoor. Dus ik praat niet voor jou, aleen voor mezelf.
Edit: ik wilde je niet boos maken hoor.
quote:en je wilt toch dieren die niet bij die bank mogen komen,
Je praat niet voor mij?quote:als jij je hond tot in de puntjes wilt africhten totdat je niet eens meer merkt dat hij in je huis is moet jij dat weten. Ik hou niet zo van onderdanigheid,

1e google hit: http://www.antiblaf.nl/on(...)Kis4wCFRopXgodaC4IJgquote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:26 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ja, ik heb dus ze ook nooit in t wild gezien.
.

Ja, vraag en aanbod snap ik. "Ja" had wel volstaan.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:31 schreef zillah666 het volgende:
[..]
1e google hit: http://www.antiblaf.nl/on(...)Kis4wCFRopXgodaC4IJg
Om het blaffen af te leren dus. Blijkbaar kun je er ook iets met je kat mee (vast niet om het blaffen af te leren).![]()
Ze worden verkocht, als ze niet gekocht werden, zou de verkoop ophouden (winkels willen immers winst maken, een product wat niet verkoopt kost alleen, want het neemt de plek in van producten die men wel kan verkopen).
Ergo; er zijn mensen die hun huisdier omhangen met zo'n sierraad.

Ik zeg toch: Als jij dat wil moet jij dat weten. Dan praat ik dus niet voor jou.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:28 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
[..]
Ik zei nooit dat mijn hond niet bij de bank mag, hij mag er niet op. Hij heeft zijn plek en ik heb mijn plek -> de bank. Voor mijn part gaat ie de hele dag rondjes om mijn bank lopen.
[..]
Je praat niet voor mij?

Dat doe je wel. Jij weet blijkbaar dat ik mn hond zoveel mogelijk wil africhten tot je niet meer merkt dat ie er is.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:32 schreef zillah666 het volgende:
[..]
Ik zeg toch: Als jij dat wil moet jij dat weten. Dan praat ik dus niet voor jou.

Je vroeg of ze ook verkocht werden. Geloofde me de eerste keer niet toen ik met vraag en aanbod kwam. Dan geeft ik je een winkel die ze verkoopt (daar voroeg je ook om) en nu was ineens ja wel goed geweest. Als je nou je eigen posts nog eens doorleest zie je misschien zelf ook dat je een beetje vreemd reageert.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:32 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ja, vraag en aanbod snap ik. "Ja" had wel volstaan.
Bedankt

Ik maakte alleen duidelijk dat ik ze nooit gezien heb en dus niet wist dat ze verkocht werde naar aanleiding van "anders zouden ze niet verkocht worden"quote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:36 schreef zillah666 het volgende:
[..]
Je vroeg of ze ook verkocht werden. Geloofde me de eerste keer niet toen ik met vraag en aanbod kwam. Dan geeft ik je een winkel die ze verkoopt (daar voroeg je ook om) en nu was ineens ja wel goed geweest. Als je nou je eigen posts nog eens doorleest zie je misschien zelf ook dat je een beetje vreemd reageert.
Nogmaal ik wil je niet kwaad maken (zou niet weten waarom), ik praat niet voor jou (geeft ik bij bijne elke opmerking aan). Maar dit topic werd gemaakt nav een opmerking van mij, vandaar dat ik erin reageer, maar als jouw bloeddruk dat niet aan kan zal ik me verwijderen uit dit topic hoor.![]()

quote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:45 schreef ymme het volgende:
Ontopic komt volgens mij niet voor in jullie woordenboek.
Dit topic is speciaal hiervoor geopent, en gaan jullie het lopen verzieken.
Kinderen, naar je kamer![]()
![]()

quote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:40 schreef senesta het volgende:
Zeg, dit is lekker![]()
Als jullie even terug lezen kunnen jullie zien dat jullie het over de benches eens waren![]()

De ene hond is inderdaad de andere niet.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:50 schreef Sanderrrr het volgende:
In 1991 kochtte wij een poedel, die hebben wij nooit in een bench gedaan. Was snel zindelijk en alles ging goed dus waarom wel? Alleen nadat ze puppies kreeg hebben we een grote doos gepakt en in de kamer gelegd zodat de moeder altijd dicht bij haar puppies was. Die poedel is nu niet meer.
Zeven maanden geleden hebben we een nieuwe hond genomen, een kruising tussen Berner Senne en Sint Bernard, een best grote dus. Die deed haar behoefte sinds dag 1 al netjes op het daarvoor bestemde hoekje in de tuin dus dat is geen probleem, maar ze beet in alles wat ze zag liggen in de huiskamer. We hadden wel al een bench maar we doen/deden haar daar alleen 's nachts in als we sliepen of als we allemaal uit huis zijn. De eerste paar dagen of weken piepte die wel als ze daar in zat maar dat ging ook al snel over. Nu ziet ze het gewoon als een routine en heeft ze er ook geen problemen mee. Het is dan ook een grote bench (1.5 x 1 meter ofzo) dus ze kan er wel genoeg in bewegen, maar het is dan ook een grote hond.
Waarom ik dit nu getypt heb weet ik niet meer maar onze honden hebben er nooit problemen mee gehad of ze nou wel of niet in een bench moeten zitten. Een nadeel vind ik wel dat het er een beetje uit ziet als een gevangenis zo, met al die tralies...

quote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:48 schreef zillah666 het volgende:
[..]
Tsja, de jeugd van tegenwoordig...
Enne dat we het over 1 ding eens waren, dan mogen we toch nog wel gaan vechten over iets anders? Als iedereen het altijd maar met elkaar eens is wordt het ook zo saai op fok
Zal het niet meer doen![]()

Ja, dat gevoel bekruipt mij ook.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:50 schreef Sanderrrr het volgende:
Een nadeel vind ik wel dat het er een beetje uit ziet als een gevangenis zo, met al die tralies...

Kun je hem dan niet ergens neerzetten wat je kunt afsluiten? Of ergens een plank voor oid zodat ie daar niet weg kanquote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:17 schreef Gia het volgende:
[..]
Ja, dat gevoel bekruipt mij ook.
Wij hebben tot een jaar of 6 geleden een Duitse Herder gehad. Die was gewoon altijd binnen. Ze had een grote mand, waar ze graag in lag. Later werd dat een deken.
We zijn nu van plan om weer een hond aan te schaffen. Een kleiner soort. Maar ik overweeg toch wel een bench voor de eerste tijd. Ik ben vrijwel altijd thuis en als ik (we) weggaan is het de bedoeling dat hondje zo vaak mogelijk gewoon meegaat. Maar soms komt het voor dat dát niet kan. En alleen thuislaten kan voor de hond en voor de meubels weleens niet zo goed uitpakken.
Dus, ik heb dit topic met veel interesse gelezen.
Veel verschillende meningen. Ik hink echt nog op twee gedachten. Is natuurlijk ook wel weer een aanschaf, zo'n bench. Zeker als het maar voor even is. Want ik ben ook van mening dat een hond zodanig opgevoed dient te worden dat hij niets meer kapot bijt.

Het idee is om hem in de gang te laten, 's nachts en als we wegmoeten.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:22 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Kun je hem dan niet ergens neerzetten wat je kunt afsluiten? Of ergens een plank voor oid zodat ie daar niet weg kan

quote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:57 schreef senesta het volgende:
De ene hond is inderdaad de andere niet.

|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |