quote:Op woensdag 30 mei 2007 12:38 schreef Devvie het volgende:
[..]
wel in de tuin..Computer in kantine enzo
![]()
![]()
Nee mag 5 dagen geen alcohol drinken, ben nou nog op mijn werk maar doet echt onwijs pijn. dat wordt weer een kutweekendquote:Op woensdag 30 mei 2007 11:45 schreef dubidub het volgende:
[..]HAMSTEREEEH. Kan je morgen wel saufen dan?
Da's kut, ik neem er dan morgen wel één op jequote:Op woensdag 30 mei 2007 18:01 schreef Toempf het volgende:
[..]
Nee mag 5 dagen geen alcohol drinken, ben nou nog op mijn werk maar doet echt onwijs pijn. dat wordt weer een kutweekend![]()
een weekend zonder alcohol is toch niet zo´n rampquote:Op woensdag 30 mei 2007 18:01 schreef Toempf het volgende:
[..]
Nee mag 5 dagen geen alcohol drinken, ben nou nog op mijn werk maar doet echt onwijs pijn. dat wordt weer een kutweekend![]()
Als je moet boppen niet, anders welquote:Op woensdag 30 mei 2007 18:54 schreef PieterBas het volgende:
[..]
een weekend zonder alcohol is toch niet zo´n ramp![]()
Waar kan je je aanmelden?quote:Op woensdag 30 mei 2007 14:43 schreef kassenbouwer het volgende:
Dat met die speedboot, daar kreeg ik nog een sms'je over van de politie. Ik heb me aangemeld bij die tiplijn en dan krijg je elke keer een sms'je als er wat aan de hand is. Auto zoek, kind zoek etc. Maar er waren dus twee speedboaten kwijt (ik kreeg twee sms'jes...), maar dat was dus van die achtervolging waarschijnlijk...
Wanneer is de pokermeet?quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:08 schreef wlsandman het volgende:
[..]
http://www.politie.nl/haa(...)ee_met_sms_alert.asp
Het schijnt trouwens wel enorm goed te werken. Van de week ook een auto gestolen, binnen 5 minuten gevonden door dat systeem.quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:08 schreef wlsandman het volgende:
[..]
http://www.politie.nl/haa(...)ee_met_sms_alert.asp
In ut Westlandquote:Op woensdag 30 mei 2007 21:41 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
Het schijnt trouwens wel enorm goed te werken. Van de week ook een auto gestolen, binnen 5 minuten gevonden door dat systeem.
En ja WAAR is de pokermeet?
Same herequote:Op woensdag 30 mei 2007 22:12 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Ik ga het hier iig niet redden, geen tuinderspa oid![]()
Bootje is volgens mij een zoon van een ex-tuinderquote:Op woensdag 30 mei 2007 22:29 schreef kurk_droog het volgende:
Is er wel iemand in dit topic die een echte tuinderszoon is?![]()
dat ben ik ookquote:Op woensdag 30 mei 2007 22:37 schreef wlsandman het volgende:
[..]
Bootje is volgens mij een zoon van een ex-tuinder![]()
neequote:Op woensdag 30 mei 2007 22:39 schreef kassenbouwer het volgende:
Ik ben een tuinderskleinzoon, telt dat ook?
dat klopt..quote:Op woensdag 30 mei 2007 22:37 schreef wlsandman het volgende:
[..]
Bootje is volgens mij een zoon van een ex-tuinder![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |