ja, met plaatje zelfsquote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:00 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
stond daar iets in over pioenrozen?
nog voor de enterprise B. Deze was namelijk van dequote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:11 schreef methan het volgende:
enterprise B
Bespeur ik hier een Oh, ja!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:13 schreef methan het volgende:
Excelsior
dan is het nog altijd NX-01quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:12 schreef DaviniaHR het volgende:
Ja, lekker ben jij! Ik hard F5'en, komt er een vraag waar ik dus echt geen idee van heb...
NCC-X01. Ik roep maar wat. Of wil je een naam? Enterprise zal het niet zijn (is dus geen dubbele gok.)
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:15 schreef Houtspeer het volgende:
Het lijkt wel erg veel op The Voyagertrouwens.
Hoe heet de ras waar de mensen periodes van geilheid hebben?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:15 schreef SaskiaR het volgende:
poeh, die schepen heb ik nooit zo gevolgd... als je nou een persoon of ras gevraagd had
volgende keer, volgende keerquote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:15 schreef SaskiaR het volgende:
poeh, die schepen heb ik nooit zo gevolgd... als je nou een persoon of ras gevraagd had
Puntje als ik je ook kan vertellen hoe die periode heet?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:17 schreef Houtspeer het volgende:
[..]
Hoe heet de ras waar de mensen periodes van geilheid hebben?
Even een klein puntenloos vraagje tussendoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |