ja, met plaatje zelfsquote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:00 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
stond daar iets in over pioenrozen?
nog voor de enterprise B. Deze was namelijk van dequote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:11 schreef methan het volgende:
enterprise B
Bespeur ik hier een Oh, ja!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:13 schreef methan het volgende:
Excelsior
dan is het nog altijd NX-01quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:12 schreef DaviniaHR het volgende:
Ja, lekker ben jij! Ik hard F5'en, komt er een vraag waar ik dus echt geen idee van heb...
NCC-X01. Ik roep maar wat. Of wil je een naam? Enterprise zal het niet zijn (is dus geen dubbele gok.)
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:15 schreef Houtspeer het volgende:
Het lijkt wel erg veel op The Voyagertrouwens.
Hoe heet de ras waar de mensen periodes van geilheid hebben?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:15 schreef SaskiaR het volgende:
poeh, die schepen heb ik nooit zo gevolgd... als je nou een persoon of ras gevraagd had
volgende keer, volgende keerquote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:15 schreef SaskiaR het volgende:
poeh, die schepen heb ik nooit zo gevolgd... als je nou een persoon of ras gevraagd had
Puntje als ik je ook kan vertellen hoe die periode heet?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:17 schreef Houtspeer het volgende:
[..]
Hoe heet de ras waar de mensen periodes van geilheid hebben?
Even een klein puntenloos vraagje tussendoor
Het zijn trouwens de Vulcans. En de periode heet Pon Far.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:19 schreef Houtspeer het volgende:
Van mij mag je hoorIk weet niet wat de anderen ervan vinden.
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:20 schreef SaskiaR het volgende:
dat wist ikik zat op de wc
Het is toch trouwens pon farr??
zat te twijfelen tussen ponn far en pon farr. Maar wat maakt het uit, heb jij een Vulcan toetsenbord nog ergens rondslingeren?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:20 schreef SaskiaR het volgende:
Jaquote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:20 schreef SaskiaR het volgende:
Geen flauw idee trouwens, gezien de vorm zal er ongetwijfeld potentieverhogende kwaliteiten aan toegekend zijn.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:20 schreef methan het volgende:
Traditioneel worden aan de asperge geneeskrachtige werking toegekend als medicijn tegen ......Noem er 2
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:27 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Geen flauw idee trouwens, gezien de vorm zal er ongetwijfeld potentieverhogende kwaliteiten aan toegekend zijn.
Als limburger moet je dat weten natuurlijk.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:20 schreef methan het volgende:
Traditioneel worden aan de asperge geneeskrachtige werking toegekend als medicijn tegen ......Noem er 2
geertp + 1quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:30 schreef geertp het volgende:
[..]
Als limburger moet je dat weten natuurlijk.
Hartklachten en tandpijn, en dan heb je nog duizeligheid (welke ik niet begrijp, 't duurt best even om ze klaar te maken, dan ben je er misschien al vanaf...)
Zijn ze wel mee bezig om te onderzoeken. Nog steeds geen resultaat.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:27 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Geen flauw idee trouwens, gezien de vorm zal er ongetwijfeld potentieverhogende kwaliteiten aan toegekend zijn.
nou had niet gedacht dat iemand dat zo uit z'n mouw zou kunnen schudden...quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:38 schreef methan het volgende:
witte druif
Groningsequote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:42 schreef PhysicsRules het volgende:
Is Limburg tegenwoordig ook al een wijnstreek?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |