Heb je wel gelezen wat ik net schreef?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:43 schreef DaviniaHR het volgende:
Dan, moederbord?
(Er bestaat toch niet zoiets als een visuele kaart zoals je een geluidskaart hebt, toch?)
die is waarschijnlijk niet erg plat.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:52 schreef Houtspeer het volgende:
Wat is een trinitron dan PR? Want ik heb er hier eentje staan. Hij is erg groot, maar ook best breed.
Trintiron is een handelsnaam van ik dacht sony. Het zijn CRT monitoren (dus beeldbuizen) die van voren een plat vlak hebben. Beeldbuizen zijn normaal gesproken namelijk bolvormig. Trinitron wordt ook wel diamondtron of flattron genoemd, afhankelijk van het merk.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:52 schreef Houtspeer het volgende:
Wat is een trinitron dan PR? Want ik heb er hier eentje staan. Hij is erg groot, maar ook best breed.
Dank u, dank uquote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:54 schreef SaskiaR het volgende:
pioenroos
Als je goed kijkt zie je op ongeveer 1/3 en 2/3 van het scherm een héél dun lijntje lopen. Dat is een nadeel van trinitron. Maar als je op een normale afstand zit zie je er helemaal niks van.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:55 schreef Houtspeer het volgende:
[..]
Net zo groot als de motorbak van een gemiddelde auto.
De val van Byzantium, lijkt me.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:59 schreef SaskiaR het volgende:
Tja, SC gelezen he
Welke gebeurtenis maakte vandaag 554 jaar geleden een einde aan het Byzantijnse rijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |