quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:30 schreef Laton het volgende:
muziek is wel even wat belangrijker dan ons mislukte maatschappelijk systeem. onze leiders zijn leugenaars en oppertunisten, het volk is een bak lamme schapen dat voor de tv hangt.
Tool heeft vette videoclipsquote:Op donderdag 31 mei 2007 16:54 schreef Ferdie88 het volgende:
Tool-Aenima
[afbeelding]
Beste album van de laatste 20 jaar![]()
Je hebt inderdaag gelijk over de Tool fans. Erg wazige mensen. Hoewel ik de muziek geniaal vind, snap ik ook goed dat er mensen zijn die het niks vindenquote:Op donderdag 31 mei 2007 17:15 schreef parselmouth het volgende:
Ik luister zelf veel rock, maar ik heb zo'n hekel aan die mongolen die zichzelf helemaal te tof vinden omdat ze 'oude' en 'andere' muziek luisteren. En dan zeiken dat alles wat zij niet luisteren geen muziek is en dat het voor domme mensen is en dat alleen extreem slimme mensen de teksten van Tool begrijpen (helemaal niks met Tool, erg goeie band, maar die elitaire fans) en zich vervolgens voor de 80.000e keer aftrekken op die 'geniale' kutsolo van Metallica...
Als alles wat geen gitaar + hysterische solo's bevat geen muziek is en elke mongool dat zo kan, waarom koop je dan geen goedkoop DJ-setje en MAAK je die 'herrie'? Vallen vast bakken met geld mee te verdienen, waarschijnlijk meer dan proberen de zoveelste kloon van the Strokes of Metallica uit te hangen
Eensch.quote:Op donderdag 31 mei 2007 17:15 schreef parselmouth het volgende:
Ik luister zelf veel rock, maar ik heb zo'n hekel aan die mongolen die zichzelf helemaal te tof vinden omdat ze 'oude' en 'andere' muziek luisteren. En dan zeiken dat alles wat zij niet luisteren geen muziek is en dat het voor domme mensen is en dat alleen extreem slimme mensen de teksten van Tool begrijpen (helemaal niks met Tool, erg goeie band, maar die elitaire fans) en zich vervolgens voor de 80.000e keer aftrekken op die 'geniale' kutsolo van Metallica...
Als alles wat geen gitaar + hysterische solo's bevat geen muziek is en elke mongool dat zo kan, waarom koop je dan geen goedkoop DJ-setje en MAAK je die 'herrie'? Vallen vast bakken met geld mee te verdienen, waarschijnlijk meer dan proberen de zoveelste kloon van the Strokes of Metallica uit te hangen
TMF en herrie in een zin.quote:Op woensdag 30 mei 2007 11:09 schreef Pakspul het volgende:
Ts de breezerb0y kan niks anders luisteren dan TMF herrie
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:28 schreef ZaphodBeeblebroX het volgende:
hahahahahhahhaahahah en dan zelf naar zo een kutmuziek luisteren hahahahahahaha
Als je je generalisatie-bril eens afzet kom je best veel nummers tegen met inhoud. Erg veel goede en betekenisvolle teksten, natuurlijk afgewisselt met de overvloed aan "wij zijn de shit"- hip hop. Probeer het eens zou ik zeggen.quote:Op donderdag 31 mei 2007 19:07 schreef TNA het volgende:
[..]
Hiphop heeft meer inhoudMeer karaats goud ja.
Rock niet dan?quote:Op donderdag 31 mei 2007 19:14 schreef Frrreek het volgende:
Als je je generalisatie-bril eens afzet kom je best veel nummers tegen met inhoud.
Met je generalisatiewcbril.quote:Op donderdag 31 mei 2007 19:20 schreef Frrreek het volgende:
[..]
Nee. Langharige op-zwervers-lijkende gitaarjosties hebben geen inhoud.
Hey ik kom je weer tegenquote:Op woensdag 30 mei 2007 10:23 schreef Laton het volgende:
[..]
Vrijwel alle soorten muziek hebben hun hoogtepunten en schoonheid.
Mnml en techno zijn de rock n roll van nu.
Heerlijk om al die jong-bejaarden te zien reageren hierop.
"tis alleen maar bam bam bam"
Muziek![]()
quote:
ik heb heatwave echt nog nooit op een inhoudelijke post kunnen betrappen. Met z'n alle electronische muziek is zielloos en bestaat uit bliepjes en sampletjes.quote:Op donderdag 31 mei 2007 19:32 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Hey ik kom je weer tegen
Minimal & Techno vergelijken met Rock 'n Roll.... hoe kom je er in vredesnaam bij?
-edit- alles gelezen en HeatWave heeft echt 100% gelijk!
Ik geef em groot gelijk dat hij alle electronische muziek zielloos vind...quote:Op donderdag 31 mei 2007 19:47 schreef Batsnek het volgende:
[..]
ik heb heatwave echt nog nooit op een inhoudelijke post kunnen betrappen. Met z'n alle electronische muziek is zielloos en bestaat uit bliepjes en sampletjes.
Boehoequote:Op donderdag 31 mei 2007 19:38 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Ga alsjeblieft van deze planeet af. Je bent geen meerwaarde, deze grap is al zo oud... ga met je tijd mee zou ik zeggen. Humorloze mongoloid.
http://www.last.fm/user/Toffe_ellendequote:Op donderdag 31 mei 2007 20:11 schreef Frrreek het volgende:
[..]
Boehoe
Jij bent er zeker ook zo een? Smeerlap.
Your musical compatibility rating with Toffe_Ellende is:quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:16 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
http://www.last.fm/user/Toffe_ellende
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |