quote:Op donderdag 31 mei 2007 11:55 schreef Sunango het volgende:
Schitterend topic
Heb zelf ooit tijdens een geschiedenisexamen ingevuld:
Vraag:
Welke beroemde woorden sprak President Kennedy toen hij in 1963 voor de Berlijnse Muur een toespraak hield?
Ik:
'Life is like a box of chocolate, you never know what you're gonna get'.
Dat is toch geen serieuze examenvraag?quote:Op donderdag 31 mei 2007 11:55 schreef Sunango het volgende:
Schitterend topic
Heb zelf ooit tijdens een geschiedenisexamen ingevuld:
Vraag:
Welke beroemde woorden sprak President Kennedy toen hij in 1963 voor de Berlijnse Muur een toespraak hield?
Ik:
'Life is like a box of chocolate, you never know what you're gonna get'.
Op een (gewoon) schoolexamen van vorig jaar, geen eindexamenvraag...quote:Op donderdag 31 mei 2007 12:12 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Dat is toch geen serieuze examenvraag?
Tenzij je GL/TL hebt gedaan.![]()
Ik had bij die iets over bedreiging van de natuur en een vliegveldquote:Op donderdag 31 mei 2007 13:58 schreef Ambo het volgende:
bij die '2 steden-vraag' heb ik:
Ten westen van die 2 steden is het gemiddeld aantal uren zon hoger, is zo lullig voor mensen met een zonneallergie
ik heb niet eens nagedacht over 2 andere debiele antwoorden want de hint leek me duidelijk
Technisch gezien heb je nog gelijk ookquote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:55 schreef Lemjur het volgende:
vandaag M&O, op welke manieren kun je het Eigen Vermogen vergroten?
- 1 antwoord wist ik
- 2 door een bank te overvallen
Whehe. BIj die vraag t ik er eerlijk gezegd geen eenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:44 schreef switchboy het volgende:
[..]
Technisch gezien heb je nog gelijk ook![]()
Er stond niet op welke legale manieren...
Nou, die 1e manier is gewoon goed hoor.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:00 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Whehe. BIj die vraag t ik er eerlijk gezegd geen een
Bij de 1e had ik:
"Ze plaatsen aandelen. Niet aannemelijk, maar het kan." (terwijl het maar een bedrijf was dat net begon en het pand was een hutje van 4000 euro)
Bij de 2e had ik:
"Het personeel doet gezamelijk met 1 lot mee aan de loterij. Ze winnen 5 miljoen. Hiervan komt een deel ten goede aan het bedrijf."
Hopen dat ik er ten minste 1 puntje voor vang.
De tweede ook welquote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:19 schreef GioStyle het volgende:
[..]
Nou, die 1e manier is gewoon goed hoor.![]()
DEXTER !!quote:Op zaterdag 2 juni 2007 10:18 schreef De_Brandweer het volgende:
Ik vulde bij M en O gisteren bij vraag 30 in: Omlet du fromage. Stoer he![]()
Ik weet btw zelfs op wie die vraag is gebaseerd. Onze m&o leraar werkt mee aan het maken van die examens, en gebruikt altijd namen van mensen van schoolquote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:00 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Whehe. BIj die vraag t ik er eerlijk gezegd geen een
Bij de 1e had ik:
"Ze plaatsen aandelen. Niet aannemelijk, maar het kan." (terwijl het maar een bedrijf was dat net begon en het pand was een hutje van 4000 euro)
Bij de 2e had ik:
"Het personeel doet gezamelijk met 1 lot mee aan de loterij. Ze winnen 5 miljoen. Hiervan komt een deel ten goede aan het bedrijf."
Hopen dat ik er ten minste 1 puntje voor vang.
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 10:18 schreef De_Brandweer het volgende:
Niet als je het verkeerd schrijftquote:Op zaterdag 2 juni 2007 10:18 schreef De_Brandweer het volgende:
jeugdsentimentquote:Op zaterdag 2 juni 2007 10:18 schreef De_Brandweer het volgende:
quote:
"May God have mercy on your soul."quote:Op woensdag 30 mei 2007 21:50 schreef Repeat het volgende:
Deze wil ik jullie toch niet onthouden
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |