omg, wordt ook wakker dan een 4 takt bruter isquote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:06 schreef Diemietuhriej het volgende:
http://video.google.nl/videoplay?docid=-8462378466997568582&q=supermotard+nicky+hayden
Of toch maar wel een 4takt SM?![]()
![]()
Ja maar 2takt is veel feller enzo.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:09 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
omg, wordt ook wakker dan een 4 takt bruter is![]()
iig op een SM![]()
Mjah, het ligt eraan wat je wilt hebben. Wil je een echte SM, dan koop je een 4 takt. Wil je neppert, dan koop je een 2 takt. Iig zo denk ik eroverquote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:18 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Ja maar 2takt is veel feller enzo.En heeft meer charme vind ik.
En simpeler.
Nja ik ken jongens die met hun senda's kunnen sliden.. maar die kunnen ook wel erg goed rijden.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:22 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Mjah, het ligt eraan wat je wilt hebben. Wil je een echte SM, dan koop je een 4 takt. Wil je neppert, dan koop je een 2 takt. Iig zo denk ik erover![]()
2 Takt kan je niet echt mee sliden ofwat....
dat weegt ook nietsquote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:27 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Nja ik ken jongens die met hun senda's kunnen sliden.. maar die kunnen ook wel erg goed rijden.
Maar het heeft zo zijn voor en nadelen.. Ach, ik heb nog een jaar te gaan.![]()
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:27 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Nja ik ken jongens ipho die met hun zijn senda's kunnen kan sliden.. maar die kunnen kan ook wel erg goed rijden.
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:06 schreef Diemietuhriej het volgende:
http://video.google.nl/videoplay?docid=-8462378466997568582&q=supermotard+nicky+hayden
Of toch maar wel een 4takt SM?![]()
![]()
Mjah wat versta je dan onder sliden.....quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:27 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Nja ik ken jongens die met hun senda's kunnen sliden.. maar die kunnen ook wel erg goed rijden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |