Afgelopen weekend zat ik op de bank samen met de geweldigste persoon in mijn leven. Zijn hoofd op mij schouder, mijn hoofd op zijn hoofd, en zo zaten we daar, minstens een kwartier. En ik voelde totaal niet de behoefte om iets te zeggen (wat, zoals iedereen weet, niet vaak voorkomt bij een vrouw), de stilte die er heerste, was perfect.quote:Mia: Don't you hate that?
Vincent: What?
Mia: Uncomfortable silences. Why do we feel it's necessary to yak about bullshit in order to be comfortable?
Vincent: I don't know. That's a good question.
Mia: That's when you know you've found somebody special. When you can just shut the fuck up for a minute and comfortably enjoy the silence.
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 09:45 schreef dimage het volgende:
ik heb een uitstekende relatie met mijn rechterhand
Anders hou je je mond gewoonquote:Op dinsdag 29 mei 2007 09:45 schreef dimage het volgende:
ik heb een uitstekende relatie met mijn rechterhand
Helemaal mee eens. Waarom ruzie maken? Bij ruzie is altijd 1 de winnaar. Maar jij wilt toch helemaal niet dat degene om wie je veel geeft verliest? Als je ergens niet uitkomt, zoek je samen een oplossing. En met duidelijkheid, kalmte en compromissen kom je een stuk verder dan geschreeuw en je zin doordrijven.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 09:33 schreef Deepfreeze het volgende:
* Deepfreeze meldt!!
Voor mij het belangrijkste: Behandel elkaar met respect. Vergeet niet dat je met zijn tweeen bent in de relatie, en niet 2 individuen die elk hun eigen plekje in de relatie moet verdedigen..
Maar je mist dan wel de beste sex ter wereld : goedmaak-sex !quote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:00 schreef BubblegumBarbie het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Waarom ruzie maken? Bij ruzie is altijd 1 de winnaar. Maar jij wilt toch helemaal niet dat degene om wie je veel geeft verliest? Als je ergens niet uitkomt, zoek je samen een oplossing. En met duidelijkheid, kalmte en compromissen kom je een stuk verder dan geschreeuw en je zin doordrijven.
Jammer voor je, dat jij aleen maar onwijs puike sex kan hebben na een ruzie. Wij hebben dat gewoon all the time, geen ruzie voor nodig.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:17 schreef LessKite het volgende:
[..]
Maar je mist dan wel de beste sex ter wereld : goedmaak-sex !
Buh, doe mij maar een goeie ruzie op z'n tijd,
liever hoge ups en lage downs dan altijd maar in het midden, dat gezapige gehang op de bank met je kop op elkaars schouder
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:15 schreef SHE het volgende:
Wij maken non stop ruzie, hij praat als ik er geen zin in heb, ik blaat op de totaal de verkeerde momenten. We hebben de meest onzinnige conversaties, we liggen mijlenver uit elkaar qua karakter en als ik rechtsom wil, gaat hij steevast links.
Heerlijk![]()
Herkenbaar.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:34 schreef k_i_m het volgende:
We vinden elkaar allebei even leuk. Ik vind hem niet leuker of minder leuk dan hij mij en andersom.
En als hij een boer laat kijkt hij altijd even naar me, of ik wel goedkeurend naar hem knik dat ie weer goed gepresteerd heeft.
Als je geen ruzie hebt kun je ook niet de ander half-boos kapotneukenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:26 schreef BubblegumBarbie het volgende:
[..]
Jammer voor je, dat jij aleen maar onwijs puike sex kan hebben na een ruzie. Wij hebben dat gewoon all the time, geen ruzie voor nodig.
Na twee jaar al getrouwd joh?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:39 schreef Brighteyes het volgende:
Hier 2 jaar samen, nog altijd happy, maar wel ruzie af en toe, god-zij-dank wel ruzie!Heerlijk knetteren, zwijgen, kwaad doen en even de kop in de wind gooien!
En daarna als de lucht geklaard is gewoon weer lekker happy zijn samen.
Heb hiervoor een relatie gehad met iemand die geen ruzie kon maken, vreselijk.![]()
Nooit ruzie of een 'meningsverschil' lijkt mij dodelijk saai iig, maar goed, dat is ieder voor zich en zal ook zeker wel aan de karakters liggen.
Gewoon helemaal 100% jezelf kunnen zijn, samen lachen, samen huilen, samen ruzie maken, samen goed maken en het flink niet met elkaar eens zijn soms.
Zoals de trouw-ambtenaar zei: 'Jullie zijn 2 individuen, zoveel is me wel duidelijk na het gesprekje vooraf'.![]()
Waarom!?quote:
Als het goed zit zit het goed.. Al zou je al 10 jaar een relatie hebben kan het nog verkeerd gaan..quote:
Het ging toch niet over jou, of haal ik nu iets door elkaar doordat jullie dezelfde avatar hebben?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:07 schreef Tally het volgende:
[..]
Als het goed zit zit het goed.. Al zou je al 10 jaar een relatie hebben kan het nog verkeerd gaan..
Als je dat nu samen wil.. Waarom niet.. Heeft niets te maken met hoelang je relatie duurt..
Nee hoor.. Ik snap dat het ook niet over mij ging..quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:10 schreef Clausewitz het volgende:
[..]
Het ging toch niet over jou, of haal ik nu iets door elkaar doordat jullie dezelfde avatar hebben?
Omdat we elkaar lief vinden. En omdat het toen een logische stap was. Naast dat lief vinden enzo.quote:
behalve de ruzie ben ik het met je eens. We hebben altijd flinke meningsverschillen. En plagen doen we ook graag, maar ruzie hebben we nooit. Bij ruzie ben je imo te ver gegaan.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:38 schreef LessKite het volgende:
[..]
Ik wil lol, meningsverschillen, gezelligheid, discussie, ruzie, en af en toe flink irritant zijn.
En als ik zin heb in drama moet er ook wat drama tussendoor kunnen, om direct daarna weer lekker bot te doen.
Leuk !
het waarom heb je zelf anders niet genoemd...quote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:08 schreef BubblegumBarbie het volgende:
Ik ben blij dat er zoveel positieve reacties zijn, ik wist wel dat de gemiddelde Fok!ker relatie niet persé gedoemd is tot een topic in R&P. Puik, keep up the happy stories!![]()
Dus dat ie er een neukertje naast heeft is hem vergeven ?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:38 schreef shmoopy het volgende:
Hij is bestand tegen mijn nukken en buien, laat me met rust als ik tierend van de PMS door het huis dender en doet daarna heel rustig of er niks aan de hand is.
Als ik m'n kleine teentje stoot springen de tranen me in de ogen en troost ie me lief, als er echt iets heel ergs is weet ie dat ie me met rust moet laten.
Hij is de eerste die sorry zegt omdat ik daar niet zo goed in ben,
hij neemt frietjes voor me mee als ie vroeg thuis komt van een optreden,
lacht om mijn grapjes, is soms een ontzettende gevoelloze hufter alleen maar omdat ik dan kan gillen dat ie 'soms zo'n gevoelloze hufter is, vermoed ik.
We zijn vooral ook heel erg 4 handen op 1 buik.
Kortom, hij is de rust op de achtergrond waar ik zo'n behoefte aan heb.
en dit mag ie nooit lezen![]()
en dat neukertje ben jij?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:40 schreef LessKite het volgende:
[..]
Dus dat ie er een neukertje naast heeft is hem vergeven ?
Vreemd dat je alleen dán goeie sex hebtquote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:17 schreef LessKite het volgende:
[..]
Maar je mist dan wel de beste sex ter wereld : goedmaak-sex !
Buh, doe mij maar een goeie ruzie op z'n tijd,
liever hoge ups en lage downs dan altijd maar in het midden, dat gezapige gehang op de bank met je kop op elkaars schouder
Bemoeialquote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:29 schreef Godshand het volgende:
[..]
het waarom heb je zelf anders niet genoemd...
en TS begint
sorry heb geen relatie dus ik doe verder niet mee hier...
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:31 schreef Syndicate het volgende:
[..]
Vreemd dat je alleen dán goeie sex hebt
Ik ook, maar dan moet je het weer bijleggen en dat is het punt waar het bij mij altijd erg stroef loopt. Ego enzo.. Dus kun je het beter laten.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:25 schreef shmoopy het volgende:
Ruzie maken op z'n tijd is gewoon lekker.
Ik kan het ook heeel goed.![]()
goedmaak sexquote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:34 schreef BubblegumBarbie het volgende:
[..]
Ik ook, maar dan moet je het weer bijleggen en dat is het punt waar het bij mij altijd erg stroef loopt. Ego enzo.. Dus kun je het beter laten.![]()
Dat is bij ons ook óntzettend belangrijk. We verschillen op veel punten als dag en nacht (quote:
ik ook,maar daarom is goedmaaksex wel lekkerquote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:51 schreef BubblegumBarbie het volgende:
[..]
Ik heb betere sex zonder ruzie.![]()
quote:
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:28 schreef Ben_soms_best_lief het volgende:
Vooral omdat we elkaar aanvullen. Hij denkt overal goed over na, ik ben impulsief. Hij wil graag sparen, ik heb een gat in mijn hand. Hij is materialistisch, van mij kun je alles krijgen wat je wilt hebben. Hij sport veel, ik probeer er onder uit te komen. Hij begrijpt de kronkel die in mijn hoofd zit en ik snap zijn humor.![]()
Kort samengevet: Gewoon omdat we erg veel van elkaar houden!![]()
Hoiquote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:25 schreef shmoopy het volgende:
Of één die je uit laat razen en gewoon rustig blijftquote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:33 schreef yvonne het volgende:
En dan zo'n partner die dan iets heel sulligs zegt waardoor je weer vreselijk moet lachen
En dat je dan wil blijven mokken, en dat ie dan expres zoiets doet zodat je moet lachen, kan ik zo kwaad om worden!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:33 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hoi
En dan zo'n partner die dan iets heel sulligs zegt waardoor je weer vreselijk moet lachen
Jaaaaaaaaaaaa, datquote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:13 schreef shmoopy het volgende:
[..]
En dat je dan wil blijven mokken, en dat ie dan expres zoiets doet zodat je moet lachen, kan ik zo kwaad om worden!
Nou verdomme ik wilde net hetzelfde typenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 09:25 schreef Brupje het volgende:
Same here, 1.5 jaar nu bijna. Nooit gezeur, gezeik of whatevuh. Zijn beide ook niet zo moeilijk van nature, dus past perfect
Herkenbaarquote:Op woensdag 30 mei 2007 09:57 schreef BubblegumBarbie het volgende:
En ik ben het type dat op zo'n moment een woedeaanval krijgt 'Lukt het niet? Dan flikker ik het wel aan de kant en kan de fik erin! Ik koop wel een nieuwe! @$t5$%^!',
ben toch wel benieuwd hoe het hem dan wel gelukt is zonder schroefjes???quote:Op woensdag 30 mei 2007 09:57 schreef BubblegumBarbie het volgende:
Gister weer een situatie waarom ik mon boyfriend zo geweldig vind.![]()
Ik ben net verhuist en er moest nog een hoekmeubel in elkaar gezet worden. Ten eerste hadden we geen idee wat boven moest of onder, wat links of rechts moest en hoe we het dusdanig konden bouwen dat het ook echt een hoekmeubel werd en geen Picasso bureau. Vervolgens bleken de schroeven, die ik netjes in een bakje had gestopt, in het dressoir te liggen achter een kastdeurtje dat op slot zat en de sleutel was kwijt. En daarna kreeg ik het niet voor elkaar om een schroef aan te draaien.
En ik ben het type dat op zo'n moment een woedeaanval krijgt 'Lukt het niet? Dan flikker ik het wel aan de kant en kan de fik erin! Ik koop wel een nieuwe! @$t5$%^!', en ondanks mijn getier en gechagerijn en boze blikken, bleef hij kalm (wel lichtelijk geirriteerd vanwege mijn gedrag, maar dat probeerde hij dapper te verbergen) en bleef dappere pogingen doen tot me weer op te vrolijken, net zo lang tot het hoekmeubel een hoekmeubel was en we weer gezellig saampjes op de bank konden kruipen.
Ik ben zo blij dat hij kalm blijft wanneer ik dat absoluut niet ben.![]()
Dan blijf je weg.quote:Op woensdag 30 mei 2007 12:21 schreef JoeyT het volgende:
Damn wat word ik altijd misselijk van dit soort topics
Boehoe sufkut... Zie de emoticon die ik gebruikquote:
quote:Mia: Don't you hate that?
Vincent: What?
Mia: Uncomfortable silences. Why do we feel it's necessary to yak about bullshit in order to be comfortable?
Vincent: I don't know. That's a good question.
Mia: That's when you know you've found somebody special. When you can just shut the fuck up for a minute and comfortably enjoy the silence.
Sounds familiarquote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:28 schreef Ben_soms_best_lief het volgende:
Vooral omdat we elkaar aanvullen. Hij denkt overal goed over na, ik ben impulsief. Hij wil graag sparen, ik heb een gat in mijn hand. Hij is materialistisch, van mij kun je alles krijgen wat je wilt hebben. Hij sport veel, ik probeer er onder uit te komen. Hij begrijpt de kronkel die in mijn hoofd zit en ik snap zijn humor.![]()
Omdat we samen beter zijn, dan dat we alleen zijn. We zijn een team dat elkaar aanvult, respect voor elkaar heeft en vooral heel erg samen kan lachen en huilen (ik dan vooral, en mag zijn schouder gebruiken om op uit te huilen.)
Kort samengevet: Gewoon omdat we erg veel van elkaar houden!![]()
De held, die wel kalm bleef en een normaal functionerend brein had, bedacht dat de la eruit kon, en dat je dan al rekkend en strekkend wel bij dat potje kon.quote:Op woensdag 30 mei 2007 12:17 schreef Beroepsgokker het volgende:
[..]
ben toch wel benieuwd hoe het hem dan wel gelukt is zonder schroefjes???
Dat herken ik.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:23 schreef Spacehamster het volgende:
De manier waarop we begonnen vind ik ook heel tof. We raakten bevriend en gingen steeds meer met elkaar om en hel langzaam werd het ook lichamelijk.
Als partners geen vrienden kunnen zijn, wat doe je dan met dat grootste deel van de relatie die zich buiten het bed afspeelt?
Ruzie is heerlijk op zijn tijdquote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:25 schreef shmoopy het volgende:
Klinkt exact als de geweldige relatie die ik had, vauit vrouwelijk persepctief bekeken. We zijn nu dik een half jaar uit elkaar.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:01 schreef Insania het volgende:
Hij weet wanneer te spreken, hij weet wanneer te zwijgen.
Ik spreek altijd en hij accepteert dat zonder mokken.
We maken ruzie, negeren elkaar, slaan met deuren, en eindigen in een innige omhelzing op bed.
Samen douchen, in bad, wandelen, dingen doen, of uren knuffelen op de bank.
Yeah, happy![]()
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:09 schreef SHE het volgende:
De manier waarop hij mij altijd de schuld geeft van alles wat hij zelf verkeerd doet
En ik hem![]()
Die spiegel, die is zo zeldzaam. Hij is mij.
God straft, zou mijn opoe zeggen.
O die vreugdevolle fok!user die een topic start over hoe blond je bent..quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:12 schreef Qwea het volgende:
goddamnVan het weekend een water gevecht gehad en dat was zooooooo leuk. Ik zag echt de kleine MikeyMo weer in hem boven komen.
Herkenbaar trouwens wat SHE zegtEr gaat iets fout bij hem, ik zit tv te kijken maar ik heb het gedaan
![]()
Ik ben blij dat ik eindelijk een leuke,eerlijke lieve en oprechte vent heb gevonden![]()
en dat al 2 jaar bijna
als sangrdrax een meubeltje in elkaar moet zetten bel ik (stiekum) een maat van me om hem te helpen en maak ik dat ik wegkomquote:Op woensdag 30 mei 2007 12:17 schreef Beroepsgokker het volgende:
[..]
ben toch wel benieuwd hoe het hem dan wel gelukt is zonder schroefjes???
ja diequote:Op woensdag 6 juni 2007 12:46 schreef BubblegumBarbie het volgende:
[..]
O die vreugdevolle fok!user die een topic start over hoe blond je bent..Moest er wel erg om lachen!
Welke dingen dan? Ben niet nieuwsgierig, gezonde belangstelling..quote:Op woensdag 6 juni 2007 15:03 schreef Clerick het volgende:
[happy relatie storie]
Er zijn een paar dingen in haar leven die andere jongens waarschijnlijk niet zouden accepteren, mij maakt het niet uit, ik ben gewoon gek op haar en zou alles voor haar doen!![]()
Misgaan kan het altijd, maar daar ga ik niet van uit op dit ogenblikquote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:31 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Klinkt exact als de geweldige relatie die ik had, vauit vrouwelijk persepctief bekeken. We zijn nu dik een half jaar uit elkaar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |