Ja echt?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:04 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Iedereen heeft het erover idd
Eergister lag een maat van mij lam in z'n stoel, toen zei iemand dat ie helemaal bokito was
Wat heb je met de oude gedaan dan?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:15 schreef eer-ik het volgende:
Ik ga even een nieuwe pinpas halen.
Ja, alweer
No 27
Whehe...quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:15 schreef eer-ik het volgende:
Ik ga even een nieuwe pinpas halen.
Ja, alweer
No 27
hier ook scheuren... binnenkort maar es nieuwe halenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:19 schreef OA het volgende:
[..]
Whehe...![]()
Ik moet ook weer een nieuwe hebben...bij mij scheuren ze altijd na een tijdje...
![]()
Maar ja, binnenkort wellicht sowieso een nieuwe als de ABN wordt overgenomen....![]()
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:15 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Wat heb je met de oude gedaan dan?
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:18 schreef Papierversnipperaar het volgende:
27 keer verloren?
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:22 schreef MPG het volgende:
[..]
hier ook scheuren... binnenkort maar es nieuwe halen
Nou ,ik heb geen portemonnee, omdat ik eeen tyfushekel aan die dingen heb, en ik heb toch maar 1 pasje, en dat is m'n pinpas.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:24 schreef Kuukske het volgende:
27e pas. Wow.
Daarbij is die kerel pas 18!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:31 schreef eer-ik het volgende:
Kerel was trouwens moeilijk aan het doen.
Hij geloofde niet dat ik mezelf was, omdat er op m'n rijbewijs een nogal andere foto staat dan hoe ik er nu uit zie, en omdat er 2 erik van dijken in ter aar wonen, en die vent meent dat we allebij op dezelfde dag jarig zijn
Nou is die andere erik van dijk niet op dezelfde dag jarig als ik maar die vent bleef volhouden van wel
Naja, hij kijkt maar effe.
Hahah wat een mafkees!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:31 schreef eer-ik het volgende:
Kerel was trouwens moeilijk aan het doen.
Hij geloofde niet dat ik mezelf was, omdat er op m'n rijbewijs een nogal andere foto staat dan hoe ik er nu uit zie, en omdat er 2 erik van dijken in ter aar wonen, en die vent meent dat we allebij op dezelfde dag jarig zijn
Nou is die andere erik van dijk niet op dezelfde dag jarig als ik maar die vent bleef volhouden van wel
Naja, hij kijkt maar effe.
Dat weet hij dan weer he!quote:
Doe niet zo eigenwijs, koop een portomonnee.quote:
Ondanks mijn portemonnee gaan ze gewoon ook kapot hoor...quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:29 schreef eer-ik het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Nou ,ik heb geen portemonnee, omdat ik eeen tyfushekel aan die dingen heb, en ik heb toch maar 1 pasje, en dat is m'n pinpas.
Nou ben ik altijd nogal onoplettend met die dingen, dus ik meot steeds nieuwe aanvragen omdat ze kapot gaan.
Zo was deze al heel lang kapot, heb deze zeker een driekwart jaar gehad, wat voor mijn doen erg lang isM'n huidige pas was gebroken omdat ik 'm in zo'n klein vakje van een spijkerbroek had gedaan
Effe geen rekening mee gehouden dat wanneer ik in m'n auto zou stappen, dat zakje niet echt meegeeft, dus toen brak ie.
Nou heb ik 'm maar in het vuur gedonderd van het weekend
Geeft mooie kleuren joh!
portemonneequote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:35 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Doe niet zo eigenwijs, koop een portomonnee.
Ik heb zo'n metalen pas-houdertje.
En dan in je portemonnee zeker??quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:35 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Doe niet zo eigenwijs, koop een portomonnee.
Ik heb zo'n metalen pas-houdertje.
Ja, ik had in dit geval dat die chip er bijna uitlag, die zat nog aan 1 kant vast.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:36 schreef OA het volgende:
[..]
Ondanks mijn portemonnee gaan ze gewoon ook kapot hoor...![]()
Al heeft het deze keer beduidend langer geduurd dan de vorige keer... De vakjes voor pasjes zitten in dit ding verticaal ipv horizontaal en dat scheelt...![]()
Dan heb jij ook vast eens gehad dat die scheur dwars door het goudkleuige vierkantje ding liep...?![]()
quote:
Goeie zaken.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:38 schreef Kuukske het volgende:
Ik heb om half 12 beoordelingsgesprek. Maar ik zie nog geen baas.
ja, maar daar gaat het dus direct al fout.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:40 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Jij snapt het. En mijn porto in mn kontzak, en mijn kont in de auto. Zo kan er niks misgaan.
![]()
Hij mij.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:40 schreef eer-ik het volgende:
Goeie zaken.
Jij moet je baas beoordelen?
Zou meteen zeggen dat je het niet accepteert dat ie zo laat komt steeds.
En dat je meer loon verdiend.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:40 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Goeie zaken.
Jij moet je baas beoordelen?
Zou meteen zeggen dat je het niet accepteert dat ie zo laat komt steeds.
Hier beoordeelt iedereen elkaar de hele dag door...quote:
hier veroordeelt iedereen erlkaar de hele dag door...quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:43 schreef OA het volgende:
[..]
Hier beoordeelt iedereen elkaar de hele dag door...![]()
hij is er nog steeds niet?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:44 schreef Kuukske het volgende:
Ben benieuwd.
Zo ook op typo'squote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:44 schreef eer-ik het volgende:
[..]
hier veroordeelt iedereen erlkaar de hele dag door...
Overheidsinstelling.quote:
Zaken doen met een overheidsinstelling....quote:
Ambtenaren heh.quote:
Goed bezig!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:44 schreef eer-ik het volgende:
[..]
hier veroordeelt iedereen elkaar de hele dag door...
ja hequote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:52 schreef OA het volgende:
[..]
Goed bezig!![]()
Gebeurde toen ik nog thuis woonde ook de hele dag door....![]()
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:53 schreef eer-ik het volgende:
4mBtEn4rEn fTw
Hey JJquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |