He, vdv!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:22 schreef vdvorst het volgende:
Help, de week begint weer!!!
maarja, even een half uurtje school overleef ik wel, en morgen vrij, dus kan ik weer bijkomen van de zware dag vandaag...
Zo maar eens in de bus stappen
Tuig is het, schoremquote:
Deels goed besteed dus!quote:
Vertel mij wat!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:24 schreef MPG het volgende:
Tuig is het, schorem
Whehe... je doelt toch niet op het werken hequote:
Mja, ik vind de laatste 2 cd's sowieso niet echt top van hun.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:21 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik vind Sonne wel leuk, maar Benzin lijkt me de leukste om zelf te spelen.
Hehe! Heul niet mee eens zelfs!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:14 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Neuh, ik ben het daar inderdaad niet helemaal mee eens
Ja, dat kan 2 dingen betekenenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:26 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Hehe! Heul niet mee eens zelfs!
Net weer een lekkere regionale uitspraak gedaan:"Hoe laat ga je weg?" Ik:"Ja, ff 1 uur."
whehe.. ik ben vanochtend om 8 uur aangeredenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:26 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Hehe! Heul niet mee eens zelfs!
Net weer een lekkere regionale uitspraak gedaan:"Hoe laat ga je weg?" Ik:"Ja, ff 1 uur."
Ik kan helemaal met je mee, ik hou wel van een beetje dramaquote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:25 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Mja, ik vind de laatste 2 cd's sowieso niet echt top van hun.
Herzeleid, Sehnsucht en Mutter vind ik echt stukken beter, maar goed, dat kan ook een kwestie van smaak zijn
En verder is het nietszeggend....quote:
whehe, krijgen we dat weer inderdaadquote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:28 schreef MPG het volgende:
[..]
whehe.. ik ben vanochtend om 8 uur aangereden
oh, jawel hoor.quote:
Inderdaad jaquote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:32 schreef eer-ik het volgende:
[..]
whehe, krijgen we dat weer inderdaad
'door wat ben je aangereden dan?'?
[..]
oh, jawel hoor.
Het betekent dat ie even voor, of even na enen vertrekt.
Nee, die zit gewoon vast aan de muur. Hoezo.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:34 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Is de deur ook los bij jullie?
ja, die wappert de hele tijd in de windquote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:34 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ja hoorquote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:34 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Dat is oosters. Het raam is niet open maar los in het oosten.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:35 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nee, die zit gewoon vast aan de muur. Hoezo.
Wil ik ook weleens weten??!!!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:32 schreef eer-ik het volgende:
[..]
whehe, krijgen we dat weer inderdaad
'door wat ben je aangereden dan?'?
[..]
Misschien ook wel dubbelzinnig...quote:oh, jawel hoor.
Het betekent dat ie even voor, of even na enen vertrekt.
Simpelheid voor alles!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:33 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Inderdaad ja
Ze bennen zo lekker simpel hier in de buurt hè!
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:35 schreef eer-ik het volgende:
godver, arbeiders, sodemieter op uit m'n straat met je keipalen en koppesnellers
verdomme, m'n hele huis trilt ervan.
Oh, dat wordt fijn leren straks
Proletariërs zijn het!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:35 schreef eer-ik het volgende:
godver, arbeiders, sodemieter op uit m'n straat met je keipalen en koppesnellers
verdomme, m'n hele huis trilt ervan.
Oh, dat wordt fijn leren straks
In het oosten (Indonesië e.o.) is er wel meer los...quote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:37 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat is oosters. Het raam is niet open maar los in het oosten.
En de deur ook.
Rare mensen daar in het oosten...quote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:37 schreef Papierversnipperaa... het volgende:
[..]
Dat is oosters. Het raam is niet open maar los in het oosten.
En de deur ook.
Yep!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:41 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Rare mensen daar in het oosten...![]()
IK ben aangereden (van huis vertrokken dus, wijsneus)quote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:37 schreef OA het volgende:
[..]
Wil ik ook weleens weten??!!!![]()
![]()
[..]
Misschien ook wel dubbelzinnig...
Vertrek even voor of na eenen.. en wellicht blijft ie ook maar 1 uur weg...![]()
[..]
Simpelheid voor alles!![]()
Ik heb net als remedie net een banaantje verorberdquote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:47 schreef Kuukske het volgende:
Ik heb al honger. Verdulle.
in het zuiden ookquote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:41 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Rare mensen daar in het oosten...![]()
Welkom in de cyberjunglequote:
Ik ben ze nog niet tegengekomenquote:
Wel Donkey Kong'squote:
stoerquote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:59 schreef BrandX het volgende:
[..]
dat was mijn 2e handheld! Zo'n openklapdinggebeuren met 2 schermpjes!
Deze dus:
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
maggik maggik maggik?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:01 schreef Kuukske het volgende:
Shoot bokito. Echt. Ik word er gek van.
Bokito is tofquote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:01 schreef Kuukske het volgende:
Iedereen heeft het erover iddquote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:01 schreef Kuukske het volgende:
Afschieten zulke lui...quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:04 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Iedereen heeft het erover idd
Eergister lag een maat van mij lam in z'n stoel, toen zei iemand dat ie helemaal bokito was
Bquote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:04 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Eergister lag een maat van mij lam in z'n stoel, toen zei iemand dat ie helemaal bokito was
whehequote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:04 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |