abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_49875757
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 02:31 schreef Monidique het volgende:

[..]

Dan zul je die mensen eerst moeten identificeren.
Ik overdrijf natuurlijk wat maar ik zie eigenlijk niet heel veel verschil tussen de mensen die ernorme gevaren zien in links en de mensen die, die zelfde gevaren zien in rechts, in beide groepen zitten natuurlijk mensen die door wat ze zeggen niet helemaal serieus te nemen zijn.
pi_49875782
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 02:36 schreef Pony-Lover het volgende:

[..]

Ja dat had je al gezegd maar omdat het een serieus topic is mag je daar niet te lang over zeuren .

Kan jij het onderscheid maken tussen mensen die links gewoon kut vinden en mensen die in achterlijke complotten geloven?
De eerste groep past namelijk prima in POL, de tweede groep moet dan maar naar TRU, zodat BNW weer opgeheven kan worden en alle waanzin weer lekker in een subforum zit.
Ik ben zelf iemand die links in iig veel gevallen kut vind. Ik kan ook best in POL blijven, volgens mij.
Dus ik had al gezegd dat ik niet van kleine paardjes hield? Jeez. Heb je een bron? .
I´m back.
pi_49875807
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 02:40 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ik ben zelf iemand die links in iig veel gevallen kut vind. Ik kan ook best in POL blijven, volgens mij.
Dus ik had al gezegd dat ik niet van kleine paardjes hield? Jeez. Heb je een bron? .
dat zeg ik.

waar wil je trouwens een bron van?

en verder moet je je eigen topic niet verneuken lijkt me zo
pi_49875834
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 02:43 schreef Pony-Lover het volgende:

[..]

dat zeg ik.

waar wil je trouwens een bron van?

en verder moet je je eigen topic niet verneuken lijkt me zo
Dus als ik beweer dat ik niet van ponies hou dan verneuk ik m'n eigen topic. . Leg uit.

Wat zeg jij? Ikzelf ben niet links iig. Ik ben rechts.

Dat ik ergens zeg dat ik niet van ponies hou natuurlijk.
I´m back.
pi_49875863
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 02:46 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Dus als ik beweer dat ik niet van ponies hou dan verneuk ik m'n eigen topic. . Leg uit.

Wat zeg jij? Ikzelf ben niet links iig. Ik ben rechts.

Dat ik ergens zeg dat ik niet van ponies hou natuurlijk.
Wat zit je nou te kutten in je eigen topic?

serieuze vraag, net als in mijn post een stukje naar boven.

ik zeg trouwens ook nergens dat jij links zou zijn, dat maakt me ook niet zo veel uit.
pi_49875881
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 02:48 schreef Pony-Lover het volgende:

[..]

Wat zit je nou te kutten in je eigen topic?

serieuze vraag, net als in mijn post een stukje naar boven.
Jij begint toch over ponies, zeg.

Nee, er zijn mensen die niet in een complot geloven, maar veel antilinksjes in POL geloven daar wel in. Alle grote namen, zeg maar. Behalve een rechtsje zoals ik, gelly, zijn er nog wel meer.
Heb ik het al over ponies gehad btw?
I´m back.
pi_49875930
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 02:51 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

1 Jij begint toch over ponies, zeg.

Nee, er zijn mensen die niet in een complot geloven, maar veel antilinksjes in POL geloven daar wel in. Alle grote namen, zeg maar. Behalve een rechtsje zoals ik, gelly, zijn er nog wel meer.
2 Heb ik het al over ponies gehad btw?
1 nee
2 ja en kap eens

Ja, er geloven hier veel mensen in complotten, dat doen wel meer domme mensen. Het spreekt voor ze dat ze een rijke fantasie hebben, daar hebben de meeste geestelijk minderbedeelden namelijk een gebrek aan.
Toch lijkt het me niet zo'n goed idee om ze dus maar een heel wazig subforum te geven. Dan kan je voor elke debiel wel iets nieuws aan gaan maken, in een Nazi forum zou je er bijvoorbeeld ook een hele zooi kwijt kunnen en een Mekiforum zou het ook prima doen.
pi_49875984
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 02:58 schreef Pony-Lover het volgende:

[..]

1 nee
2 ja en kap eens

Ja, er geloven hier veel mensen in complotten, dat doen wel meer domme mensen. Het spreekt voor ze dat ze een rijke fantasie hebben, daar hebben de meeste geestelijk minderbedeelden namelijk een gebrek aan.
Toch lijkt het me niet zo'n goed idee om ze dus maar een heel wazig subforum te geven. Dan kan je voor elke debiel wel iets nieuws aan gaan maken, in een Nazi forum zou je er bijvoorbeeld ook een hele zooi kwijt kunnen en een Mekiforum zou het ook prima doen.
Okee, kom er later op terug. Interessant idee.
Ga nu ponies tellen. .
I´m back.
pi_49875986
Nee, kut sorry, schaapjes tellen uiteraard.
Sorry. .
I´m back.
pi_49875997
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 03:06 schreef Ryan3 het volgende:
Nee, kut sorry, schaapjes tellen uiteraard.
Sorry. .
pi_49876582
Zelfs voor ONZ niet leuk
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')