Eigenlijk nog niet zo'n gek idee: Jaap misdraagt zich in Istanbul (gegarandeerd), wordt opgepakt, komt in zo'n geweldige Turkse gevangenis en is superslank tegen de tijd dat hij vrij komt.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:09 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik ook...en meteen maar een bioscoopfilm maken...
RansJaap in Istanbul![]()
Juist! En misschien had Lieke niet moeten zeggen waarom ze Huub niet kiest, maar dat is uitgelokt door de dominante monoloog van Huub waarom hij wel wil gaan. Bovendien had ze natuurlijk het gevoel dat ze zich moest verantwoorden waarom ze niet haar vriendje kiest.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:04 schreef FdW het volgende:
Huub heeft een burn out, en in combinatie met zijn gebrek aan realiteitszin en onmogelijke karakter betekent dit geen winst in het spel. Hij heeft zichzelf gesloopt met gebrek aan slaap en overvloedig drankmisbruik.
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Eigenlijk nog niet zo'n gek idee: Jaap misdraagt zich in Istanbul (gegarandeerd), wordt opgepakt, komt in zo'n geweldige Turkse gevangenis en is superslank tegen de tijd dat hij vrij komt.
Win - win situatie![]()
Trekt ie ook eens volle zalen..quote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Eigenlijk nog niet zo'n gek idee: Jaap misdraagt zich in Istanbul (gegarandeerd), wordt opgepakt, komt in zo'n geweldige Turkse gevangenis en is superslank tegen de tijd dat hij vrij komt.
Win - win situatie![]()
ah, daar had ik nou nog niet aan gedacht (dat ze bang is...)quote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:09 schreef akveor het volgende:
[..]
Ze wil gewoon niet dat Huub gaat. Stuk hypocriet. Ze zal wel bang zijn dat ze gemangeld wordt in de villa terwijl Huub lekker licht te vozen met de turkse mannen en vrouwen...
Mij wel...quote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:14 schreef petraa het volgende:
Ik wil geen Brian Amanda en Natas horen en ik wil zeker geen Huub en Lieke meer horen.
Jaap achter z'n pc dan maar? Leuk muziekje erbij.... en richting 2ndLife...quote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:14 schreef petraa het volgende:
Ik wil geen Brian Amanda en Natas horen en ik wil zeker geen Huub en Lieke meer horen.
zal ze wel gewend zijn.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:14 schreef Lobasca het volgende:
Amanda was alweer vergeten dat Huub haar tyfuswijf noemde.
Dit verhaal horen we al ruim anderhalf uur...herhaal jij het nog ff..quote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:16 schreef Prospera het volgende:
Huub is Laaiend,
Lieke vraagt waarom doe je zo boos?
Lieke had er geen vertrouwen in dat Huub na 2 uur nog nuchter in Turkije zou komen.
Ik denk dat je in de kortste tijd hartstikke dronken bent.
Huub: waarom moet je me publiekelijk afvoeren in de groep.
Dag Lieke![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |