wordt lastig iig, maar denk wel dat het een leuke wedstrijd wordtquote:Op zondag 26 augustus 2007 20:50 schreef BobRooney het volgende:
[..]
Als Ierland straks maar met overmacht wint van de Fransen![]()
Kunnen ze in Engeland niet meer verdienen? En weet jij of er spelers zijn die dan toch in Engeland spelen?quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:20 schreef Nielsch het volgende:
Voor Australie en Nieuw-Zeeland geldt dat wanneer hun spelers in Europa onder contract staan bij een club ze niet voor hun land mogen spelen, dus die bedenken zich wel een paar keer voordat ze die overstap maken. Hetzelfde geldt straks na het WK voor Zuid-Afrikanen.
Alle spelers van de All Blacks spelen bij een club in Nieuw-Zeeland en alle spelers van de Wallabies spelen bij clubs in Australie. Er zijn spelers van Zuid-Afrika die nu nog in Europa spelen, maar onder de nieuwe regels die na het WK ingaan zouden zij niet meer geselecteerd mogen worden.quote:Op maandag 27 augustus 2007 09:00 schreef BobRooney het volgende:
[..]
Kunnen ze in Engeland niet meer verdienen? En weet jij of er spelers zijn die dan toch in Engeland spelen?
Ik wist niet eens van het bestaan van zo een regel.
Ik denk dat de Australische, Nieuw-Zeelandse en Afrikaanse bonden de regel hebben ingesteld om hun spelers in het land houden. Op deze manier zorg je ervoor dat de kwaliteit van de competite op niveau blijft en dat jong talent in aanraking kan komen met de huidige sterren.quote:Op maandag 27 augustus 2007 10:25 schreef knnth het volgende:
Zijn hier redenen voor, behalve praktische als reistijd?
Tsja, money makes the world go round, meestal dan toch.quote:Op zaterdag 1 september 2007 19:51 schreef arrebar het volgende:
Toen ik in Nieuw-Zeeland was was er veel discussie hierover, een aantal all-blacks hebben aangegeven na het wk naar Engeland of Frankrijk te gaan, en dat zullen er nog wel meer worden als ze een succesvol wk hebben. De verwachting is dat de Nieuw-Zeelandse rugbybond die regel gaat wijzigen omdat anders de All-Blacks van weinig betekenis zullen zijn.
Tsja, daar zijn ze in het voetbal al lang geleden achter gekomen. Nederlandse spelers die naar het buitenland vertrokken voor het grote geld (Faas Wilkes in 1949 naar Inter Milaan) mochten ook niet meer voor het Nederlands Elftal spelen. Deze regel is inmiddels allang achterhaald en dat zal in rugby ook gaan gebeuren. Wel raar dat Zuid-Afrika hem dan nu juist in gaat stellen, maar ik denk dat ze bang zijn voor een leegloop van talent.quote:Op zaterdag 1 september 2007 20:56 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Tsja, money makes the world go round, meestal dan toch.
Maar hier lijken ze dan de omgekeerde weg van het Bosman-arrest op te willen.
Hier gaat het dan weliswaar om club vs. land, maar het omgekeerde effect van hetgeen wat er in het voetbal aan de hand is zal worden bereikt.
Ik zal kijken wat ik kan doen.quote:Op dinsdag 4 september 2007 08:49 schreef Leatherface het volgende:
Cool, pfaf. Zou mooi zijn als je iets van de belevenis aldaar kan laten zien op FOK!
Na 20 jaar zie ik zuidafrika eidenlijk weer live.quote:Op donderdag 6 september 2007 23:18 schreef tong80 het volgende:
Cool oldbie![]()
Met recht kijk je er naar uit
Ik ben vorig jaar naar een wedstrijd Bloubulle- Crusaders geweestquote:Op donderdag 6 september 2007 23:21 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Na 20 jaar zie ik zuidafrika eidenlijk weer live.
Laatste keer was in 1987 op Loftus Versveld in Pretoria......damn, tranen springen in mijn ogenNiet omdat het toen een slechte wedstrijd was.......gewoon een klein beetje heimwee
Ik was natuurlijk ook een "bloubulle" fan (Noord Transvaal)
TV5 zendt (als het goed is) alle poulewedstrijden van Frankrijk, alle kwartfinales, alle halve finales, de kleine finale en de finale live uit!quote:Op vrijdag 7 september 2007 19:18 schreef Olmo het volgende:
Zendt TV5 het nog steeds rechtstreeks uit? Het staat namelijk niet genoemd in mijn tv gids. Ben wel benieuwd naar de wedstrijd van vanavond. Het toernooi voor Frankrijk staat of valt bijna bij de uitslag. Denk wel dat ze het redden in de poule.
Maar dat gunt Oldbie die Fransozen welquote:Op zaterdag 8 september 2007 00:09 schreef tong80 het volgende:
Ik zie het al 17-12. En 80.000 toeschouwers die afdropen. Geweldig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |