Welkom!quote:Op woensdag 30 mei 2007 09:02 schreef Ge4ce het volgende:
Ik ben er bij. Heb me ook tegelijk aan het Fok team gemeld.
Ehh, Ik weet niet of je het door heb maar we ownen ze allangquote:Op woensdag 30 mei 2007 09:32 schreef superworm het volgende:
Mensen, ik zat te denken, en ik kwam met 2 vragen.
1. het volgende team heeft 300 users meer. bestaat de kans niet dat wij ze nóóit inhalen?
2. zouden we niet een of ander bericht kunnen plaatsen, een campagne starten, zoiets, om van de +-650 richting de bijv. 750 of 1000 users te gaan? er zijn genoeg Fok!ers, ze hoeven alleen whatpulse effe te installeren. bvd.
moet je even kijken naar profielen enzo....quote:Op woensdag 30 mei 2007 09:35 schreef superworm het volgende:
nog een vraagje. ik heb 2 pc's, eentje beneden (waar m'n pa wel eens mahjong op doet, maar voor de rest zit ik er op) en de pc op me kamer, waar ik nu op zit. ze hebben beiden een aparte whatpulse. kan ik die combineren onder mn accountnaam 'bertverwoerd' (die beneden heeft naam laurensverwoerd), en zoja, hoe? en zonee, kan ik mijn 'pa' dan aanmelden voor whatpulse?
Met het huidige tempo zal het dan nog ruim twee jaar duren voor we ze ownenquote:Op woensdag 30 mei 2007 09:38 schreef Ravii het volgende:
Ehh, Ik weet niet of je het door heb maar we ownen ze allang!
www.jortk.nl/whatpulse.php
daarom zeg ik, laten we proberen die 347 users binnen te halen om aan de 1000 te komen en zo onze kansen te spreiden. we moeten ze sneller inhalen dan mijn baard groeit, en die groeit al langzaam.quote:Op woensdag 30 mei 2007 09:42 schreef FJD het volgende:
[..]
Met het huidige tempo zal het dan nog ruim twee jaar duren voor we ze ownen
top, nu schiet ik omhoog van 15000 naar 30000 keys per dag.quote:Op woensdag 30 mei 2007 09:40 schreef Ravii het volgende:
[..]
moet je even kijken naar profielen enzo....
Appart Profiel aanmaken op whatpulse.org
En dan benenden inloggen op jouw whatpulse account en dan het juiste profiel kiezen
Je maakt op de website van WP onder jouw account twee profielen aan, voor elke computer één; Pulsing Profiles. Op beide computers log je in / stel je in met jouw username en wachtwoord, maar gebruik het profiel wat je daarvoor bedacht hebt.quote:Op woensdag 30 mei 2007 10:23 schreef superworm het volgende:
ik heb de benedencomputer op mijn account gezet, de 1,5 miljoen keys en clicks die er nog stonden onder de ouwe username heb ik voor de overzichtelijkheid ook ff fok! laten joinen, we hebben er dus een "user bij", maar die is na 1.5 miljoen dus meteen gestopt met pulsen en pulst door op mijn accountje.
top?
Gaaf, en die user met 1.5 miljoen ook, scheelt toch weer watquote:Op woensdag 30 mei 2007 10:38 schreef superworm het volgende:
[..]
top, nu schiet ik omhoog van 15000 naar 30000 keys per dag.
En die pulsed onder jou naam? Niet de bedoeling hèquote:Op woensdag 30 mei 2007 11:25 schreef superworm het volgende:
jep. heb me broertjes computer er nu ook op aangesloten, die speelt de godganse dag flyff, wow, roselyn online en css.
Idd gewoon allebij braaf een accountje aanlaten makenquote:Op woensdag 30 mei 2007 11:26 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
En die pulsed onder jou naam? Niet de bedoeling hè![]()
doen we.quote:Op woensdag 30 mei 2007 11:53 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Idd gewoon allebij braaf een accountje aanlaten maken![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |