Wat veelquote:
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:04 schreef Ravii het volgende:
Even om te controleren......
Heeft iedereen ze KEY FREQUENCIES aanstaan?
Wel leuk als iemand over een tijdje dan ze keyboard kleurtjes post, en de volgende moet gokken wat die zoal op de computer doet
ik denk dat het wel morgen wordtquote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:09 schreef joopsim het volgende:
Nog maar 1.223.128 keys te gaan...we zijn er bijna..misschien vanavond al? anders morgen toch zeker!!!!
leuk idee om weer ff wat keys te verkrijgenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:04 schreef Ravii het volgende:
Even om te controleren......
Heeft iedereen ze KEY FREQUENCIES aanstaan?
Wel leuk als iemand over een tijdje dan ze keyboard kleurtjes post, en de volgende moet gokken wat die zoal op de computer doet
dat is maar de vraag als we er namelijk één lid bij krijgen dat al iets meer dan één miljoen keys heeft is het al gehaaldquote:
volgens mij niet hoor want bij mij staat er:quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:15 schreef Bouncer_Bone het volgende:
Maar als je 1k autopulse hebt staan, worden die key frequences bij iedere pulse verwijderd (als ik me niet vergis).
Oja stomquote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:16 schreef commentator het volgende:
[..]
dat is maar de vraag als we er namelijk één lid bij krijgen dat al iets meer dan één miljoen keys heeft is het al gehaald
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |