Ja tuurlijk, maar of het leventje daar veel meer feest is dan hier? ( als student )quote:Op maandag 28 mei 2007 22:45 schreef Viking84 het volgende:
Nee hoor, in Nederland heb je ook wel studenten.
ik doelde meer op de spatie tussen 'studenten' en 'leven'.quote:Op maandag 28 mei 2007 22:46 schreef Drumpie het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, maar of het leventje daar veel meer feest is dan hier? ( als student )
Jij hebt dus ook net American Pie 4 gezien op tv?quote:Op maandag 28 mei 2007 22:41 schreef Drumpie het volgende:
Mij lijkt dat leventje wel leuk op die high school/universiteit, net zoals je die films ziet, American Pie enzo, in die vakanties,
Jullie dan, of vinden jullie het studentenleven hier beter?
Ga s deaudquote:Op maandag 28 mei 2007 22:47 schreef Mokz het volgende:
Dat zijn 'college' figuren, HBO dus, ergo geen student.
Haha, inderdaad maar ik had het er laatst met vrienden over, mij lijkt het echt best wel leuk daar.quote:Op maandag 28 mei 2007 22:50 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Jij hebt dus ook net American Pie 4 gezien op tv?
Dat denk ik ook. Daarnaast speelt American Pie (1) zich af op High School.quote:Op maandag 28 mei 2007 22:51 schreef kree het volgende:
In die films zal het studentenleven wel enigszins geromantiseerd zijn denk
In Nederland is het studentenleven ook zeer tof. Volgens mij zelfs veel toffer.quote:Op maandag 28 mei 2007 22:52 schreef Drumpie het volgende:
[..]
Haha, inderdaad maar ik had het er laatst met vrienden over, mij lijkt het echt best wel leuk daar.
Duik je studieboeken in nerdquote:
Nee! In Nederland zijn het van die balletjes die bierspelletjes gaan doen enzo....heel treurigquote:Op maandag 28 mei 2007 22:54 schreef Mokz het volgende:
[..]
In Nederland is het studentenleven ook zeer tof. Volgens mij zelfs veel toffer.
Niet iedereen zit bij het corps!quote:Op maandag 28 mei 2007 22:56 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Nee! In Nederland zijn het van die balletjes die bierspelletjes gaan doen enzo....heel treurig
Wat denk je precies dan? Die films geven een uber vertekend beeld. In real life zitten er alleen maar dikke mensen en negers op die scholen.quote:Op maandag 28 mei 2007 22:52 schreef Drumpie het volgende:
[..]
Haha, inderdaad maar ik had het er laatst met vrienden over, mij lijkt het echt best wel leuk daar.
Jij bent niet bekend met beer pong.quote:Op maandag 28 mei 2007 22:56 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Nee! In Nederland zijn het van die balletjes die bierspelletjes gaan doen enzo....heel treurig
Nee?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |