Ik denk niet dat scheikundeleraren zo streng er naar toe kijken. Dat is meer natuurkunde.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:39 schreef Juzme het volgende:
Hij ging volgens mij aardig, maar ik denk dat ik wel punten ga missen door dat significantie gedoe
http://www.examen.nl/inde(...)/en0/vn71en0a01.htmlquote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:40 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik kan de uitwerkingen niet vinden
Let's hope soquote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:41 schreef Houtspeer het volgende:
[..]
Ik denk niet dat scheikundeleraren zo streng er naar toe kijken. Dat is meer natuurkunde.
Die was juist wel makkelijk toch? Misschien een beetje te makkelijk, dat je daarom in de war raakte..quote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:44 schreef Jealousy het volgende:
M'n scheikundeleraar vond in elk geval som 21 al "apart"
Die van 6 punten had ik helemaal, dat was meer wiskunde eigenlijk, wel moest je ff oppassen dat het 2 Ag+ + Cl2 --> 2 AgCl was, molverhouding 1:2 dusquote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:41 schreef Jealousy het volgende:
ik heb minimaal 28 punten maar hoop op nog zo'n 10 punten waar ik niet zeker meer van was... en die zou ik wel kunnen gebruiken want ik heb een 5,6 nodig... ben ik nou echt de enige die het zo'n TYFUSexamen vond?!!! vooral die cyanide som van 6 punten...![]()
![]()
Bedankt voor de Engels uitwerkingenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:42 schreef Crazykill het volgende:
[..]
http://www.examen.nl/inde(...)/en0/vn71en0a01.html
ja want er moet nog een H aan de Oquote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:47 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
ik bedoelde vraag 3
en is bij vraag 4
O=CH-CH2-CH3 fout??
Nou meer echt nietquote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:45 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Bij vraag 4 heb ik 1-methylalokyetheen
hoeveel punten heb ik dan
sowieso 1 maar meer nog?
ja maar ik vond het best goed verzonnenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:49 schreef bloempje18 het volgende:
[..]
Nou meer echt nietalleen voor die etheen ja..
dan krijg je dacht ik toch nog 1 puntquote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:50 schreef Principessa.Farfal... het volgende:
o en en en en en en bij 6 heb ik
ja langer want er kan meer gekoppelt worden van de scharose dus kun je nog een x een reactie aangaan met die epoxyding dus langer
ja ik heb dus gewoon alleen methylalkoxyetheen...quote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:45 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Bij vraag 4 heb ik 1-methylalokyetheen
hoeveel punten heb ik dan
sowieso 1 maar meer nog?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |