O ja, dat was mquote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:45 schreef Cinch het volgende:
[..]
Wij kunnen licht door een stof heenschijnen en dan zeggen welke stof het is![]()
Gaat dan de Kz waarde niet meer kloppen?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:41 schreef xzane het volgende:
[..]
Nee, want dan laat je H20 weg wat onstaat :p
In ieder geval niet iedereen, ik woon nog geen 5 minuten fietsen van schoolquote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:00 schreef fokME2 het volgende:
[..]
O ja, dat was m
Woont iedereen een uur van school vandaan ofzo?![]()
5 á 10 min fietsen, maar gewoon een beetje eerder gaan, kan je ook niet te laat komen enz.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:00 schreef fokME2 het volgende:
[..]
O ja, dat was m
Woont iedereen een uur van school vandaan ofzo?![]()
-Nvmquote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:02 schreef SuperRogier het volgende:
[..]
Gaat dan de Kz waarde niet meer kloppen?
Ik schrijf wel altijd als H3O+ dus..
Zure regen, veroorzaakt door chemische industrie, door de uitstoot van NOxquote:
Gedeeltelijk, maar het haalt niets uit voor de CO2 uitstootquote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:37 schreef Cinch het volgende:
Bekalking werkt goed tegen zure regen volgens 2005-II
Ja, dat waren nog eens de echte uitvindersquote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:51 schreef ThaRooP het volgende:
GIng wel aardig, zo ff nakijken, die 6 voor een 7 heb ik wel![]()
Maar toch rest mij een vraag:
Hoe de fuck kom je er op om lood boven azijnzuur te hangen in een keramische pot die je afsluit met houtenplank en dan bedekt met paardenstront ?![]()
![]()
![]()
![]()
Nou, van die 6 ben ik nog niet zo heel zeker eigenlijkquote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:51 schreef ThaRooP het volgende:
GIng wel aardig, zo ff nakijken, die 6 voor een 7 heb ik wel![]()
Maar toch rest mij een vraag:
Hoe de fuck kom je er op om lood boven azijnzuur te hangen in een keramische pot die je afsluit met houtenplank en dan bedekt met paardenstront ?![]()
![]()
![]()
![]()
Same here, 29 punten (wel enigszins streng nagekeken) en dat levert dus een punt tussen de 3,9 en 5,9 op. Ik moet en 4,2 hebben voor een voldoende, dus hopelijk wordt de normering 0,3+.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:06 schreef FL13 het volgende:
Tussen de 3,9 en de 5,9.
Een normering van 0,3 komt er wel hoorquote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:12 schreef Kantar het volgende:
[..]
Same here, 29 punten (wel enigszins streng nagekeken) en dat levert dus een punt tussen de 3,9 en 5,9 op. Ik moet en 4,2 hebben voor een voldoende, dus hopelijk wordt de normering 0,3+.![]()
Het begin was lekker makkelijk maar op een gegeven moment snapte ik er echt gewoon helemaal niets meer van. Ik zat wel het één en ander te prutsen, in de hoop om toch wat puntjes te kunnen sprokkelen maar dat had ik dus net zo goed niet kunnen doen, het heeft niets opgeleverd.![]()
![]()
Zelfde hierzoquote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:12 schreef Kantar het volgende:
[..]
Same here, 29 punten (wel enigszins streng nagekeken) en dat levert dus een punt tussen de 3,9 en 5,9 op. Ik moet en 4,2 hebben voor een voldoende, dus hopelijk wordt de normering 0,3+.![]()
Het begin was lekker makkelijk maar op een gegeven moment snapte ik er echt gewoon helemaal niets meer van. Ik zat wel het één en ander te prutsen, in de hoop om toch wat puntjes te kunnen sprokkelen maar dat had ik dus net zo goed niet kunnen doen, het heeft niets opgeleverd.![]()
![]()
Nou ik hoor al van zoveel mensen dat het zo moeilijk was, dus minimale normering van 0,6. Dan heb ik ook weer genoegquote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:12 schreef Kantar het volgende:
[..]
![]()
idem dito, 29 punten met streng nakijken.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:12 schreef Kantar het volgende:
[..]
![]()
Ik denk niet dat scheikundeleraren zo streng er naar toe kijken. Dat is meer natuurkunde.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:39 schreef Juzme het volgende:
Hij ging volgens mij aardig, maar ik denk dat ik wel punten ga missen door dat significantie gedoe
http://www.examen.nl/inde(...)/en0/vn71en0a01.htmlquote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:40 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik kan de uitwerkingen niet vinden
Let's hope soquote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:41 schreef Houtspeer het volgende:
[..]
Ik denk niet dat scheikundeleraren zo streng er naar toe kijken. Dat is meer natuurkunde.
Die was juist wel makkelijk toch? Misschien een beetje te makkelijk, dat je daarom in de war raakte..quote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:44 schreef Jealousy het volgende:
M'n scheikundeleraar vond in elk geval som 21 al "apart"
Die van 6 punten had ik helemaal, dat was meer wiskunde eigenlijk, wel moest je ff oppassen dat het 2 Ag+ + Cl2 --> 2 AgCl was, molverhouding 1:2 dusquote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:41 schreef Jealousy het volgende:
ik heb minimaal 28 punten maar hoop op nog zo'n 10 punten waar ik niet zeker meer van was... en die zou ik wel kunnen gebruiken want ik heb een 5,6 nodig... ben ik nou echt de enige die het zo'n TYFUSexamen vond?!!! vooral die cyanide som van 6 punten...![]()
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |