prima, laat me maar weten wat je doetquote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:15 schreef Miasan het volgende:
Hij is in Paterswolde, wat vlak bij Groningen ligt af te halen. Als ik hem zou verzenden kost dat geloof ik EUR 5,50 - maar dat zal ik nog eventjes moeten checken bij het postkantoor.![]()
Heb jullie bod genoteerd, maar ben nog niet tevreden met de prijs.
Hij is niet nieuw, want jij hebt em al gehad...en hij heeft dus een vorige eigenaar gehad en is dus tweedehands. Dat ie niet gebruikt is oid doet er dan echt niet toe hoor. Met een auto precies hetzelfde...al heeft ie geen km meer gereden dan toen ie uit de garage kwam, hij is meteen een stuk minder waardquote:Op zondag 3 juni 2007 23:49 schreef Miasan het volgende:
Bovendien is hij zeker nieuw en niet tweedehands, het enige dat er mee is gebeurd is dat de nog ingepakte Ipod in mijn huis ipv in de winkel lag. Hij is alleen uit het doosje gegaan voor de foto.
Zoals ik zei moet ik het nog overleggen met mijn vriendin, maar voor mij is de enige optie ophalen in/omstreeks Groningen. Verzending is geen optie, dan kan ik hem namelijk voor 15 euro meer nieuw ophalen.quote:Op maandag 4 juni 2007 20:04 schreef Miasan het volgende:
Ik zie dat er niet veel hoop is voor mijn hogere prijs.
Als er morgen om 20.00 uur geen hoger bod is, is de Ipod voor Jan_de_Hoop. De prijs die je bied is exclusief verzendskosten, indien je hem niet kunt komen ophalen in Grunn' ?
Wat ben jij een zeikerd zegquote:Op maandag 4 juni 2007 20:08 schreef ivetje het volgende:
[..]
Hij is niet nieuw, want jij hebt em al gehad...en hij heeft dus een vorige eigenaar gehad en is dus tweedehands. Dat ie niet gebruikt is oid doet er dan echt niet toe hoor. Met een auto precies hetzelfde...al heeft ie geen km meer gereden dan toen ie uit de garage kwam, hij is meteen een stuk minder waard
Btw, wil em zelf niet...ik zoek een rozeHeb een mp3-speler die gaar is dus ben wel op zoek. Maar helaas geen zilvere dus (en liever 4gb, maar goed)
Amen.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:30 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Wat ben jij een zeikerd zeg![]()
Ik heb niks met heel de TS, maar zo'n idiote dingen zeggen terwijl je zelf nieteens interesse hebt is wel heel gaar![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |