Ik was volgens mij nog niet geregistreerd met het nomineren, zat deze er uberhaupt bij of is ie afgehaakt?quote:Op woensdag 30 mei 2007 21:19 schreef Soul79 het volgende:
[..]
Wow, supergoal![]()
Mendieta was natuurlijk sowieso![]()
Ok, bedanktquote:Op woensdag 30 mei 2007 21:25 schreef Soul79 het volgende:
Hij staat wel bij de 256 deelnemers in de OP van deel 1 (nummer 47). Hij zal dus onderweg ergens gesneuveld zijn.
Helemaal mee eens. Een mooiere goal is er nimmer gemaakt en zal nooit meer gemaakt worden. Zelfs Theo Reitsma werd lyrisch en dat wil wat zeggen.quote:Op woensdag 30 mei 2007 00:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Maradona. Samen met Pele de beste voetballer van de wereld ooit. Speelt na het mislukte WK-82 in 86 zijn beste voetbal. Heel hert toernooi briljant. Al jaren beschouwed als beste ter wereld maar het nooit echt waar kunnen maken.Tot 86. In iedere wedstrijd blinkt ie uit. Dan de kwartfinale tegen Engeland. Hij ontvangt de bal opm eigen helft.neemt hem niet normaal an maar met en dubbele beweging onderkant linker en rechter voet. Passeert een Engelsman. JKe gaat er eens voor ziten. Passeert er nog één. De al gepasseerde eerste speler komt terug en wordt weer het bos ingestuurd. Je schuioft naar voren op je stoel. Diego passeer nog een Engelse speler en nadert het strafschoppengeboed. Nu zal ie wel afspelen denk je. Nee Diego gaat door passeert nog een speler en is inmiddels in het strafschoppengebied. Tong staat op-m uit zijn stoel en denkt het zal toch niet waar zijn ?
Jawelo nog een speler gaat eraan. Alloeen voor de doelman nu. Hij heeft 3 keuzes. Schieten, de bal afgeven of....... en ja hioj doet het hij ipasseert ook ide keeper. Ik sta inmiddles mert kippenvel te juichen en Maradona schuift de bal het doel in. Ik wist het. Dit is het mooiste doelpunt ooit en ik was er getuigen van. De schoonheid geëtaleerd op het hoogste podium maakt het extra uniek. Ongeëvenaard.
Overtuigd ?
http://youtube.com/watch?v=nXzXsdZJ5AQquote:Op donderdag 31 mei 2007 00:06 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Een mooiere goal is er nimmer gemaakt en zal nooit meer gemaakt worden.
Komt in de buurt. Maar Maradona deed het op een WK-eindronde, Messi in een bekerwedstrijdje.quote:Op donderdag 31 mei 2007 00:09 schreef BB-boy het volgende:
[..]
http://youtube.com/watch?v=nXzXsdZJ5AQ
Maar Maradona werd echt heel slecht verdedigd.... Iemand die op volle snelheid en alle ruimte heeft moet je niet gaan verdedigen door stil te staan en hem op te wachten, zoals die 2 Engelsen dedenquote:Op donderdag 31 mei 2007 00:15 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Komt in de buurt. Maar Maradona deed het op een WK-eindronde, Messi in een bekerwedstrijdje.
Klopt inderdaad, maar datzelfde argument kun je voor de goal van Messi gebruiken.quote:Op donderdag 31 mei 2007 11:19 schreef Soul79 het volgende:
[..]
Maar Maradona werd echt heel slecht verdedigd.... Iemand die op volle snelheid en alle ruimte heeft moet je niet gaan verdedigen door stil te staan en hem op te wachten, zoals die 2 Engelsen deden![]()
De hakbal van Madjer dus.quote:Op donderdag 31 mei 2007 17:12 schreef WeebI het volgende:
[..]
Klopt inderdaad, maar datzelfde argument kun je voor de goal van Messi gebruiken.
De allermooiste goals worden imo gemaakt als spelers helemaal geen zicht hebben op het doel of de bal, en toch scoren op instinct. Dat maakt een goal briljant.
En bij die goal speelt ook mee dat het een finale van een EC-1 was.quote:Op donderdag 31 mei 2007 17:34 schreef Soul79 het volgende:
[..]
De hakbal van Madjer dus.
Technisch eigenlijk heel simpel, maar 99% van de spelers gaat in een dergelijk geval kappen en draaien waarmee het moment verloren gaat.
En dat de doelpuntenmaker uiteindelijk won.quote:Op donderdag 31 mei 2007 17:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
En bij die goal speelt ook mee dat het een finale van een EC-1 was.
Wil ik wel eens zien, die goal.quote:Wit-Rusland-Bulgarije 0-2
Dimitar Berbatov bewees in Minsk een topspits te zijn. De spits van Tottenham Hotspur maakte beide doelpunten tegen Wit-Rusland. Zijn eerste was magistraal. In de 28ste minuut legde hij vier tegenstanders in de luren om met buitenkantvoet rechts hoog af te ronden. Net na rust scoorde Berbatov met een droog schot met zijn linkervoet.
http://www.youtube.com/watch?v=pGA_pVBGfpkquote:
Tis nu half 9quote:Op zondag 3 juni 2007 19:43 schreef WeebI het volgende:
Ik heb een foutje gemaakt. In de OP staat dat er gestemd kan worden tot volgende week zondag, maar ik bedoelde natuurlijk tot vandaag. In ieder geval kan degene die nog niet gestemd heeft en dat nog wel wil doen dat nog tot half 9 vanavond.
excuses voor dat foutje
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |