och daar sta ik toch nog steeds niet in dus mij boeit het nietquote:
Zeg Jerruh! Je moet even wachten tot vrijdag. Dan kan ik weer posten en zet ik je in de OP.quote:Op maandag 28 mei 2007 20:20 schreef Jerruh het volgende:
[..]
och daar sta ik toch nog steeds niet in dus mij boeit het niet.
zeg merel, trekt arma vaak zijn broek uit!?
remlofquote:Op maandag 28 mei 2007 20:22 schreef tlepel het volgende:
Is er eentje met een goede OP.word die dichtgegooid![]()
Doe jij die OP er anders even inbouwen. Dan laat ik mijn tieten zien.quote:
Ok, laat maar zien!quote:Op maandag 28 mei 2007 20:25 schreef Merel het volgende:
[..]
Doe jij die OP er anders even inbouwen. Dan laat ik mijn tieten zien.
Oh god..Is hij de hele avond uit balans hoorquote:Op maandag 28 mei 2007 20:25 schreef Merel het volgende:
[..]
Doe jij die OP er anders even inbouwen. Dan laat ik mijn tieten zien.
quote:
Tief jij anders even lekker op maffe noob!quote:Op maandag 28 mei 2007 20:26 schreef tlepel het volgende:
[..]
Oh god..Is hij de hele avond uit balans hoor![]()
quote:
Post ff je kut anders.quote:Op maandag 28 mei 2007 20:35 schreef Merel het volgende:
Wat zal ik nu eens gaan doen? TV is kut! PKR is overbelast.
Alles?quote:Op maandag 28 mei 2007 20:35 schreef Merel het volgende:
Wat zal ik nu eens gaan doen? TV is kut! PKR is overbelast.
quote:
Anders ga je even dood.quote:Op maandag 28 mei 2007 20:42 schreef tlepel het volgende:
Goedkope hoer ben je nu zeg
ik vind dat het wel mooier kan.quote:Op maandag 28 mei 2007 20:42 schreef Merel het volgende:
Zeg, ik vind het wel mooi geweest.
* remlof hijst z'n broek weer opquote:Op maandag 28 mei 2007 20:42 schreef Merel het volgende:
Zeg, ik vind het wel mooi geweest.
Doe dat dan ook nietquote:Op maandag 28 mei 2007 22:01 schreef Merel het volgende:
LOL
Die kleine zit nu al te blazen als ik d'r muis afpak
Hij staat tegenover de andere katten alsof ie he-man is.quote:
Ik trék het gewoon niet meer.quote:
Wacht maar af. Daarna begint het pas!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:42 schreef Joene het volgende:
Ik trék het gewoon niet meer..1,5 week voor ik ga trouwen. Whelp.
doe es een voorbeeldquote:
Samsung schermpje / Of een Acer schermpje.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:51 schreef Jarno het volgende:
Zo, nu nog even een nieuwe LCD uitzoeken en ik ben voorlopig weer happy.
Nog tips? (19 inch non widescreen)
Geen SQL troep?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:04 schreef Havoc het volgende:
Mogguh!.
Onderhoudsdagje. Veel wachten weinig doen.
Ja, die heb ik nu dus ook en ben er (afgezien van het feit dat het OSD overleden is, en er linksboven een zwarte vlek ontstaat,quote:
De samsungs bevallen mij wel persoonlijk . Heb een 21 en een 19 inch ervan, beide schermen zijn prima.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:58 schreef Jarno het volgende:
Da's zo goedkoop dat ik het haast niet vertrouw. Ik ben Eizo schermen van een paar 100 euro meer gewend..
Nee bij de eerste klant recht toe recht aan updaten.quote:
Vorige week de hele week in belgie gezeten voor jan lul..quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:07 schreef Havoc het volgende:
[..]
Nee bij de eerste klant recht toe recht aan updaten.
Volgende klant Citrix op systemen die er niet voor geschikt zijn.
Mjah, zeker weer op de centjes of niet?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:27 schreef Tally het volgende:
Ja erg he*snik*
Ik vind dat ze nieuwe pc's moeten krijgen!
Ik weet de reden eigenlijk niet..quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:31 schreef Havoc het volgende:
[..]
Mjah, zeker weer op de centjes of niet?
bij mij horen ze schijnbaar alleen verschil als ik gezopen hebquote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:47 schreef k_i_m het volgende:
Ik klonk net zo manisch depressief aan de telefoon dat het de persoon aan de andere kant van de lijn opviel.
Juist nietquote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:48 schreef Havoc het volgende:
Je neukt te weinig Kim.
Wordt ie al paars ?quote:
Paars en word dik..quote:
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:10 schreef Tally het volgende:
[..]
Paars en word dik..
Ik hoorde iets knappen toen ik hem perongeluk tussen mn stoel en bureau schoof
Lekker !quote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:10 schreef Tally het volgende:
[..]
Paars en word dik..
Ik hoorde iets knappen toen ik hem perongeluk tussen mn stoel en bureau schoof
Dat kan ik je pas over een week of twee vertellenquote:
Ik ben niet aan het opletten..quote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:12 schreef Paxlie het volgende:
[..]
hoe krijg je dat nou voor elkaar
Moet ook nog vrij hard zijn gegaan wil je hem breken trouwens
Sinds dit ook wat consumentenprijzen heeft gewonnenquote:Op maandag 28 mei 2007 19:58 schreef Merel het volgende:
[..]
Nee maar even hč. Sinds wanneer verkoopt de IKEA vaatwassers?
Tally tochquote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:14 schreef Tally het volgende:
Hijs nie gebroken
Flink gekneust..
Jesus wat een kneus ben ik..
Ik heb een blikje cola gekochtquote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:19 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Tally toch
Ik zou er ff ijs op doen, voor je straks met een heeeeele dikke duim zit
Vooral niet leeg drinken !quote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:34 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb een blikje cola gekocht
Die hou ik nu stevig vast
ik wil zoveel.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:17 schreef k_i_m het volgende:
Ik wil naar huis.
Oh neinquote:Op maandag 28 mei 2007 12:56 schreef charmed_angel het volgende:
Ze waren afgelopen zaterdag gezellig samen aan het winkelen bij de Ikea in Barendrecht
Ik heb ze zelf niet gezien, maar mijn tante die er werkt staat samen met Yolanthe en Jan op de foto....
"ja die kast is wel leuk voor die kamer" zeiden ze....
Gaan ze samenwonen ofzo?
Jij blij...quote:
Wat is 'hier'?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:38 schreef Tally het volgende:
Pinkpop is hier altijd stressen kreeg ik net te horen..
Vandaar dat ze me vandaag met rust laten
Opzich was het best een leuke trendquote:
Ik niet. Ik zeg gewoon 'Samsung'.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:41 schreef zovty het volgende:
Dat is wel een monitor waar ik u tegen zeg.
Daar zit toch ook een "u" in, mallerd.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:44 schreef Jarno het volgende:
Ik niet. Ik zeg gewoon 'Samsung'.
Dan zal Jarno het wel uitspreken als Samsjijng. Klinkt ook eigenlijk leuker.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:32 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Daar zit toch ook een "u" in, mallerd..
Mennnnnnn... dat turbo taal van tegenwoordig is ook niet meer bij te houden!!!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:32 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Daar zit toch ook een "u" in, mallerd..
22 inch is mij te groot.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:31 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Ga dan meteen voor deze, specs staan er bij.
Gezien mn maag een kopjequote:Op woensdag 30 mei 2007 08:29 schreef Paxlie het volgende:
Goedemorgen Joene
kopje koffie dan maar? Of liever een kan?
niet helemaal, maar er is koffie dus dat maakt een hoop goedquote:
Hijs nog blauwquote:
Wat heb je allemaal gezien op Pinkpop? Doe es wat meer details geven?quote:Op woensdag 30 mei 2007 09:14 schreef HeatWave het volgende:
Goeiemorgen na 4 dagen vrij.
Pinkpop was supervet en Kaiser chiefs gisteren ook.
Was er alleen maandagquote:Op woensdag 30 mei 2007 10:15 schreef Misstique het volgende:
[..]
Wat heb je allemaal gezien op Pinkpop? Doe es wat meer details geven?.
Klinkt goed.quote:Op woensdag 30 mei 2007 10:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Was er alleen maandag.
Arctic monkeys
Stone sour
Korn
Linkin Park
Scissor sisters
Smashing pumpkins.
Heb me wel vermaakt.
Ik stond bij Korn niet echt vooraan ofzo. Dus zal wel nietquote:Op woensdag 30 mei 2007 10:29 schreef Misstique het volgende:
[..]
Klinkt goed..
Ik dacht je trouwens te zien op tv bij het optreden van Korn, maar het ging te snel om zeker te zijn.
KoRn zag er op tv wel tof uitquote:Op woensdag 30 mei 2007 10:33 schreef HeatWave het volgende:
Ik stond bij Korn niet echt vooraan ofzo. Dus zal wel niet.
Wel heel fijn hoor, lekker met de auto. Radio, koelkastje... peukje onderweg.
Dat is wel beter dan met de rest op een natte, zompige camping verblijven idd.quote:Op woensdag 30 mei 2007 10:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik stond bij Korn niet echt vooraan ofzo. Dus zal wel niet.
Wel heel fijn hoor, lekker met de auto. Radio, koelkastje... peukje onderweg.
Was ook wel ok, maar heb ze al 3 keer gezien en had geen zin om me weer helemaal naar voren te beukenquote:Op woensdag 30 mei 2007 10:35 schreef Kuukske het volgende:
[..]
KoRn zag er op tv wel tof uit.
Naar een festival cruisen met 't autootje is erg prettig trouwens, niet dat eeuwige NS gemeuk en gewoon alles wat je nodig hebt achter in de kofferbak mikken.
Ik heb ze nog nooit live gezien. Het is wel een band die ik één keer live gezien wil hebben thoo. Middelbare school sentiment enzoquote:Op woensdag 30 mei 2007 10:36 schreef HeatWave het volgende:
Was ook wel ok, maar heb ze al 3 keer gezien en had geen zin om me weer helemaal naar voren te beuken.
idd, je bent door file's ook wel lang onderweg, maar idd geen gezeik met geen zitplek, niet roken etc... Gewoon de radio aan met je eigen muziek. Stukken beter.
Auto terugvinden was idd wel ff een toer nogquote:Op woensdag 30 mei 2007 10:38 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik heb ze nog nooit live gezien. Het is wel een band die ik één keer live gezien wil hebben thoo. Middelbare school sentiment enzo.
Ik ben naar Groezrock ook met de auto gegaan. Het terugvinden van de auto op de parkeerwei was alleen een beetje lastig.
Geen idee, zou best kunnen, zo eigenwijs is hij welquote:Op woensdag 30 mei 2007 10:41 schreef Jarno het volgende:
Bij de Pumpkins mochten geen camera's zijn toch, oid? Ben wel erg benieuwd wat ze nu neerzetten, ben toen naar de afscheidstoer geweest (ahoy), en de Mellon Collie toer (ook ahoy), machtige muziek. Toch wel een beetje sentiment..
Verman jezelf! Ben jij nou een vrouw?quote:Op woensdag 30 mei 2007 10:11 schreef Tally het volgende:
Minder zeer.. Dus hij is niet pijnloos
Troost me KIM..
Troost me godverdomme
Das waar..quote:Op woensdag 30 mei 2007 10:43 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Verman jezelf! Ben jij nou een vrouw?.
Ik neuk je tetten nietquote:
Nu weet ik ook waarom het niet lukt hoor Kimmetjequote:
Ja het plakt aan je kut.. Het slaat er niet opquote:
Het slaat ook helemaal nergens op..quote:Op woensdag 30 mei 2007 11:37 schreef HeatWave het volgende:
Ja maar waarom MAANDverband, je gebruikt het toch niet om de maand mee te verbinden?.
Het is dan wel een maandelijksverschijnsel, natuurlijk gezien, maar dan nog slaat het nergens op.
Ik vind neuken een beter onderwerpquote:
ok, daar ben ik het dan wel mee eens...quote:
Als onderwerp..quote:Op woensdag 30 mei 2007 11:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ok, daar ben ik het dan wel mee eens...
Neuken?
Wie niet?quote:Op woensdag 30 mei 2007 11:46 schreef Tally het volgende:
[..]
Als onderwerp..
Ja hoor..
Heb jij nou ook wel eens dat je ontzettend geil van iemand word die eigenlijk totaal jouw tiep niet is..
En totaal geen relatiemateriaal is.. Maar toch elke keer een stijve van krijgt als hij/zij langs loopt?
Dr loopt hier een vent rond waar ik echt spontaan natte plekken van krijg..quote:Op woensdag 30 mei 2007 11:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wie niet?.
Zit hier een heel dom blond grietje, heeft nog een plat limburgs accent ook. zou het geen dag met dr volhouden. Maar als ze dr bek houdt en mooi zit te wezen kan ik het er wel op.
Erg hequote:Op woensdag 30 mei 2007 11:50 schreef Misstique het volgende:
Wat een gesprekken hier!
Zo erg is het niet hoor, mijn vriendin werkt ook hierquote:Op woensdag 30 mei 2007 11:49 schreef Tally het volgende:
[..]
Dr loopt hier een vent rond waar ik echt spontaan natte plekken van krijg..
Hij is niet knap.. en totaaaaaaaaaaaaaal mn tiep niet..
Maar godskolere als hij tegen me ouwehoert kan ik alleen maar denken: Hoe zou die zijn in bed
Als je bloedt, moet je een verbandje. Als je elke maand bloedt, moet je elke maand-een-verbandjequote:Op woensdag 30 mei 2007 11:37 schreef HeatWave het volgende:
Ja maar waarom MAANDverband, je gebruikt het toch niet om de maand mee te verbinden?.
Het is dan wel een maandelijksverschijnsel, natuurlijk gezien, maar dan nog slaat het nergens op.
Ik moet alleen erg oppassen met wat ik er uitflapt tegen hemquote:Op woensdag 30 mei 2007 11:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zo erg is het niet hoor, mijn vriendin werkt ook hier.
Maar ik snap wat je bedoelt dus. Dit is een meisje waar ik nooit iets meer mee zou kunnen hebben dan seks, moet kunnen.
Ik ben echt homoquote:Op woensdag 30 mei 2007 11:52 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Als je bloedt, moet je een verbandje. Als je elke maand bloedt, moet je elke maand-een-verbandje.
Maargoed, niet echt belangrijk, want maandverband is voor homo's.
Tampons ftw.quote:Op woensdag 30 mei 2007 11:52 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Als je bloedt, moet je een verbandje. Als je elke maand bloedt, moet je elke maand-een-verbandje.
Maargoed, niet echt belangrijk, want maandverband is voor homo's.
Geen last van, ze zijn wel iets gewend hierquote:Op woensdag 30 mei 2007 11:52 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik moet alleen erg oppassen met wat ik er uitflapt tegen hem
Owh ja hier ook..quote:Op woensdag 30 mei 2007 11:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Geen last van, ze zijn wel iets gewend hier.
Ja ik ben echt zieligquote:
quote:Op woensdag 30 mei 2007 13:15 schreef k_i_m het volgende:
Godverdomme, me huis staat in de weekend door die #($@$&)@$.
.
.
Moppie.. Met alle handdoelen die de Hema verkoopt ben ik nog niet droog te krijgen hoorquote:
* Dubbeldrank pakt een heteluchtkanonquote:Op woensdag 30 mei 2007 14:10 schreef Tally het volgende:
[..]
Moppie.. Met alle handdoelen die de Hema verkoopt ben ik nog niet droog te krijgen hoor
Linkje doet niet werkenquote:Op woensdag 30 mei 2007 14:12 schreef k_i_m het volgende:
http://www.fotovantellingen.nl/?page=search&action=found&id=2
kûûût.
Heeft ze het niet koud in dat topje?quote:Op woensdag 30 mei 2007 14:16 schreef k_i_m het volgende:
http://www.fotovantellingen.nl/
en dan onderaan de previews
Jan houdt dr wel warm..quote:Op woensdag 30 mei 2007 14:23 schreef Misstique het volgende:
[..]
Heeft ze het niet koud in dat topje?
Dan nog word ik er kotsmisselijk van..quote:
Ik denk dat ik er vandaag ook weer eerder tussen uit knijpquote:Op woensdag 30 mei 2007 14:47 schreef Joene het volgende:
16 uur huiswaerds
Ik moet dan even de tape naar het andere pand brengenquote:
Ja?quote:Op woensdag 30 mei 2007 15:20 schreef SignOTheTimes het volgende:
Technisch weer noemen we dat!
Dat was het ja!quote:Op woensdag 30 mei 2007 16:18 schreef k_i_m het volgende:
Neehoor, alleen zere tetten!
Ik moet nog 4 uur.quote:Op woensdag 30 mei 2007 16:42 schreef Paxlie het volgende:
ik mag al 40 minuten naar huis, maar het heeft gezien een andere afspraak zo weinig nut
Omdat AutoCad bij ons veel gebruikt word door verschillende gebruikers hebben we een licentieserver..quote:Op woensdag 30 mei 2007 16:48 schreef k_i_m het volgende:
Als hij het vaker had gebruikt, had hij er wel een licentie voor gehad.
Het is gewoon een zeikerd die alles gedaan wil hebben.. Voor hem gedaan wil hebben..quote:Op woensdag 30 mei 2007 16:55 schreef k_i_m het volgende:
Oh, dan is het nog makkelijker; dan had die druif gewoon zelf in moeten loggen en dan had hij vanzelf wel gezien of er nog een licentie vrij was of niet.
Zeg wanneer word jij nou eens unband? Ik wil mezelf terug!quote:
ja dit is slecht voor je imagoquote:Op donderdag 31 mei 2007 09:08 schreef Merel het volgende:
[..]
Zeg wanneer word jij nou eens unband? Ik wil mezelf terug!
Vrijdag geloof ik.quote:Op donderdag 31 mei 2007 09:08 schreef Merel het volgende:
[..]
Zeg wanneer word jij nou eens unband? Ik wil mezelf terug!
Een week, voor minder doe ik het niet.quote:Op donderdag 31 mei 2007 09:16 schreef Jarno het volgende:
Had je 48 uur of een week?
Sjoe roel. Wat dat betreft ben ik maar een wannabe natuurlijk.quote:Op donderdag 31 mei 2007 09:17 schreef Merel het volgende:
[..]
Een week, voor minder doe ik het niet.
Hij zat naast me te zuipenquote:
HWquote:
Je komt er nog wel een keer J.quote:Op donderdag 31 mei 2007 09:34 schreef Jarno het volgende:
[..]
Sjoe roel. Wat dat betreft ben ik maar een wannabe natuurlijk..
Nu kunnen ze je nog sneller doodschietenquote:Op donderdag 31 mei 2007 12:21 schreef HeatWave het volgende:
Het is binnen.
Dualcore gaming here I come.
Is die niet op vakantie ofzo?quote:Op donderdag 31 mei 2007 12:49 schreef Merel het volgende:
Waar zit Rip hier nooit meer?
Alweer ?quote:
Hoiquote:Op donderdag 31 mei 2007 12:49 schreef Merel het volgende:
Waar zit Rip hier nooit meer?
Dat doe je maar in je eigen tijd Rip.quote:Op donderdag 31 mei 2007 13:38 schreef Ripley het volgende:
[..]
Hoi
Er moest ook een beetje gewerkt worden en zo
Wat zeg Je ?quote:Op donderdag 31 mei 2007 13:38 schreef Ripley het volgende:
[..]
Hoi
Idd. Stel je voor dat iedereen dat doet!!quote:
Dan zou er weinig FOK! Forum meer overblijven J. Rare mensen heb je toch.quote:Op donderdag 31 mei 2007 13:42 schreef Jarno het volgende:
[..]
Idd. Stel je voor dat iedereen dat doet!!
Helleuquote:Op donderdag 31 mei 2007 13:38 schreef Ripley het volgende:
[..]
Hoi
Drankorgelquote:Op donderdag 31 mei 2007 14:03 schreef k_i_m het volgende:
Het is weer. opruimdag
. En dat trek ik niet want ik heb een kat0r
.
Zuiperd..quote:Op donderdag 31 mei 2007 14:03 schreef k_i_m het volgende:
Het is weer. opruimdag
. En dat trek ik niet want ik heb een kat0r
.
jij balenquote:Op donderdag 31 mei 2007 14:15 schreef Merel het volgende:
Ik moet maandag naar de psych van het CBR. No more drinking for mr nice guy.
Whehehehequote:Op donderdag 31 mei 2007 14:15 schreef Merel het volgende:
Ik moet maandag naar de psych van het CBR. No more drinking for mr nice guy.
Door 7quote:
*Lineaal pakt en op vingers meptquote:Op donderdag 31 mei 2007 14:38 schreef n00cL30n het volgende:
*~roggel~*
rrrrrrrrrrrrrrrightquote:
Geloof je het niet. Er stonden 7 pliesiewagens midden op de weg om mij op te wachten.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |