Ik vind als je zoiets de wereld inbrengt dat je ook verder moet gaan.quote:Op maandag 28 mei 2007 19:15 schreef OnlineGokker het volgende:
Heeft ie ook nog bewijzen of andere getuigen?
Dat bedoel ik,zoiets ik heb een geheimpje maar zeg lekker nix,zeg dan helemaal nix.quote:Op maandag 28 mei 2007 19:22 schreef Adidah het volgende:
Ik weet wie verantwoordelijk is voor alle liquidaties in Nederland van de afgelopen 10 jaar, maar ik noem geen namen...
ik had het aanbod aanvaardquote:Er zei zelfs een speler, 'je mag zelfs mijn shirt hebben'.
Zoals Zidane zei, maar toen ging er toch iets misquote:Er zei zelfs een speler, 'je mag zelfs mijn shirt hebben'.
Volgens mij is het iets anders: Zijn ouders zijn heel gelovig (komen ook nooit bij Geert kijken) en Geert is iets vrijer daarinquote:Op maandag 28 mei 2007 22:13 schreef Pedroso het volgende:
Het schijnt dat ze Geert een verwenavond hebben aangeboden in Yab Yum, kon ie ook eindelijk is scoren maar hij mocht niet van de dominee (Geert is nogal gelovig).
Nee, een beetje lullig. Als PSV of Ajax zijnde kan je de tegenstander een paar duizend euro de man beloven, maar als je net als Venlo komt kijken in de Eredivisie kan je hoogstens een lolly en 2 ballonnen beloven. Ik denk niet dat de tegenstander daar snel voor zal zwichten.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:36 schreef methodmich het volgende:
Geert neemt het inderdaad niet zo nauw met bijbelse waarden en normen, zoals de verhalen gaan. Maar goed, dat staat los van dit topic.
In Spanje vinden ze die premies heel normaal. Moeten wij ze ook maar accepteren?
Hier gaat het niet echt om premies, waar ik op zich niks mis mee vind, maar omkoping. Als je een tegenstander geld bied om minder de best te doen vind ik een heel zwaar misdrijf binnen de sport.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:36 schreef methodmich het volgende:
In Spanje vinden ze die premies heel normaal. Moeten wij ze ook maar accepteren?
quote:Den Ouden: "Ajax-spelers boden wedstrijdpremies"
Willem II-speler Geert den Ouden deed via BNR Nieuwsradio een boekje open over Ajax-spelers, die geld boden aan teamgenoten van Den Ouden om het tijdens de laatste speelronde rustiger aan te doen.
Ajax moest veel scoren om kans te maken op de titel. "Ik heb het laatste kwartier van de wedstrijd in het veld gestaan en daar hebben Ajax-spelers wedstrijdpremies beloofd. Ik ga geen namen noemen. Er zei zelfs een speler, 'je mag zelfs mijn shirt hebben'. Als je zo gaat doen maak je jezelf belachelijk", vertelt Den Ouden.
Eerder was er in de Eredivisie al ophef over vermeende wedstrijdpremies voor Excelsior-spelers. Ajax zou spelers van de Rotterdamse club flinke bedragen geven als zij ervoor zorgden dat AZ niet won op Woudestein. Dit gebeurde ook niet en daardoor liep AZ de titel mis. Echter, doordat Ajax niet het aantal treffers maakte wat nodig was voor het kampioenschap, ging PSV alsnog als lachende derde met de schaal ervandoor.
Bron: FC Update
tuurlijk niet, toch te gek voor woorden dat soort praktijkenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:36 schreef methodmich het volgende:
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:53 schreef xFriendx het volgende:
maar als je net als Venlo komt kijken in de Eredivisie kan je hoogstens een lolly en 2 ballonnen beloven.
De meest onbetrouwbare bron die er is zowat dus.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:16 schreef EnGCatjuh het volgende:
Dit schijnt van voetbalprimeur te komen. Dus ik betwijfel het ten zeerste.
Is gezegd door Den Ouden op BNR nieuwsradio hoor. Zoals gewoon in het stuk staat.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:16 schreef EnGCatjuh het volgende:
Dit schijnt van voetbalprimeur te komen. Dus ik betwijfel het ten zeerste.
Verder mag de TT wel wat mooier voortaan.
Geert heeft anders zijn uitspraken nog niet ontkendquote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:22 schreef DarkShine het volgende:
De meest onbetrouwbare bron die er is zowat dus.
Voetbalprimeur heeft zoveel roddels en geruchten dat ik die site niet meer serieus neem. Op Rodajcfans.nl komen er ook geen updates meer van (tenzij wij weten dat het wel serieus is).quote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:28 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Geert heeft anders zijn uitspraken nog niet ontkend
Er is ook een mp3 bestandje van iemand die dat gesprek op BNR heeft opgenomen. Het is dus niet alleen een tekst op papier die op voetbalprimeur is verschenen.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:35 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Voetbalprimeur heeft zoveel roddels en geruchten dat ik die site niet meer serieus neem. Op Rodajcfans.nl komen er ook geen updates meer van (tenzij wij weten dat het wel serieus is).
Dat klinkt dan weer wel betrouwbaar.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:37 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Er is ook een mp3 bestandje van iemand die dat gesprek op BNR heeft opgenomen. Het is dus niet alleen een tekst op papier die op voetbalprimeur is verschenen.
Ik zal eens kijken of ik nog een link kan vinden naar die mp3.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |