abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_49931032
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 13:29 schreef Robinho90 het volgende:
Ik geloof dat hij iets van 1,5 tot 2miljoen heeft gekost hoor..
  woensdag 30 mei 2007 @ 16:43:39 #84
10710 gday
propria cures
pi_49931993
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 16:18 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]

Van wat ik gehoord heb, wilden zijn ouders (vader) niet dat hij bij Ajax ging spelen. Een te harde en arrogante cultuur voglens hem
Het is gewoon geen kleine huilbaby's-cultuur. Als ie een beetje doorbreekt wil ie vast naar een buitenlandse topclub waar hij op de bank kan gaan ziten, en heeft ie alsnog z'n 'harde en arrogante cultuur' te pakken. Lekker hypocriet altijd.
A mathematician is a device for turning coffee into theorems. - Alfréd Rényi (1921-1970)
Weak coffee is only fit for lemmas. - Pál Turán (1910-1976)
pi_49932590
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 16:43 schreef gday het volgende:
Het is gewoon geen kleine huilbaby's-cultuur. Als ie een beetje doorbreekt wil ie vast naar een buitenlandse topclub waar hij op de bank kan gaan ziten, en heeft ie alsnog z'n 'harde en arrogante cultuur' te pakken. Lekker hypocriet altijd.
Of ze vinden zo'n cultuur nog te vroeg voor hem. Op het moment dat hij 24/25 is, dan zal hij er veel beter tegen kunnen dan op deze leeftijd. Hij zal anders niet de eerste zijn die verrot raakt op zo'n manier....
pi_49945483
Ik voel iets aankomen...
pi_50277285
Ben wel benieuwd waarom hij het trainingskamp had verlaten...
Noot noot.
pi_50277554
Ik denk dat hij niet kon wennen aan het harde klimaat.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_50277579
Trieste persoonlijke omstandigheden had ik de Haan ergens horen zeggen.
pi_50277616
quote:
Op zaterdag 9 juni 2007 19:44 schreef BliksemSchigt het volgende:
Trieste persoonlijke omstandigheden had ik de Haan ergens horen zeggen.
Dat is wel klote .
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_50279130
Hij is alweer terug toch?
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_50280953
quote:
Op zaterdag 9 juni 2007 20:28 schreef koningdavid het volgende:
Hij is alweer terug toch?

Speelt tegen Israel waars alweer.
pi_50326126
En nu is hij weer weg uit het trainingskamp. Ik vraag me altijd af waarom er altijd zo geheimzinnig gedaan wordt over "trieste privéomstandigheden". Stel dat zijn moeder of weet ik wat ernstig ziek is, dan kan je dat toch gewoon zeggen? Dan kunnen mensen er tenminste rekening mee houden.

Sterkte in ieder geval, Ryan!
Maak nie regtig saak nie
pi_50326725
quote:
Op maandag 11 juni 2007 11:59 schreef kassenbouwer het volgende:
En nu is hij weer weg uit het trainingskamp. Ik vraag me altijd af waarom er altijd zo geheimzinnig gedaan wordt over "trieste privéomstandigheden". Stel dat zijn moeder of weet ik wat ernstig ziek is, dan kan je dat toch gewoon zeggen? Dan kunnen mensen er tenminste rekening mee houden.

Sterkte in ieder geval, Ryan!
Misschien omdat het prive is? Iedereen gaat er anders mee om en ik kan het goed voorstellen dat niet iedere voetballer het prettig vindt als zulk nieuws openbaar gemaakt wordt.
pi_50327946
quote:
Donk wederom even weg bij Jong Oranje
Geschreven door Matthijs van Laar op maandag, 11 juni om 11:10

Ryan Donk heeft gisteravond na de wedstrijd tegen Jong Israël wederom even het trainingskamp van Jong Oranje verlaten. De verdediger van AZ heeft te kampen met trieste privé omstandigheden, en hoeft zich zodoende van bondscoach Foppe de Haan vanavond pas weer te melden.

De Haan liet gisteren weten uitermate tevreden te zijn met het optreden van Donk in de wedstrijd tegen Israël. De boomlange mandekker speelde een bijna foutloze partij, en werd na afloop door de coach zelfs vergeleken met Jaap Stam.

”Hij is een uitstekende stopper met een fantastisch gevoel voor positie. Hij is kopsterk en snel, wordt een tweede Stam, en beter,” aldus De Haan. Ook matchwinner Hedwiges Maduro liet zich kort uit over de situatie rondom zijn ploeggenoot. “We hebben hem na donderdag als groep goed opgevangen door veel met hem te praten. Maar hij is ongelooflijk sterk.”

Komende woensdag zal Donk dan ook gewoon weer van de partij zijn, wanneer het Jonge Oranje het in Groningen opneemt tegen de leeftijdsgenoten uit Portugal.
Wel mooie woorden van Foppe.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
  maandag 11 juni 2007 @ 14:18:28 #96
148059 Pritt
Atheïst
pi_50331139
AZ heeft 3 miljoen eurootjes voor Ryan Donk betaald destijds wat alsnog natuurlijk een klein bedrag is voor zo'n talent. Toevallig weet ik dat bedrag omdat mijn pa precies op die dag in de wandelgangen van het AZ-stadion was om het nieuwe kunstgras te bekijken en overleg met enkele AZ mensen. Brands was samen met Dirkie druk bezig Donk nog net voor het nieuwe seizoen binnen te slepen en hebben gewoon betaald wat RKC vroeg. Van Gaal wilde perse nog een extra verdediger en kreeg die en achteraf blijkt ook wel dat ze nog een extra verdediger nodig hadden. Geloof me of niet dat maakt me niet uit.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
  maandag 11 juni 2007 @ 15:28:35 #97
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_50333619
Ik ben fan

Inmiddels heeft Donk zo rond de 10 miljoen gekost als je misgelopen inkomsten gaat meerekenen.

Nouja maak er maar 15 van ofzo op de lange termijn
pi_50333782
quote:
Op maandag 11 juni 2007 14:18 schreef Pritt het volgende:
AZ heeft 3 miljoen eurootjes voor Ryan Donk betaald destijds wat alsnog natuurlijk een klein bedrag is voor zo'n talent. Toevallig weet ik dat bedrag omdat mijn pa precies op die dag in de wandelgangen van het AZ-stadion was om het nieuwe kunstgras te bekijken en overleg met enkele AZ mensen. Brands was samen met Dirkie druk bezig Donk nog net voor het nieuwe seizoen binnen te slepen en hebben gewoon betaald wat RKC vroeg. Van Gaal wilde perse nog een extra verdediger en kreeg die en achteraf blijkt ook wel dat ze nog een extra verdediger nodig hadden. Geloof me of niet dat maakt me niet uit.
Ik geloof je best. Donk kan heel ver komen en 3 miljoen euro valt inderdaad mee. Ik vraag me alleen af hoeveel geld Scheringa er nog in pompt wanneer echt succes nog jaren uit zal blijven. Dan kunnen zulke transfersommen uit het verleden AZ wel eens de kop gaan kosten namelijk.
pi_50335259
Voorlopig lopen ze zwaar voor op schema, met een volledig vernieuwd eftal meedoen om de titel tot de laatste dag, de finale beker halen, 8e finale UC, en de finale van de playoffs halen.

Op de UC-prestatie's van Co na nog steeds een geleidelijke verbetering van afgelopen jaren, zeker gezien de moeilijke omstandigheden om een compleet succesteam te verversen met nieuwe jonge talenten. Van Gaal's aanwezigheid blijft een garantie tot progressie, dus vroeg of laat komt die prijs er onvermijdelijk.
pi_50344936
quote:
Op maandag 11 juni 2007 16:07 schreef Edenoniphobic het volgende:
Voorlopig lopen ze zwaar voor op schema, met een volledig vernieuwd eftal meedoen om de titel tot de laatste dag, de finale beker halen, 8e finale UC, en de finale van de playoffs halen.

Op de UC-prestatie's van Co na nog steeds een geleidelijke verbetering van afgelopen jaren, zeker gezien de moeilijke omstandigheden om een compleet succesteam te verversen met nieuwe jonge talenten. Van Gaal's aanwezigheid blijft een garantie tot progressie, dus vroeg of laat komt die prijs er onvermijdelijk.
Eerder vroeg dan laat, denk ik zo.
pi_50345048
Donk kan echt een grote worden
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
pi_50345692
Zijn zus had dus een auto-ongeluk, dat waren de 'privé-omstandigheden'.
Maar nu schijnt het weer goed met haar te gaan.
pi_50345725
quote:
Op maandag 11 juni 2007 20:33 schreef koningdavid het volgende:
Zijn zus had dus een auto-ongeluk, dat waren de 'privé-omstandigheden'.
Maar nu schijnt het weer goed met haar te gaan.
Fijn voor hem
  maandag 11 juni 2007 @ 23:07:24 #104
176521 Grulez
rasgroninger
pi_50354446
Leuk voor die jongen.
pi_50354809
Gelukkig maar...
Maak nie regtig saak nie
pi_50369625
Donk lacht dus weer
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
  zaterdag 16 juni 2007 @ 18:05:20 #107
177187 Hung-05
Impossible is Nothing
pi_50523987
hij had een mooi t-shirt tijdens Jong-Oranje en Jong-Portugal!
  zondag 24 juni 2007 @ 00:25:20 #108
23234 zjroentje
DiFontaine
pi_50775909
OMG, wat was hij slecht vanavond.

Wel tof voor hem dat hij eindelijk wat wint dit seizoen.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_50775928
Zo slecht was Donk toch niet? Ik geef toe dat t niet zn beste wedstrijd was... Maar toch.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
pi_50778345
quote:
Op zondag 24 juni 2007 00:26 schreef EnGCatjuh het volgende:
Zo slecht was Donk toch niet? Ik geef toe dat t niet zn beste wedstrijd was... Maar toch.
Ben fan
pi_50782858
Ik weet niet wat ik van hem moet denken. Hij heeft het lichaam en de uitstraling om een topper te worden maar ik zie hem nog veel teveel fouten maken. Met wat mindere spitsen tegenover hem doet hij het goed maar goede spitsen krijgen teveel ruimte van hem. Er moet nog veel verbeteren om hem een topverdediger te laten worden.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_50782893
quote:
Op zondag 24 juni 2007 12:26 schreef Pedroso het volgende:
Ik weet niet wat ik van hem moet denken. Hij heeft het lichaam en de uitstraling om een topper te worden maar ik zie hem nog veel teveel fouten maken. Met wat mindere spitsen tegenover hem doet hij het goed maar goede spitsen krijgen teveel ruimte van hem. Er moet nog veel verbeteren om hem een topverdediger te laten worden.
Verdedigers zijn pas tegen hun 30ste op hun top, dus deze jongen heeft nog 10 jaar.
pi_50782903
quote:
Op zondag 24 juni 2007 00:25 schreef zjroentje het volgende:
OMG, wat was hij slecht vanavond.

Wel tof voor hem dat hij eindelijk wat wint dit seizoen.
Ik vond hem gisteren voor zijn doen nog redelijk goed ballen
pi_50783600
quote:
Op zondag 24 juni 2007 12:27 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Verdedigers zijn pas tegen hun 30ste op hun top, dus deze jongen heeft nog 10 jaar.
Nou, ik hoop toch dat hij wat eerder doorbreekt. We zullen het zien. Als ie mentaal sterk is dan redt hij het wel denk ik, maar is hij mentaal sterk genoeg ?
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
  zondag 24 juni 2007 @ 12:54:25 #115
66130 Erasmusch
easy easy
pi_50783681
Heeft ie eigenlijk voor Ajax gespeeld?
  zondag 24 juni 2007 @ 14:05:57 #116
23234 zjroentje
DiFontaine
pi_50785955
quote:
Op zondag 24 juni 2007 12:28 schreef Poepoog het volgende:

[..]

Ik vond hem gisteren voor zijn doen nog redelijk goed ballen
Haha, ik vond 'm de slechste aan de kant van Nederland. Liep echt veel te nonchalant te verdedigen, vooral bij die voorzet op Rakic aan het begin van de tweede helft, hij stak gewoon geeneens een been uit. Bij het doelpunt liet hij zich ook erg simpel uitspelen om het nog maar niet te hebben over zijn lange ballen in de eerste helft.
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  zondag 24 juni 2007 @ 14:07:35 #117
23234 zjroentje
DiFontaine
pi_50786016
quote:
Op zondag 24 juni 2007 12:54 schreef Erasmusch het volgende:
Volgens mij niet, al is het wel een Amsterdammer.
pi_50791662
quote:
Op zondag 24 juni 2007 12:54 schreef Erasmusch het volgende:
Nee, zat bij de Amsterdamse amateurclub Zeeburgia en kreeg toen van RKC een kans. Anders was ie bakker geworden.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_50795666
Donk
pi_50795790
Hoezo wordt Donk zo ontzettend gehyped?
pi_50804546
quote:
Op zondag 24 juni 2007 12:51 schreef Pedroso het volgende:

[..]

Nou, ik hoop toch dat hij wat eerder doorbreekt. We zullen het zien. Als ie mentaal sterk is dan redt hij het wel denk ik, maar is hij mentaal sterk genoeg ?
Hij breekt wel eerder door, maar verdedigers groeien tot heel lang door.
pi_50804873
quote:
Op zondag 24 juni 2007 19:38 schreef El_Bassie het volgende:
Hoezo wordt Donk zo ontzettend gehyped?
Precies, elke keer is er wel weer een belangrijke fout
pi_50804933
quote:
Op zondag 24 juni 2007 23:56 schreef hello_moto1992 het volgende:

[..]

Precies, elke keer is er wel weer een belangrijke fout
Elke keer? Vertel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')