quote:Op maandag 28 mei 2007 18:28 schreef Haunter het volgende:
Je bent 1 van de weinige die echt enthousiast is tijdens het optreden ja![]()
Hoop wel dat ze Blind nog doen![]()
quote:Op maandag 28 mei 2007 18:34 schreef MaJo het volgende:
Zijn er serieus mensen die deze herrie mooi vinden?![]()
quote:Maria Mena deelt Viva-smart met het publiek
Noorse is gek op bitterballen!
Op papier een van de meest onwaarschijnlijke acts op Pinkpop is de Noorse zangeres Maria Mena. En zeker in de John Peel-tent, want het is toch een ander soort radiostation waar ze groot is geworden. Al lijkt ze uit het niets gekomen, haar hitalbum Apparently Unaffected is alweer het derde studioalbum voor de pas 21-jarige Noorse. Het Utrechtse Tivoli-publiek verkoos haar optreden tot een van de beste van het seizoen en ook bij onze Eric Corton kan ze de nodige potten breken, dus de verwachtingen waren hooggespannen.
gister hoorde ik dat een fotograaf klaagde dat ze maar 40 seconden had. Een pro heeft veel meer tijd nodig, iets van 3 nummers ofzo.quote:Op maandag 28 mei 2007 18:50 schreef jmac het volgende:
[..]
Gelukkig, valt mee. Kunnen ze trouwens geen GOEDE fotografen in dienst nemen daar![]()
Nee, toenet 2 nummers live op 3FM.quote:
Bij Beyonce ja.quote:Op maandag 28 mei 2007 18:52 schreef Aoristus het volgende:
[..]
gister hoorde ik dat een fotograaf klaagde dat ze maar 40 seconden had. Een pro heeft veel meer tijd nodig, iets van 3 nummers ofzo.
Coldplay gaat echt tegen de miljoen aan kosten schat ik zo, dat zal niet zo bevorderlijk zijn voor de rest van de line-up.quote:Op maandag 28 mei 2007 18:54 schreef Rechterbal het volgende:
Smeets zei net op L1 dat hij nog steeds op Coldplay en Foo Fighters voor PP2008 hoopt, en NIET afwijkt van Pinksteren. Hij neemt minder bezoekers dan voor lief.
Annoyance laat zich maar 40 seconden aanschouwen? Volgens mij wel langer als je met een tientje wappertquote:Op maandag 28 mei 2007 18:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Bij Beyonce ja.
http://3voor12.vpro.nl/artikelen/artikel/34839997
Mja klopt, bij grote concerten krijgen we de gekste regels opgelegd. die 40seconden ging over beyonce waar ze aan de achterkant van de zaal 40seconden foto's mochten maken. Bij Avril (quote:Op maandag 28 mei 2007 18:52 schreef Aoristus het volgende:
[..]
gister hoorde ik dat een fotograaf klaagde dat ze maar 40 seconden had. Een pro heeft veel meer tijd nodig, iets van 3 nummers ofzo.
Maar waarom lukt het dan wel met babies op berenvelletjes? Die kinderen zitten nooit stil.quote:Op maandag 28 mei 2007 18:56 schreef jmac het volgende:
[..]
Mja klopt, bij grote concerten krijgen we de gekste regels opgelegd. die 40seconden ging over beyonce waar ze aan de achterkant van de zaal 40seconden foto's mochten maken. Bij Avril () mochten we ook alleen maar aan 't begin 1 nummer foto's maken en daarna wordt je door een dikke brute amerikaan resoluut de deur uitgezet. Resultaat= dat je allemaal dezelfde foto hebt en de leuke momenten komen vaak pas later tijdens 't concert.
linkje
Coldplay hoeft van mij niet. RHCP kostten ongeveer 800.000 euro gaf Smeets aan, en dat vond hij al te veel eigenlijk. Foo Fighters zijn wel gaaf.quote:Op maandag 28 mei 2007 18:55 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Coldplay gaat echt tegen de miljoen aan kosten schat ik zo, dat zal niet zo bevorderlijk zijn voor de rest van de line-up.
Coldplay hoeft niet zo? Coldplay is te samen met Muse en Radiohead één van de grootste bands van de laatste jaren.quote:Op maandag 28 mei 2007 18:57 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Coldplay hoeft van mij niet. RHCP kostten ongeveer 800.000 euro gaf Smeets aan, en dat vond hij al te veel eigenlijk. Foo Fighters zijn wel gaaf.
Ik bedoel meer uit persoonlijk opzich. Ik heb niet veel met Coldplay, dus het zou het voor mij niet extra aantrekkelijk maken. En als de kwaliteit van de andere artiesten minder wordt omdat hun zo duur zijn....quote:Op maandag 28 mei 2007 18:58 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Coldplay hoeft niet zo? Coldplay is te samen met Muse en Radiohead één van de grootste bands van de laatste jaren.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |