Central, en daar is nu nog die vals zingende mevrouw opquote:Op maandag 28 mei 2007 17:34 schreef baNEEL het volgende:
Welke stream moet ik precies hebben eigenlijk? Ik wil KoRn graag zien...
Central, maar je zult nog moeten wachtenquote:Op maandag 28 mei 2007 17:34 schreef baNEEL het volgende:
Welke stream moet ik precies hebben eigenlijk? Ik wil KoRn graag zien...
Ik wil wedden dat ze meer oud werk spelen dan die crap iddquote:Op maandag 28 mei 2007 17:38 schreef Aoristus het volgende:
ik dacht dat iedereen nu wel zo'n beetje uitgekeken was op Korn met z'n twisted transistors
Dat zou ik niet zo serieus nemen, hij vind haar net zo goed als dat 'ie Korn vindt..quote:Op maandag 28 mei 2007 17:37 schreef Martijn_fijn het volgende:
De 3voor12 presentator vond haar geweldig.![]()
Ik vond ze alleen in de tijd van freak on a leash e.d. nog leuk. Nu is 't weinig meer.quote:Op maandag 28 mei 2007 17:38 schreef Aoristus het volgende:
ik dacht dat iedereen nu wel zo'n beetje uitgekeken was op Korn met z'n twisted transistors
ja en dave matthews moest alleen op north sea komen met z'n amateuristische solisten volgens hemquote:Op maandag 28 mei 2007 17:39 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Dat zou ik niet zo serieus nemen, hij vind haar net zo goed als dat 'ie Korn vindt..
Recyclenquote:Op maandag 28 mei 2007 17:38 schreef Haunter het volgende:
[..]
Ik wil wedden dat ze meer oud werk spelen dan die crap idd![]()
Ja, toen waren ze groot, zoals de presentator al meldde. Nu zijn het loverockers ofzoietsquote:Op maandag 28 mei 2007 17:39 schreef jmac het volgende:
[..]
Ik vond ze alleen in de tijd van freak on a leash e.d. nog leuk. Nu is 't weinig meer.
quote:Op maandag 28 mei 2007 17:39 schreef greatgonzo het volgende:
kan Jonathan Davis nog dikker worden?
En Bassie staat achter de percussie![]()
quote:Op maandag 28 mei 2007 17:40 schreef MevrouwKoRn het volgende:
[..]
![]()
Jonathan Davis is de lekkerste vent alive![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Oh ik hoor het al... je hebt mij nog niet ontmoetquote:Op maandag 28 mei 2007 17:40 schreef MevrouwKoRn het volgende:
[..]
![]()
Jonathan Davis is de lekkerste vent alive![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dude..quote:Op maandag 28 mei 2007 17:43 schreef jmac het volgende:
[..]
Oh ik hoor het al... je hebt mij nog niet ontmoet
![]()
Niet te vergeten op YouTube of Flickr posten...quote:Op maandag 28 mei 2007 17:42 schreef jmac het volgende:
Ik vind 't altijd zo kansloos. In 't publiek dat volk wat meeeega ver achteraan staat en dan met je cameratelefoon of aldi-camera foto's gaan maken. geen hond ziet er iets op..
Ik denk dat het lekker leren wordt vanavondquote:17.30 Korn
18.30 The Fratellis
19.45 Evenesence
21.00 The Kooks
22.00 Nog niet bekend
ja hoef 't ook niet te zien. Kijk wel @ tv tho. Daar zenden ze wat meer uit.quote:Op maandag 28 mei 2007 17:44 schreef Sautor het volgende:
[..]
Ik denk dat het lekker leren wordt vanavond![]()
typhus, zeker weten. de fratellis hoef ik sowieso niet te zien, de rest eigenlijk ook niet. Misschien een stukje evanescensequote:Op maandag 28 mei 2007 17:44 schreef Sautor het volgende:
[..]
Ik denk dat het lekker leren wordt vanavond![]()
Och je moet toch watquote:Op maandag 28 mei 2007 17:42 schreef jmac het volgende:
Ik vind 't altijd zo kansloos. In 't publiek dat volk wat meeeega ver achteraan staat en dan met je cameratelefoon of aldi-camera foto's gaan maken. geen hond ziet er iets op..
check 3voor12quote:Op maandag 28 mei 2007 17:48 schreef Poison-Ivy het volgende:
Ik wil nog wat van Juliette zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |