abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 29 mei 2007 @ 12:45:05 #76
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_49884509
Helaas! Geen gratis lunch voor de rest van het jaar voor thijsdetweede...
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_49884511
En dat was Martin
Losers always whine about there best.Winners go home and fuck the prom queen!
  dinsdag 29 mei 2007 @ 12:45:32 #78
72470 Doekes
Medisch wonder
pi_49884528
Matchpoint Bolelli
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_49884540
Toch 9 games.
Jack does it in real time...
pi_49884565
En vanmiddag maakt hij zeker gelijk bekend dat hij definitief de handdoek in de ring gooit?
Maak nie regtig saak nie
  dinsdag 29 mei 2007 @ 12:46:36 #81
72470 Doekes
Medisch wonder
pi_49884576
Die keert dus nooit meer terug op het hoogste niveau...
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_49884676
PiE...
That's all folks!
  dinsdag 29 mei 2007 @ 12:51:23 #83
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_49884721
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 09:30 schreef PirE het volgende:

[..]

Hij staat @ 1000 bij de outright. Lijkt me gratis geld. Net even 100 op onze Martin gegooid. Deze jongen is dan toch een ton rijker over 2 weken. BANKER .

Als ik Martin was dan zou ik gaan mixed dubbelen met Kirilenko .
GVD, kost me 100 euro. Die grap van je
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  dinsdag 29 mei 2007 @ 13:01:49 #84
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_49885090
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 12:46 schreef kassenbouwer het volgende:
En vanmiddag maakt hij zeker gelijk bekend dat hij definitief de handdoek in de ring gooit?
Nee, hij moet het dubbeltournooi nog winnen.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
  dinsdag 29 mei 2007 @ 14:05:27 #85
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_49887370
Jammer.
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
  dinsdag 29 mei 2007 @ 14:11:46 #86
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_49887571
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 12:49 schreef -Vaduz- het volgende:
PiE...
Jammer dat Martin al zijn kruit verschoot in de 2e set. Hij had gewoon die 2e set met 6-1 moeten verliezen en dan keihard toeslaan in de 3e set. Ach ja, veel succes in de States Martin.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_49887745
Ja, dat was de fout van de dag. Nu gaat hij zich reloaden in de States inderdaad.
That's all folks!
  dinsdag 29 mei 2007 @ 14:50:23 #88
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_49889123
Bij de NOS zeiden ze dat hij er vrijwel zeker mee ophoudt.
Ze wisten het ook wel vattend te brengen. 700 van de wereld. Dat betekend dat je futures moet gaan spelen en kwali's bij challengers. Als je daar al wordt toegelaten. Dat gaat hem nooit meer lukken. Het is gewoon psychi's te zwaar....
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_49889640
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 14:50 schreef Komakie het volgende:
Bij de NOS zeiden ze dat hij er vrijwel zeker mee ophoudt.
Ze wisten het ook wel vattend te brengen. 700 van de wereld. Dat betekend dat je futures moet gaan spelen en kwali's bij challengers. Als je daar al wordt toegelaten. Dat gaat hem nooit meer lukken. Het is gewoon psychi's te zwaar....
Wat een onzin. Hij is er meer dan 2 jaar uitgeweest dan is het logisch dat je weer helemaal van 0 moet beginnen. Waarom denk je dat hij van de zomer in de VS gaat spelen? Als hij eenmaal wat ritme krijgt, fysiek in orde komt en weer wat wedstrijden wint dan zit er nog best wat in. Bovendien zal hij als voormalig RG-finalist en top-20 speler hier en daar een wild-card krijgen in challengers, zeker in Nederland.

Natuurlijk doen we hier in het topic lekker mee aan het Martin-bashen, maar als je net hoort dat iemand als Monfils dit jaar ook 8 keer op rij 1e ronde verloor...

Dat Verkerk dan nog niet gewonnen heeft na zo'n lange afwezigheid en in de conditie waarin hij was is echt geen verrassing, zeker omdat hij vooral masters en atp-toernooien speelde. De komende periode zal pas echt een graadmeter zijn.
  dinsdag 29 mei 2007 @ 15:12:07 #90
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_49889866
Wat een onzin?
kweenie hoor maar hij zal misschien wel een paar wildcarts krijgen maar ze kunnen ook niet bezig blijven.

Het feit dat hij futures moet gaan spelen doet gewoon onwijs pijn als je op dit niveau hebt gespeeld.

Daarnaast heeft hij nog steeds een dikke kop dus hij moet gewoon nog meer trainen. Iets wat hij blijkbaar niet op kan brengen aangezien hij al toernooien gaat spelen terwijl hij gewoon nog niet de conditie heeft voor dit soort dingen.

Jammer genoeg geloof ik er geen zak dat hij nog terug komt. Hoewel ik het van harte hoop want het is 1 van de weinigen die een beetje op topniveau mee kan als hij in vorm is.

Maar vrijwel zeker dat hij het niet meer haalt en je mag me er persoonlijk op aanspreken als hij nog in de top100 komt.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_49889886
De NOS mag weleens gaan nadenken.
Nu kan Verkerk er ineens niks meer van maar in 2003 zorgde Martin er wel voor dat er miljoenen mensen op de publieke omroep afstemden.
De reclameblokken waren niet aan te slepen. Ze hadden vandaag juist wat kunnen terugdoen, voor het publiek en voor Martin. Nee, we krijgen een samenvatting van zo'n 4 minuten vanavond in het late sportjournaal.

Verkerk gaat spelen, spelen en nog eens spelen in de VS. Daarna gaat die het nog 1 keer proberen om richting top 100 te komen. Lukt dat niet, dan stopt die ermee.

[ Bericht 0% gewijzigd door Wopper1 op 29-05-2007 15:24:12 ]
  dinsdag 29 mei 2007 @ 15:19:15 #92
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_49890144
Als ik zag wie hij in de afgelopen tournooien in de eerste ronde trof, dan kan ik me best voorstellen dat je telkens verliest. Vooral als je geen wedstrijdritme hebt.
Hopelijk komt hij er weer bovenop, zou goed zijn voor het Nederlandse tennis.
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
  dinsdag 29 mei 2007 @ 15:21:10 #93
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_49890235
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 15:12 schreef Wopper1 het volgende:
De NOS mag weleens gaan nadenken.
Nu kan Verkerk er ineens niks meer van maar in 2003 zorgde Martin er wel voor dat er miljoenen mensen naar op de publieke omroep afstemden.
De reclameblokken waren niet aan te slepen. Ze hadden vandaag juist wat kunnen terugdoen, voor het publiek en voor Martin. Nee, we krijgen een samenvatting van zo'n 4 minuten vanavond in het late sportjournaal.

Verkerk gaat spelen, spelen en nog eens spelen in de VS. Daarna gaat die het nog 1 keer proberen om richting top 100 te komen. Lukt dat niet, dan stopt die ermee.
Hoe moeten ze dan wat terug doen
Hij speelt op een baan zonder camera en het is echt niet zo dat de NOS zo ff met 5 camera's het park daar kan oplopen om ff een wedstrijd te verslaan.
We mogen "blij" zijn dat er tenminste nog 1 camera staat.

En ik lijk een beetje anti verkerk misschien. Maar ik hoop ook wel dat hij terug komt, maar gezien zijn karakter en fysiek kan ik me niet voorstellen dat hij nog terug komt.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_49890320
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 15:12 schreef Komakie het volgende:
Wat een onzin?
kweenie hoor maar hij zal misschien wel een paar wildcarts krijgen maar ze kunnen ook niet bezig blijven.

Het feit dat hij futures moet gaan spelen doet gewoon onwijs pijn als je op dit niveau hebt gespeeld.

Daarnaast heeft hij nog steeds een dikke kop dus hij moet gewoon nog meer trainen. Iets wat hij blijkbaar niet op kan brengen aangezien hij al toernooien gaat spelen terwijl hij gewoon nog niet de conditie heeft voor dit soort dingen.

Jammer genoeg geloof ik er geen zak dat hij nog terug komt. Hoewel ik het van harte hoop want het is 1 van de weinigen die een beetje op topniveau mee kan als hij in vorm is.

Maar vrijwel zeker dat hij het niet meer haalt en je mag me er persoonlijk op aanspreken als hij nog in de top100 komt.
Zijn kop is al 2x zo dun als toen hij in Rotterdam zijn rentree maakte.

Verder: wat Wopper zegt.
  dinsdag 29 mei 2007 @ 15:27:27 #95
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_49890454
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 15:23 schreef wimderon het volgende:

[..]

Zijn kop is al 2x zo dun als toen hij in Rotterdam zijn rentree maakte.

Verder: wat Wopper zegt.
Maar in Rotterdam was hij gewoon 10 tot 15 kilo te zwaar.
En nu nog wel een paar...
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  dinsdag 29 mei 2007 @ 15:28:29 #96
30919 mitt
Michael Corleone
pi_49890485


Het is maar goed dat z'n protected ranking is afgelopen, want enig kans op succes is er gewoon niet nu.
Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_49890584
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 15:05 schreef wimderon het volgende:

[..]

Wat een onzin. Hij is er meer dan 2 jaar uitgeweest dan is het logisch dat je weer helemaal van 0 moet beginnen. Waarom denk je dat hij van de zomer in de VS gaat spelen? Als hij eenmaal wat ritme krijgt, fysiek in orde komt en weer wat wedstrijden wint dan zit er nog best wat in. Bovendien zal hij als voormalig RG-finalist en top-20 speler hier en daar een wild-card krijgen in challengers, zeker in Nederland.

Natuurlijk doen we hier in het topic lekker mee aan het Martin-bashen, maar als je net hoort dat iemand als Monfils dit jaar ook 8 keer op rij 1e ronde verloor...

Dat Verkerk dan nog niet gewonnen heeft na zo'n lange afwezigheid en in de conditie waarin hij was is echt geen verrassing, zeker omdat hij vooral masters en atp-toernooien speelde. De komende periode zal pas echt een graadmeter zijn.
Ik vind het wel aandoenlijk hoe je hem verdedigt hoor, maar zoals Komakie zegt, Verkerk lijkt me er echt niet de persoon voor om in de kelder van het proftennis zijn partijtjes te spelen op winderige baantjes. Als ik de diverse interviews mag geloven van de afgelopen 2 jaar had hij vooral heel veel medelijden met zichzelf. Hij zal heel veel moeten afzien om weer top 100 te komen, ik vrees dat hij dan alleen maar meer medelijden met zichzelf krijgt.
Hij zal inderdaad wel hier en daar wat wildcards krijgen voor wat grotere challengers, maar daar kom je dus ook mannen als Bolelli en Brands tegen.

Vind het trouwens onbegrijpelijk dat je als topsporter in een blessureperiode zo je lichaam "verwaarloosd". Het eerste waar ik aan zou denken als ik een tijd niet zou kunnen sporten is in ieder geval mijn lichaam in shape houden.

[ Bericht 3% gewijzigd door Piet_Veerman op 29-05-2007 16:00:12 ]
  dinsdag 29 mei 2007 @ 16:11:44 #98
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_49892312
Het is te hopen dat hij een goeie (sport)psycholoog heeft.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_49892627
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 15:30 schreef Piet_Veerman het volgende:

[..]

Ik vind het wel aandoenlijk hoe je hem verdedigt hoor, maar zoals Komakie zegt, Verkerk lijkt me er echt niet de persoon voor om in de kelder van het proftennis zijn partijtjes te spelen op winderige baantjes. Als ik de diverse interviews mag geloven van de afgelopen 2 jaar had hij vooral heel veel medelijden met zichzelf. Hij zal heel veel moeten afzien om weer top 100 te komen, ik vrees dat hij dan alleen maar meer medelijden met zichzelf krijgt.
Hij zal inderdaad wel hier en daar wat wildcards krijgen voor wat grotere challengers, maar daar kom je dus ook mannen als Bolelli en Brands tegen.

Vind het trouwens onbegrijpelijk dat je als topsporter in een blessureperiode zo je lichaam "verwaarloosd". Het eerste waar ik aan zou denken als ik een tijd niet zou kunnen sporten is in ieder geval mijn lichaam in shape houden.
Nou, alles duidt erop dat hij er nog voor gaat.
pi_49892734
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 15:30 schreef Piet_Veerman het volgende:

[..]

Ik vind het wel aandoenlijk hoe je hem verdedigt hoor, maar zoals Komakie zegt, Verkerk lijkt me er echt niet de persoon voor om in de kelder van het proftennis zijn partijtjes te spelen op winderige baantjes. Als ik de diverse interviews mag geloven van de afgelopen 2 jaar had hij vooral heel veel medelijden met zichzelf. Hij zal heel veel moeten afzien om weer top 100 te komen, ik vrees dat hij dan alleen maar meer medelijden met zichzelf krijgt.
Hij zal inderdaad wel hier en daar wat wildcards krijgen voor wat grotere challengers, maar daar kom je dus ook mannen als Bolelli en Brands tegen.

Vind het trouwens onbegrijpelijk dat je als topsporter in een blessureperiode zo je lichaam "verwaarloosd". Het eerste waar ik aan zou denken als ik een tijd niet zou kunnen sporten is in ieder geval mijn lichaam in shape houden.
ik vind dat de NL bond hier ook wel wat kwalijk is te nemen...die begeleiding had beter moeten zijn, zeker bij een labiel persoon als Verkerk
(labiel niet te letterlijk nemen, you catch my drift)
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')