omdat het pinkpop isquote:
lijkt me wel eigenlijk.quote:Op maandag 28 mei 2007 14:09 schreef Piovan het volgende:
Even een vraagje, die buitenlandse artiesten op pinkpop komen die binnen op aachen airport?
Zou kunnen. Of per tourbus als ze al in de buurt aan touren zijn.quote:Op maandag 28 mei 2007 14:09 schreef Piovan het volgende:
Even een vraagje, die buitenlandse artiesten op pinkpop komen die binnen op aachen airport?
onweer in het heuvellandquote:Op maandag 28 mei 2007 14:18 schreef Fredo55 het volgende:
Limburg,nog nooit geweest.![]()
![]()
Van de zomer misschien!![]()
Ze schijnen daar wel mooi onweer te hebben.![]()
hierquote:Op maandag 28 mei 2007 20:10 schreef Beelzebub85 het volgende:
Onderbanken is trouwens de enige gemeente die ik niet ken.... Waar ligt die ergens?
Ik ben een luie hond.quote:
Heb je wel bij meerdere gemeenten hoor.quote:Op maandag 28 mei 2007 20:19 schreef Beelzebub85 het volgende:
Ook vaag, de gemeente heeft meestal de naam van een dorp/stad... maar bij Onderbanken dus niet.
*Vertegenwoordigt gemeente Schinnenquote:Op maandag 28 mei 2007 13:41 schreef Piovan het volgende:
De volgende gemeentes behoren tot het Nederlandse Zuid-Limburg:
...
Schinnen
...
Haha jaa, bij die schoenenwinkel staan mensen soms buiten te wachten omdat het binnen druk isquote:Op woensdag 30 mei 2007 18:05 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Daar kocht ik vroeger ergens van die speciale schoenen
Zó triest.
Ik geef je wel een rondleidingquote:Op maandag 28 mei 2007 14:32 schreef Lucille het volgende:
Ik moet die regio toch eens een keer gaan bezoeken, ziet er heel mooi uit.
Bingelrade is dan ook maar klein. Volgens mij maar een paar straten?quote:Op maandag 28 mei 2007 20:18 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Ik ben een luie hond.
Merkelbeek en Schinveld ken ik nog wel.... (De Heks van Merkelbeek jeweet) Maar van die andere heb ik nog nooit gehoord.
Achteraan sluiten jijquote:
*Sittard meldt*quote:Op dinsdag 5 juni 2007 09:01 schreef Juggy het volgende:
Zeker weten dat t hier n prachtige omgeving is![]()
*Sittard meldt*
godver, wie ben jij?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:59 schreef Crappery het volgende:
amby reprezent
Mooi stukje inderdaadquote:Op woensdag 6 juni 2007 20:17 schreef Eix het volgende:
[..]
*Sittard meldt*
Geweldig om hier achter over de Kolleberg wat rond te fietsen ri. de Windraak door die prachtige holle wegen.
ik was vandaag nog op de kermisquote:Op woensdag 6 juni 2007 20:34 schreef deedeetee het volgende:
*Geleen meldt*
Fietsen *heuvel op* is niet leuk
Vooral bij Watersley naar beneden razen is leuk.quote:
Toch wel binnendoor hoop ik? Langs de Rijksweg is niet zo geweldigquote:Op woensdag 6 juni 2007 20:39 schreef Crappery het volgende:
Ik fiets altijd in Sittard waat die Flodder is opgenomen, en zo via Nieuwstadt, Susteren, Echt, Roermond in
Nee, door het ijzeren bos.quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:58 schreef knep het volgende:
[..]
Toch wel binnendoor hoop ik? Langs de Rijksweg is niet zo geweldig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |