volgens mij ben jij een hele vrolijke jongen real-lifequote:Op maandag 28 mei 2007 18:51 schreef TerroRobbie het volgende:
CL niet gehaald, geen rol van betekenis kunnen spelen in de UEFA cup.
Dat zijn de feiten. Heeft niks met kankeren te maken.quote:Op maandag 28 mei 2007 18:56 schreef toma het volgende:
[..]
Ga ff ergens anders liggen kankeren over ons aller Ajax![]()
je kunt ook normaal discussieren.
quote:Op maandag 28 mei 2007 18:57 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Robbie heeft wel gelijk.
Even wat aangepast...quote:Op maandag 28 mei 2007 18:55 schreef toma het volgende:
Rapportcijfers
Babel 7
Davids 9
De Mul 7
Emanuelson 7,5
Gabri 8
Gentenaar -
Grygera 7,5
Heitinga 7,5
Huntelaar 7
Leonardo 6
Lindenbergh 5
Maduro 5
Manucharyan 5
Mitea 5
Ogararu 7
Perez 7
Roger 5-
Sneijder 9
Stam 8
Stekelenburg 7,5
Van der Wiel 7
Vermaelen 7,5
Ten Cate 7
Vind ik eigenlijk ook.quote:Op maandag 28 mei 2007 18:57 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Robbie heeft wel gelijk. Zo geweldig was het allemaal niet Europees.
achja, jij kijkt alleen maar naar de negatieve kant van het seizoen. We hebben het ook inderdaad verzuimd om aan de CL mee te doen en zijn daarna op ongelukkige wijze uitgeschakeld door Werder Bremen. Maar al met al hebben we toch een goed seizoen gehad. Te beginnen met PSV af te slachten om de Johan-Cruijff schaal. Daarna een sublieme reeks neer gezet van ongeveer 10 wedstrijden op rij ongeslagen. Door blessures zijn we in een dal geraakt dat heeft geresulteerd in een vijftal wedstrijden dat we nauwelijks punten haalden. Gelukkig haalde PSV op het eind van het seizoen ook in een dal waardoor we gruwlijk dicht bij de titel kwamen. Maar het mocht helaas niet meer baten.quote:Op maandag 28 mei 2007 18:57 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Dat zijn de feiten. Heeft niks met kankeren te maken.
Heeft Ajax zowel financieel als sportief erg getroffen.
Vond het eigenlijk wel een leuke dagquote:Op maandag 28 mei 2007 19:03 schreef Longmen het volgende:
De uitwedstrijd tegen Werder was toch ook wel het dieptepunt van HTC als je het mij vraagt.
Roger heeft het in de wedstrijden dát hij speelde niet slecht gedaan vind ik (op het Zwanenmeer na dan).quote:
Zeer goed niet, maar wel beter dan de afgelopen jaren. Daarom denk ik ook dat HTC de juiste man is...quote:Op maandag 28 mei 2007 19:06 schreef toma het volgende:
Toch hebben we zeer goed voetbal gespeelt zoals ik al jaren niet meer heb gezien. Mede door de komst van Davids zijn we na de winterstop stukken beter gaan spelen omdat het team beter in balans kwam. Uiteindelijk de Play-offs en de beker nog gewonnen. CL is nou eenmaal van cruciaal belang voor een club als Ajax.
[afbeelding]
Jenner de huilebalkquote:Op maandag 28 mei 2007 14:35 schreef Cyberia18 het volgende:
Jenner
De speler die zichzelf de beste rechtsbuiten vind met zijn doorzichtige acties![]()
![]()
Uitgezonderd Werder thuis was het een en al drama.quote:Op maandag 28 mei 2007 18:57 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Robbie heeft wel gelijk. Zo geweldig was het allemaal niet Europees.
Jij kijkt alleen naar de positieve kant. Geeft spelers een veel te hoog cijfer. Sneijder heeft een zeer goed seizoen gespeeld maar ajax ook een aantal keer in de steek gelaten (Sparta uit en in mindere mate NEC uit) om dan een 9+ te geven??? En Davids een 9 met maar 11 wedstrijdjes??? Manucharyan krijgt met 5 wedstrijden gewoon een 6je. Maduro met 15 krijgt geen punt???quote:Op maandag 28 mei 2007 19:06 schreef toma het volgende:
achja, jij kijkt alleen maar naar de negatieve kant van het seizoen.
De reisjes waren wel zwaar ok dit jaarquote:Op maandag 28 mei 2007 19:22 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Uitgezonderd Werder thuis was het een en al drama.
Sneijder en Davids waren zeer belangrijk dit seizoen het is dan misschien wel zo dat Sneijder zich niet altijd van de beste kant heeft laten zien maar desondanks heeft hij een geweldig seizoen gespeeld. Maduro kan ik niet beoordelen heb te weinig wedstrijden van die jongen gezien. Manucharyan heeft in de wedstrijden die hij speelde een hoop mooie acties gemaakt en laten zien dat hij in potentie het niveau van Ajax wel aan kan maar omdat hij altijd geblesseerd is krijgt ie toch maar een 6je.quote:Op maandag 28 mei 2007 19:25 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Jij kijkt alleen naar de positieve kant. Geeft spelers een veel te hoog cijfer. Sneijder heeft een zeer goed seizoen gespeeld maar ajax ook een aantal keer in de steek gelaten (Sparta uit en in mindere mate NEC uit) om dan een 9+ te geven??? En Davids een 9 met maar 11 wedstrijdjes??? Manucharyan krijgt met 5 wedstrijden gewoon een 6je. Maduro met 15 krijgt geen punt???
hoe speelde Goossens en Daley Blind?quote:Op maandag 28 mei 2007 19:34 schreef Fides het volgende:
Vandaag naar de Copa Amsterdam op het veld van Blauw Wit geweest. Ajax A1 won dit toernooi in de finale van Werder Bremen. Derde werd Ajax Cape Town (hebben een aantal wereldtalentjes) en Cruzeiro werd 4de.
In de finale versloegen we Werder met 1-0 door een goal van Goossens die de pass van Danilo de Sousa Campos prima afrondde en in de halve finale versloegen we Cruzeiro door een prima schot van de linker van aanvoerder Anita eveneens met 1-0.
Anita was een van de uitblinkers van het toernooi. Verder nog scout/bekenden als Israel, vd Zee, Blind, vd Brom gespot.
Naar mijn weten is die geblesseerd.quote:
Vind dat dat erg gehypt wordt door de media. Elke akkefietje van Wesley wordt 60x uitvergroot en er wordt 6 weken later nog schande van gesproken.quote:Op maandag 28 mei 2007 19:34 schreef toma het volgende:
[..]
Sneijder en Davids waren zeer belangrijk dit seizoen het is dan misschien wel zo dat Sneijder zich niet altijd van de beste kant heeft laten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |