Klopt maar ook vanuit zijn site. Kan je via internet naar de reguliere uitzending kijken en daarna de after party. Ik heb vanavond gekeken.quote:Op zondag 16 september 2007 23:17 schreef honda1990 het volgende:
Tip van de dagOp humortv.nl kan je meekijken naar the day after, via internet of via digitaal kanaal (als je dat heb
)
Weet ik maar de mensen boven mij zeiden dat de internet verbinding live heel slecht is, misschien is het via humortv beterquote:Op zondag 16 september 2007 23:23 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Klopt maar ook vanuit zijn site. Kan je via internet naar de reguliere uitzending kijken en daarna de after party. Ik heb vanavond gekeken.
Was wel aardig.![]()
Ja dat heb ik nooit geprobeerd om via humortv te kijken.quote:Op maandag 17 september 2007 09:52 schreef honda1990 het volgende:
[..]
Weet ik maar de mensen boven mij zeiden dat de internet verbinding live heel slecht is, misschien is het via humortv beter
Half 9 gewoonquote:Op zaterdag 22 september 2007 19:28 schreef MissyMirjaM het volgende:
hoelaat begint het?
Iddquote:Op zaterdag 22 september 2007 20:58 schreef TheVulture het volgende:
Wat is Paul toch heerlijk ontwapenend met verstandelijk gehandicapten
Lang niet zo "ontwapenend" als vroeger, toen hij kreukelaars in een rolstoel met zo'n pookje tegen elkaar liet sparrenquote:Op zaterdag 22 september 2007 20:58 schreef TheVulture het volgende:
Wat is Paul toch heerlijk ontwapenend met verstandelijk gehandicapten
Die bleef er bijna inhangen jaquote:Op zaterdag 22 september 2007 21:12 schreef Alexxxxx het volgende:
PAS OP!!!! Straks ontploft die vent die naast die tongende leraar zit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |