Schattigquote:Op maandag 28 mei 2007 21:29 schreef nikky het volgende:
[..]
Ja hoor. We willen samen nog wel eens in slaap vallen, we liggen dan naast elkaar. En dan wordt ze weer wakker en gaat lekker verder als ze nog honger heeft. Zoals net want ze werd ook wakker van de telefoon.
Ook deze gaat in mijn FoBo!quote:Op maandag 28 mei 2007 22:32 schreef paultjuhhh het volgende:
Whoopsydaisy is zo leuk
Op de fokmeet lag ik zo met dr in de deuk
Ik zou graag met haar willen trouwen
Volgens mij kan ik wel op haar bouwen
Whoopsydaisy is voor mij de perfecte vrouw
Ze laat me nooit in de kou
Whoopsydaisy zou je met mij willen verkeren
Dan kunnen we vele jaren op onze liefde teren
Ik ga met dr samen werken je weet zij journisteren ik den cameraquote:
Allez, lijkt mij 'n goed plan om dan samen eens 'n leuken productie te maken over Fok!quote:Op woensdag 30 mei 2007 15:13 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Ik ga met dr samen werken je weet zij journisteren ik den camera![]()
Idd sunchaser bakt er niets van wij kunnen dat veul beterquote:Op woensdag 30 mei 2007 18:53 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Allez, lijkt mij 'n goed plan om dan samen eens 'n leuken productie te maken over Fok!
Maar waar studeer je nu?quote:Op woensdag 30 mei 2007 18:53 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Allez, lijkt mij 'n goed plan om dan samen eens 'n leuken productie te maken over Fok!
Binnenkort niet meer nodig ze gaat met mij verkerenquote:Op woensdag 30 mei 2007 20:16 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Whoopsydaisy is vaste klant in het singles-topic Martijn [afbeelding].
quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:19 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Binnenkort niet meer nodig ze gaat met mij verkeren![]()
Open relatie danquote:Op donderdag 31 mei 2007 11:08 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
![]()
Vrijheid, blijheid hé?![]()
Bovendien: zo een lange afstandsrelatie, dat kan toch geen kans van slagen hebben he?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |