Begrijpelijkquote:Op maandag 28 mei 2007 20:25 schreef enter het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk niets meer horen over de fok! meet![]()
Komt zo ik heb de regie hier nietquote:Op maandag 28 mei 2007 20:24 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Er is helemaal niks bij de IKEA! Niet lullen over de Ikea, ik wil meer horen over de Fok! meet!
quote:Op maandag 28 mei 2007 20:29 schreef remlof het volgende:
Wow, emotioneel moment, voor het eerst dat ik Amy op FOK!radio hoor
Ik heb haar in februari al in Paradiso gezienquote:Op maandag 28 mei 2007 20:30 schreef G.Fawkes het volgende:
Amy Winehousezegt gewoon pinkpop af, een dag van te voren
Ik zie haar over een maandje op Werchter. Als ze er dan wel is.quote:Op maandag 28 mei 2007 20:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb haar in februari al in Paradiso gezien
tis niet helemaal mijn ding, die ami. Ik zou er niet me bed uitschoppen, daar niet van. Maar ik vind de muziek niet briljant. Geef mij maar Amos Leequote:Op maandag 28 mei 2007 20:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb haar in februari al in Paradiso gezien
Ga ik ook heenquote:Op maandag 28 mei 2007 20:34 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Ik zie haar over een maandje op Werchter. Als ze er dan wel is.
Ahquote:Op maandag 28 mei 2007 20:25 schreef G.Fawkes het volgende:
toch maar even meepraten, ik zit net ff te kijken naar pinkpop maar het lijkt allemaal een beetje geforceerd. Zelfs Korn kloot maar wat aan, jammer hoor. Hopen dat het bij fields of rock beter is!
Surf naar www.actionradio.nl ff inloggen ( of eerst reggen) en dan bij de muziek kun je vanalles vinden om aan te vragen.quote:Op maandag 28 mei 2007 20:40 schreef G.Fawkes het volgende:
waar doen we de verzoekjes jongens? ik wil wel een leuke aanvragen. Als jullie em dan met wat meer pit aankondigen dan mijn bericht van net![]()
te veel moeitequote:Op maandag 28 mei 2007 20:46 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Surf naar www.actionradio.nl ff inloggen ( of eerst reggen) en dan bij de muziek kun je vanalles vinden om aan te vragen.
graag gedaan
Hoi!quote:Op maandag 28 mei 2007 20:46 schreef MissHobje het volgende:
Wat neemt Christiaan netjes de telefoon op
Ja, nu.quote:
Nog niet, maar jij bent zo tof dat ze je echt niet overslaan hoor!quote:Op maandag 28 mei 2007 20:51 schreef Q. het volgende:
Over mij dan?
paultjuhhh zei net nog dat ie QyRoZ niet gezien heeft op de meetquote:Op maandag 28 mei 2007 20:51 schreef Q. het volgende:
Over mij dan?
"DNA".quote:Op maandag 28 mei 2007 20:52 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
wie het eerste mijn naam goed zegt op fok!radio, krigjt een naamplaatje
waar haal je de A vandaan?quote:
Van de afkorting van het complete woord dat je wilde gebruiken als username? Gokje hoor...quote:
maar die azit er neit in, dus foutquote:Op maandag 28 mei 2007 20:58 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Van de afkorting van het complete woord dat je wilde gebruiken als username? Gokje hoor...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |