Hij zoekt dus een vrouw die alles is wat hij zelf niet is...quote:Op maandag 28 mei 2007 13:46 schreef mootie het volgende:
Stabiel, intelligent, die zelf keuzes kan maken, krachtig, aantrekkelijk, sexy, respectvol: ideale vrouw van Brian.
Hmmmm Amanda...... ik herken haar er niet in terug.
Denk dat hij dat niet doet, maar zou wel grappig wordenquote:Op maandag 28 mei 2007 13:47 schreef rooie3 het volgende:
Wil Japio ook wel horen.
JAaaaaaaaaaah, hij gaatquote:Op maandag 28 mei 2007 13:48 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Denk dat hij dat niet doet, maar zou wel grappig worden
Stinky is een zwarte labrador die prijzen heeft gewonnen op hondenshows met het zo snel mogelijk opeten van konijnen.quote:Op maandag 28 mei 2007 13:55 schreef beequeen het volgende:
Japio mist zijn hond Stinky, die hij dus niet heeft.![]()
quote:Op maandag 28 mei 2007 13:56 schreef beequeen het volgende:
Japio haalt nu Piet Agoras en Silly Saglam door elkaar.
Dat was de visser met het schuurtje, volgens meduim Anita.quote:Op maandag 28 mei 2007 13:57 schreef Copycat het volgende:
Piet Agoras kan ik plaatsen, maar het kwartje van Silly Saglam wil maar niet vallen.
Silly was een visser met tabak maar die leeft nog. Zijn vader is dood, die was ook visser en rookte ook tabak.quote:Op maandag 28 mei 2007 13:57 schreef Copycat het volgende:
Piet Agoras kan ik plaatsen, maar het kwartje van Silly Saglam wil maar niet vallen.
Aha, dus dat is geen naamgrap zoals Piet?quote:Op maandag 28 mei 2007 13:58 schreef beequeen het volgende:
Dat was de visser met het schuurtje, volgens meduim Anita.
Japio kennende, vast wel.quote:Op maandag 28 mei 2007 14:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Aha, dus dat is geen naamgrap zoals Piet?
quote:Op maandag 28 mei 2007 14:08 schreef Copycat het volgende:
Huub en Lieke eten de kaas van het brood van Brian wat betreft de rondleiding.
Zo te zien is het nu klaar. Echt een kapsel wat bij haar past.quote:Op maandag 28 mei 2007 14:07 schreef beequeen het volgende:
Wat dat moet worden met dat haar van Palma, is mij een raadsel. Amanda ''verft'' het haar wel heel apart, en zonder handschoenen.
[afbeelding]
Please please laat het groen worden!!!quote:Op maandag 28 mei 2007 14:07 schreef beequeen het volgende:
Wat dat moet worden met dat haar van Palma, is mij een raadsel. Amanda ''verft'' het haar wel heel apart, en zonder handschoenen.
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |