Guatemala, dat zijn leuke coolness punten!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 17:49 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
[..]
Ik kom ff langs![]()
[..]
gestegen in def
Ik ben zo goed in het spelquote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:19 schreef Madine het volgende:
Ik ben zo slecht in dit spel![]()
Maar leuk is het wel![]()
anyonequote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:33 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik kan onder het kopje 'online' alleen nog maar divisiegegevens binnenhalen maar geen updates van trainingen e.d.
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 11:37 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Ik ben zo goed in het spel
Maar leuk is het niet meer zo
Juist.quote:Eddy Cordemans:
Zag zijn mate van positiespel toenemen van slecht naar zwak.
Ik heb destijds een code van Foetre gekregen... 't is niet dat ik er niet voor wil betalen maar dit was makkelijkerquote:Op zondag 3 juni 2007 10:46 schreef nicomart het volgende:
je hebt er niet voor betaald?? Dan vind ik ook eigenlijk niet dat je mag zeuren..
Levenslang geldigquote:Op zondag 3 juni 2007 10:48 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb destijds een code van Foetre gekregen... 't is niet dat ik er niet voor wil betalen maar dit was makkelijkermaar ik vraag me af of zo'n registratie maar een aantal maanden geldig is?
ok nou dan snap ik het helemaal niet, heb nu wel opnieuw alles geinteresseerd maar kan geen data binnenhalen... snap er echt geen zak vanquote:
ja maar dan weten ze dat ik met een andere code ben geregistreerd denk ikquote:
Die maar binnengehaald inderdaadquote:Op zondag 3 juni 2007 11:12 schreef Lennox het volgende:
Dan download je Hattrick Buddy even.
Hattrick Coach Professional is volledig gratis. Die is, als ik Lennox hierboven zo lees, hetzelfde als Buddy.quote:Op zondag 3 juni 2007 11:36 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die maar binnengehaald inderdaad![]()
maar ook daar moet je je naar verloop van tijd gaan registreren volgens mij
een keeper die goed kan worden zo moet dat, allleen jammer dat ie al weer 17 is.quote:Volgens mij heb ik een talentje voor je ontdekt! Zijn naam is Cyril Annink en hij is 17 jaar.
Deze speler is rampzalig in Scoren op dit moment in zijn loopbaan. Ik zou zeggen dat het een slecht allrounder is. Coach dit jongetje goed en je krijgt een spelertje dat in 'no time' goed op het gebied van Keepen wordt!
Geven we hem een contract, baas?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |