hmmz das vrij kut danquote:Op zondag 3 juni 2007 16:57 schreef -J-D- het volgende:
Standaard, dacht ik
heeft volgens mij.. Hij speelt al het hele seizoen met dezelfde opstelling zonder ingelogd te hebben...quote:Op zondag 3 juni 2007 16:59 schreef twi het volgende:
Als 'ie een standaard heeft. Iets wat ik zelf vaak vergeet aan te klikken.
zuur, wel stoer die mythische counterratingquote:Op zondag 3 juni 2007 17:56 schreef fabianf het volgende:
Vroeger wilde ik altijd bewijzen dat all-offensive een waardeloze tactiek was zodra ze tegen mij moesten, tegenwoordig weet ik anders.
Het heeft me 2 counterdoelpunten opgeleverd, die paar procent balbezit wat ik ermee verlies lijkt me het probleem niet. Het is gewoon onzinnig dat hij 5x die bal erin schiet, maar zulke wedstrijden moeten er ook bijzitten om het leuk te houden denk ik dan maar... Niets zo leuk als een paar keer flink hard genaaid worden toch?quote:Op zondag 3 juni 2007 18:08 schreef Ruudt het volgende:
Als je geen counter had gespeeld had je waarschijnlijk dik gewonnen.
vertel wat zijn zijn statsquote:Op zondag 3 juni 2007 18:23 schreef fabianf het volgende:
[..]
Het heeft me 2 counterdoelpunten opgeleverd, die paar procent balbezit wat ik ermee verlies lijkt me het probleem niet. Het is gewoon onzinnig dat hij 5x die bal erin schiet, maar zulke wedstrijden moeten er ook bijzitten om het leuk te houden denk ik dan maar... Niets zo leuk als een paar keer flink hard genaaid worden toch?
@komrad: ik heb een hauri-lookalike.
Omdat ze te veel zelvertrouwen hebben he, 't zou logischer zijn als er stond dat ze zichzelf overschatten.quote:Op zondag 3 juni 2007 20:09 schreef maniack28 het volgende:
wtf... mijn zelfvertrouwen is wonderbaarlijk en mn team onderschat de tegenstander, hoe de fuck kan dat dan
Ik dacht (en ik denk Maniack ook) dat dat pas kon vanaf lichtelijk overdreven.quote:Op zondag 3 juni 2007 20:13 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Omdat ze te veel zelvertrouwen hebben he, 't zou logischer zijn als er stond dat ze zichzelf overschatten.
quote:Yanks had er duidelijk voor gekozen om te counteren. BOL-DRAGOONS bleek vandaag vooral te willen counteren.
quote:Met 2-0 zochten de spelers de kleedkamer op voor de rust. BOL-DRAGOONS domineerde de wedstrijd en mocht 51 procent balbezit laten aantekenen.
Dat is snelquote:Op zondag 3 juni 2007 22:01 schreef JJHelder het volgende:
kampioen(eindelijk, na 6 pogingen in div VI) en directe promotie naar V
![]()
Anders scoort ie effe 5 minuten voor tijd de 2-1quote:
Nooit te vroeg juichen! In de laatste minuut kunnen er zelfs rare dingen gebeuren!quote:Op zondag 3 juni 2007 22:45 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Anders scoort ie effe 5 minuten voor tijd de 2-1
Die van hem:quote:Middenveld: slecht (zeer hoog)
Rechterverdediging: redelijk (zeer hoog)
Centrale verdediging: redelijk (zeer hoog)
Linkerverdediging: goed (heel laag)
Rechteraanval: matig (laag)
Centrale aanval: matig (laag)
Linkeraanval: matig (laag)
HatStats 163
Hij had ook een uitmuntende centrumaaval.quote:Middenveld: zwak (hoog)
Rechterverdediging: redelijk (heel laag)
Centrale verdediging: goed (hoog)
Linkerverdediging: redelijk (hoog)
Rechteraanval: slecht (laag)
Centrale aanval: redelijk (zeer hoog)
Linkeraanval: slecht (hoog)
HatStats 161
Hmmzz....quote:a? Oh, hallo IJsbrand!
Ik heb iemand ontdekt die wel eens een écht talentje zou kunnen zijn. Hij is 16 jaar en heet Bas Jan Velde.
Kijken we naar zijn Positiespel-vaardigheden, dan is deze jongeman twijfelachtig. Zijn vaardigheden overall? Die zijn op dit moment slecht volgens mij. Zonder verdere training denk ik dat hij slecht zal blijven in Scoren. Als dit joch de kans krijgt om zijn vaardigheden op het gebied van Scoren te verbeteren, dan zou hij daarin wel eens zwak kunnen worden.
Wat vind je ervan, geven we hem een kans?
Hmm ja, zijn middenveld is beter en jij komt ook niet door z'n verdediging. En zijn rechterkant komt toch dicht in de buurt van jouw linkerverdediging. Uitslag klopt wel.quote:Op zondag 3 juni 2007 23:05 schreef DeHovenier het volgende:
Mijn stats:
[..]
Die van hem:
[..]
Hij had ook een uitmuntende centrumaaval.
Nog een paar punten en ik promoveer naar VIquote:Middenveld: redelijk (heel laag)
Rechterverdediging: redelijk (heel laag)
Centrale verdediging: zwak (hoog)
Linkerverdediging: zwak (laag)
Rechteraanval: goed (laag)
Centrale aanval: goed (heel laag)
Linkeraanval: uitstekend (zeer hoog)
dit kan heel ongunstig zijn, aangezien de CA wordt berekend voordat pic en/of mots zijn meegeteld. Dus als je zelf pic speelt dan zal je alsnog geen CA-kans krijgen dacht ik.quote:
ik ben genaaid tegen twi afgelopen weekquote:Op maandag 4 juni 2007 07:51 schreef Flappekz het volgende:
De nieuwe foxtrick geeft nu hatstats aan bij jeugdwedstrijden. Geinig![]()
Wat nou man, mijn middenveld was 2 keer zo goedquote:Op maandag 4 juni 2007 13:26 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
ik ben genaaid tegen twi afgelopen week
TIP: je vleugels naar het midden zetten en je spitsen naar de vleugel werkt niet. Je kan beter kiezen voor 1 rating tegelijk en dus niet proberen om je middenveld én je vleugel sterk te hebben. Dit lukt niet of je tegenstander moet wel heeel zwak zijn.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 17:34 schreef TheVulture het volgende:
Ik ga de laatste weken van het seizoen lekker freewheelen... naar verwachting stijgen er de komende weken nogal wat trainees... sommigen worden verkocht en met de winst mijn middenveld nog wat versterken en eventueel de aanval... dan durf ik volgend jaar voor het kampioenschap te gaan
volgens hatstatsberekeningen is het beter om je spitsen naar de vleugels te zetten... ik heb de laatste twee weken alleen mijn vleugels naar het midden gezet om meer middenveld te krijgen, normaal staan ze of allebei aanvallend of eentje.....quote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:44 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
TIP: je vleugels naar het midden zetten en je spitsen naar de vleugel werkt niet. Je kan beter kiezen voor 1 rating tegelijk en dus niet proberen om je middenveld én je vleugel sterk te hebben. Dit lukt niet of je tegenstander moet wel heeel zwak zijn.
Hatstats zijn ook niet alles he...Gewoon proberen in te spelen op de zwakste posities van de tegenstanderquote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:49 schreef TheVulture het volgende:
[..]
volgens hatstatsberekeningen is het beter om je spitsen naar de vleugels te zetten... ik heb de laatste twee weken alleen mijn vleugels naar het midden gezet om meer middenveld te krijgen, normaal staan ze of allebei aanvallend of eentje.....
Hij zit vrij hoog, en speelt momenteel nog een friendly met zijn vorige clubquote:Gerold Thöni [playerid=164064708]
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een controversieel persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Nationaliteit: Liechtenstein
Total Skill Index (TSI): 1 090
Loon: 768 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: YMFC
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: zwak
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: redelijk
Scoren: zwak Spelhervatting: matig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |