dus stijgen de prijzen van trainees, niet de juiste manier om dat te doen imo..quote:Op donderdag 31 mei 2007 11:26 schreef rompompom het volgende:
Edit: Daarnaast zal het alleen de eerste seizoenen een 'probleem' zijn, want vanaf nu selecteer je je trainees toch ook op conditie? Het past zich allemaal vanzelf aan.
Die van het eindprodukt dan toch ook?quote:Op donderdag 31 mei 2007 11:46 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
dus stijgen de prijzen van trainees, niet de juiste manier om dat te doen imo..
VK!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 02:39 schreef Verbal_Kint het volgende:
Groeten uit Guatemala!
Alles (nou ja, natuurlijk niet alles) goed hier, genietend van een prachtig land, met hele aardige mensen. Ahora estudio espanol por poder hablar con la gente GuatemaltecaOftewel ik ben Spaans aan t leren
Beetje zonde dat ik afgelopen wedstrijd tegen komradski vergeten heb een opstelling te maken... zal niet de laatste keer zijn ben ik bang haha. Wel vandaag mn eerste scoring trainee naar world class
Nieuwe vleugelaankoop, verder nog een 20 jarig def die gestegen is en dat was het. In mijn jeugd schijnt walter plug nog wel ok te zijn met ong 7 sterren en ook dat was het.quote:Bjarni Ólafur Magnússon (75802979)
24 jaar, goed in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die temperamentvol en oprecht is.
Zijn ervaring is waardeloos en zijn leiderschap goed.
Specialiteit: Snelheid
Nationaliteit: Ísland
Total Skill Index (TSI): 2 990
Loon: 1 392 ¤/week inclusief 20% bonus
Club: SV Houten 3
Waarschuwingen: 0
Gezondheid: in orde
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Spelmaken: slecht Passen: zwak
Vleugelspel: uitmuntend Verdedigen: zwak
Scoren: zwak Spelhervatting: slecht
quote:
Ik kom ff langsquote:DOOR JOU UITGEDAAGD
Uitdagingen: 1
WEB-UDOS F.C.
Aanvangstijd: 07-06-2007 om 01:10
Speelterrein: EGGSTADIUM, Normaal. Geregeld!
Internationale vriendschappelijke wedstrijd! Voor deze wedstrijd moet je naar Guatemala reizen.
quote:Lauri Honkamäki
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.
Specialiteit: Koppen
Nationaliteit: flag Suomi
Total Skill Index (TSI): 1 210
Loon: 984 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Bonobo11
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: waardeloos Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: redelijk
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: uitstekend
Scoren: zwak Spelhervatting: slecht
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 02:39 schreef Verbal_Kint het volgende:
Groeten uit Guatemala!
Alles (nou ja, natuurlijk niet alles) goed hier, genietend van een prachtig land, met hele aardige mensen. Ahora estudio espanol por poder hablar con la gente GuatemaltecaOftewel ik ben Spaans aan t leren
Beetje zonde dat ik afgelopen wedstrijd tegen komradski vergeten heb een opstelling te maken... zal niet de laatste keer zijn ben ik bang haha. Wel vandaag mn eerste scoring trainee naar world class
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 02:39 schreef Verbal_Kint het volgende:
Groeten uit Guatemala!
Ik kan onder het kopje 'online' alleen nog maar divisiegegevens binnenhalen maar geen updates van trainingen e.d.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:27 schreef -J-D- het volgende:
Wat werkt er precies niet? Waar gaat het fout
Opstarten? Data downloaden?
Waar zie je aan dat het fout gaat?
Guatemala, dat zijn leuke coolness punten!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 17:49 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
[..]
Ik kom ff langs![]()
[..]
gestegen in def
Ik ben zo goed in het spelquote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:19 schreef Madine het volgende:
Ik ben zo slecht in dit spel![]()
Maar leuk is het wel![]()
anyonequote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:33 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik kan onder het kopje 'online' alleen nog maar divisiegegevens binnenhalen maar geen updates van trainingen e.d.
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 11:37 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Ik ben zo goed in het spel
Maar leuk is het niet meer zo
Juist.quote:Eddy Cordemans:
Zag zijn mate van positiespel toenemen van slecht naar zwak.
Ik heb destijds een code van Foetre gekregen... 't is niet dat ik er niet voor wil betalen maar dit was makkelijkerquote:Op zondag 3 juni 2007 10:46 schreef nicomart het volgende:
je hebt er niet voor betaald?? Dan vind ik ook eigenlijk niet dat je mag zeuren..
Levenslang geldigquote:Op zondag 3 juni 2007 10:48 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb destijds een code van Foetre gekregen... 't is niet dat ik er niet voor wil betalen maar dit was makkelijkermaar ik vraag me af of zo'n registratie maar een aantal maanden geldig is?
ok nou dan snap ik het helemaal niet, heb nu wel opnieuw alles geinteresseerd maar kan geen data binnenhalen... snap er echt geen zak vanquote:
ja maar dan weten ze dat ik met een andere code ben geregistreerd denk ikquote:
Die maar binnengehaald inderdaadquote:Op zondag 3 juni 2007 11:12 schreef Lennox het volgende:
Dan download je Hattrick Buddy even.
Hattrick Coach Professional is volledig gratis. Die is, als ik Lennox hierboven zo lees, hetzelfde als Buddy.quote:Op zondag 3 juni 2007 11:36 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die maar binnengehaald inderdaad![]()
maar ook daar moet je je naar verloop van tijd gaan registreren volgens mij
een keeper die goed kan worden zo moet dat, allleen jammer dat ie al weer 17 is.quote:Volgens mij heb ik een talentje voor je ontdekt! Zijn naam is Cyril Annink en hij is 17 jaar.
Deze speler is rampzalig in Scoren op dit moment in zijn loopbaan. Ik zou zeggen dat het een slecht allrounder is. Coach dit jongetje goed en je krijgt een spelertje dat in 'no time' goed op het gebied van Keepen wordt!
Geven we hem een contract, baas?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |