Dat zou inderdaad wat kunnen zijn. Aan de andere kant, het kunnen ook gewoon random zinnetjes zijn voor éénzelfde event. Maar misschien wel geinig om even te onthoudenquote:Op woensdag 6 juni 2007 22:04 schreef rompompom het volgende:
Ik kreeg zojuist weer even een ingeving wat betreft de jeugdopleiding en het niveau van de populariteit: Misschien heeft de manier waarop de verjaardag wordt gevierd er wat mee te maken?.
Bij de één bouwen de spelers een feestje (populair?) en bij de ander wordt er taart getrakteerd (sympathiek?) en weer een ander vind het een dag als alle andere (controversieel?) en de laatste 'liep er vrolijk bij deze week' (aangenaam?). Het is zomaar een idee, maar je weet het nooit het met Hattrick...
Volgend seizoen, bij de pulls wordt er een hele hoop duidelijk, volgens mij.quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:12 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dat zou inderdaad wat kunnen zijn. Aan de andere kant, het kunnen ook gewoon random zinnetjes zijn voor éénzelfde event. Maar misschien wel geinig om even te onthouden
Ik moet vannacht om 04:10 in Noorwegen.quote:
1-1 gespeeld met best aardige stats.quote:Op woensdag 6 juni 2007 23:00 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik moet vannacht om 04:10 in Noorwegen..
Mij lukt het welquote:Op vrijdag 8 juni 2007 08:44 schreef Flappekz het volgende:
Hmmz...zijn er nog meer mensen die nu niet kunnen aanloggen op Hattrick?
quote:Paweł Kotra [Deze speler toevoegen aan je bookmarks]
TSI = 13 740, 20 jaar, goed in vorm
Heeft waardeloos ervaring en is een redelijk leider [Koppen]
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: redelijk
Vleugelspel: slecht Verdedigen: wonderbaarlijk
Scoren: waardeloos Spelhervatting: zwak
Ik dacht dat je een speler die op de TL stond niet kon ontslaan?quote:Speler met ID 50273743 is voor het laatst gezien terwijl hij wanhopig probeerde uit het zwarte gat te klauteren waar hij destijds zo hard in gevallen was. Zijn gloriedagen zijn duidelijk voorbij.
Even later werkte het inderdaad weer, maar dit was best vaag...kreeg al visioenen over databases die moesten worden gerestored enzo...quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:27 schreef maniack28 het volgende:
Werkt hier gewoon hoor flappie..
hehe gelukkig was ik toen op vakantiequote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:20 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Even later werkte het inderdaad weer, maar dit was best vaag...kreeg al visioenen over databases die moesten worden gerestored enzo...![]()
Je kan gewoon je team behouden. Je zou eventueel door kunnen geven dat je daar gaat wonen, maar overplaatsen van je team kan sowieso niet.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:36 schreef Chen het volgende:
Hey, ik ga binnenkort verhuizen naar de Filippijnen. Maar moet ik dan op Hattrick mijn team laten overplaatsen of kan ik gewoon in NL blijven?
Chen, onze chineesquote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:15 schreef Daemon19 het volgende:
Wie gaat er nou weer naar de filippijnen?
Ik ben een Chinindoquote:Op zaterdag 9 juni 2007 01:11 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Chen, onze chinees
Lekker filepinos neucken, toch Chen?
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 03:20 schreef Chen het volgende:
[..]
Ik ben een Chinindo![]()
En ik ga daar heen ja, om uiteraard mooie Filippijnse dames te neuken maar ook om daar te wonen jaOmdat mijn ouders 6 maanden daar gaaan wonen en dan weer 6 maanden hier.. en ik wil graag uit NL dus ga ik daar wonen gewoon
Heb daar trouwens ook allemaal familie zitten
quote:FC Chen
Aftrap: 13-06-2007 om 17:10
Speelterrein: TasmanianDevils Arena, bekerregels. Intrekken!
Ik hoop voor je dat je een paar pakken durex meeneemt..quote:Op zaterdag 9 juni 2007 03:20 schreef Chen het volgende:
[..]
Ik ben een Chinindo![]()
En ik ga daar heen ja, om uiteraard mooie Filippijnse dames te neuken maar ook om daar te wonen jaOmdat mijn ouders 6 maanden daar gaaan wonen en dan weer 6 maanden hier.. en ik wil graag uit NL dus ga ik daar wonen gewoon
Heb daar trouwens ook allemaal familie zitten
Damn, da's allround! Beetje jammer dat ik vleugelspel train bij de jonkies.quote:Ik meen een toekomstige ster ontdekt te hebben. Hij zei me dat hij Mike Gehrmann heet en 16 jaar oud is.
Als je het mij vraagt, is deze jongen wat Spelmaken betreft getalenteerd. Globaal gezien zijn z'n vaardigheden nu matig, denk ik. Op dit moment kan zijn vaardigheid qua Scoren omschreven worden als redelijk. Met de juiste training haalt deze jongeman binnen de kortste keren matig in Verdedigen!
hmmm ik train verdedigen zal ik nu maar ff overstappenquote:Erik Heuts heeft volgens mij potentieel. Hij is 17 jaar en lijkt iets extra's te hebben.
Als hij zich goed ontwikkelt, dan kan deze jongen uitstekend in Scoren worden voordat hij bij het eerste komt. Zonder verdere training denk ik dat hij waardeloos zal blijven in Positiespel.
Wat vind je ervan, geven we hem een kans?
Je kunt ze toch allebei trainen: scoren en verdedigenquote:Op zondag 10 juni 2007 12:47 schreef foetre het volgende:
[..]
hmmm ik train verdedigen zal ik nu maar ff overstappen
Heb ik al gedaan.wat zal ik als 1e training kiezen?quote:Op zondag 10 juni 2007 12:57 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je kunt ze toch allebei trainen: scoren en verdedigen
Wel een hele leuke speler
als je meerdere goede verdedigingstrainees hebt zou ik toch verdediging als eerste kiezen.... en dan scoren erbij voor die ene uitstekende spitsquote:Op zondag 10 juni 2007 12:59 schreef foetre het volgende:
[..]
Heb ik al gedaan.wat zal ik als 1e training kiezen?
Was vergeten mijn trainee ( Toni) op te stellen, maar nu krijgt hij alsnogn training!quote:Millus wilde de tegenstander onmiddellijk onder druk zetten. Timo Kurunsaari verraste de thuisploeg in de 13e minuut met een ingestudeerde vrije schop die in de verre hoek belandde: 0-1 voor Dynamo. Millus-speler Lou Emmer kreeg na 23 minuten in de wedstrijd een gele kaart omdat hij een tegenstander torpedeerde. Tot diepe teleurstelling van de Dynamo-fans kon Wojciech Latosiński een blessure aan zijn hamstring niet verbijten en moest van het veld. Reserve Toni De Liso nam zijn positie over.
En 5-0 gewonnen in de gewone competitiequote:Kristiansund A1
Spelersrapport en ploegopstelling
Type wedstrijd normaal
Tactiek centrumaanval
Tactische vaardigheid zwak
Middenveld waardeloos (heel laag)
Rechterverdediging waardeloos (laag)
Centrale verdediging waardeloos (heel hoog)
Linkerverdediging waardeloos (hoog)
Rechteraanval zwak (heel laag)
Centrale aanval uitmuntend (laag)
Linkeraanval redelijk (hoog)
quote:Kristiansund
Type wedstrijd: normaal
Tactiek: normaal
Tactische vaardigheid: (geen tactiek)
Middenveld: goed (hoog)
Rechterverdediging: zwak (heel hoog)
Centrale verdediging: formidabel (hoog)
Linkerverdediging: matig (heel hoog)
Rechteraanval: briljant (heel laag)
Centrale aanval: goed (heel laag)
Linkeraanval: slecht (laag)
HatStats 228
Verdediging 71
Middenveld 81
Aanval 76
quote:Bonobo11 liet in de 80e minuut zien hoe goed het team in counteren was: Raúl Macía kon onbedreigd op de keeper af en legde de 1-3 erin.
quote:De vrije trap van TheMasterF-speler Isaac van Ieperen in de 84e minuut was fantastisch. De redding van de keeper was zo mogelijk nog beter - geen doelpunt!
1e seizoen 6e divisie, plaats 3quote:Het team is de laatste 9 officiële duels ongeslagen. Het heeft daarbij 3 overwinningen op rij.
Yup. Twee weken terug won ik 4-1, na een 0-1 achterstand.quote:Op zondag 10 juni 2007 22:15 schreef twi het volgende:
Is het mogelijk dat de ME je naait wanneer je 4-0 voor staat?Ik sta 4-0 voor tegen een botje, kom op man. Ik hoor gigantisch over 'm heen te walsen.
Feli!quote:Op zondag 10 juni 2007 23:05 schreef Lennox het volgende:
Promotie naar VI is een feit. Of het als nummer 1 of 2 wordt is nog de vraag. Beslissing valt volgende week.
Heerlijkquote:
SV Houten 3
Type wedstrijd: normaal
Tactiek: counteraanval
Tactische vaardigheid: formidabel
Middenveld: waardeloos (hoog)
Rechterverdediging: uitmuntend (heel laag)
Centrale verdediging: briljant (heel hoog)
Linkerverdediging: uitmuntend (heel hoog)
Rechteraanval: zwak (heel hoog)
Centrale aanval: redelijk (heel laag)
Linkeraanval: zwak (heel laag)
ik heb ook slechts 6 - 1 gewonnen van een botje..quote:Op zondag 10 juni 2007 22:15 schreef twi het volgende:
Is het mogelijk dat de ME je naait wanneer je 4-0 voor staat?Ik sta 4-0 voor tegen een botje, kom op man. Ik hoor gigantisch over 'm heen te walsen.
quote:Op zondag 10 juni 2007 21:59 schreef sportfreak het volgende:
Helaas met 4-0 verloren. Wel definitief veilig gespeeld. De nummer 7 heeft verloren waardoor ik nu 9 punten voorsprong heb met nog 3 wedstrijden. Zeker van een zesde plek dus.![]()
Omdat er in de reguliere competitie niks meer op het spel staat ga ik denk ik volgende week ga motsen om maniack28 aan het kampioenschap te helpen.
Iemand anders nodig hebben om kampioen te wordenquote:Op maandag 11 juni 2007 01:02 schreef maniack28 het volgende:
[..]![]()
![]()
Als je volgende week wint, dan dan... krijg je een zoen van me
Hey, ik heb hem niet nodig... het haalt alleen die hete adem in mn rug weg... en hij biedt het zelf aan, kom zegquote:Op maandag 11 juni 2007 08:37 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Iemand anders nodig hebben om kampioen te worden
SW|THEGREATEST doet het altijd op eigen kracht
das dus een reden om te verliezen volgende weekquote:Op maandag 11 juni 2007 01:02 schreef maniack28 het volgende:
[..]![]()
![]()
Als je volgende week wint, dan dan... krijg je een zoen van me
quote:Op maandag 11 juni 2007 09:03 schreef MrMoon het volgende:
[..]
das dus een reden om te verliezen volgende week![]()
Haphaphaphaphaphaphaphaphaphaphaphaphaphaphaphaphaphaphaphaphaphaphaphaphaphaphapquote:Op maandag 11 juni 2007 08:59 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Hey, ik heb hem niet nodig... het haalt alleen die hete adem in mn rug weg... en hij biedt het zelf aan, kom zeg
gister alweer gewonnen.quote:Het team is de laatste 11 officiële duels ongeslagen. Het heeft daarbij 11 overwinningen op rij.
Ook zo'n honger?quote:Op maandag 11 juni 2007 10:11 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Haphaphaphaphaphaphaphaphaphaphaphaphaphaphaphaphaphaphaphaphaphaphaphaphaphaphap
haphaphaphaphaphaphaphaphaphaphaphaphaphaphaphaphaphaphaphaphaphaphaphaphaphaphap
haphaphaphaphaphaphaphaphaphaphaphaphaphaphaphaphaphaphaphaphaphaphaphaphaphaphap
Maniack wel iigquote:
Ik heb net gegetenquote:
Gisteren eenmalig 3-4-3 gespeeld en 5-2 verloren van de aanstaande kampioen.quote:Transfers for Nand Hassing
Date From To Price TSI then
11-06-2007 Real Club de Cul CHOUCHOU TEAM 94 000 ¤ 500 Report this transfer to the staff
06-06-2007 De A stars Real Club de Cul 12 000 ¤ 440
CHOUCHOU TEAMquote:Op maandag 11 juni 2007 18:35 schreef twi het volgende:
Welke knuppel betaalt nu nog een ton voor een 17-jarige redelijk/matig?
Mooiquote:Op zaterdag 9 juni 2007 19:20 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat je een paar pakken durex meeneemt..![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |