Iemand anders nodig hebben om kampioen te wordenquote:Op maandag 11 juni 2007 01:02 schreef maniack28 het volgende:
[..]![]()
![]()
Als je volgende week wint, dan dan... krijg je een zoen van me
Hey, ik heb hem niet nodig... het haalt alleen die hete adem in mn rug weg... en hij biedt het zelf aan, kom zegquote:Op maandag 11 juni 2007 08:37 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Iemand anders nodig hebben om kampioen te worden
SW|THEGREATEST doet het altijd op eigen kracht
das dus een reden om te verliezen volgende weekquote:Op maandag 11 juni 2007 01:02 schreef maniack28 het volgende:
[..]![]()
![]()
Als je volgende week wint, dan dan... krijg je een zoen van me
quote:Op maandag 11 juni 2007 09:03 schreef MrMoon het volgende:
[..]
das dus een reden om te verliezen volgende week![]()
Haphaphaphaphaphaphaphaphaphaphaphaphaphaphaphaphaphaphaphaphaphaphaphaphaphaphapquote:Op maandag 11 juni 2007 08:59 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Hey, ik heb hem niet nodig... het haalt alleen die hete adem in mn rug weg... en hij biedt het zelf aan, kom zeg
gister alweer gewonnen.quote:Het team is de laatste 11 officiële duels ongeslagen. Het heeft daarbij 11 overwinningen op rij.
Ook zo'n honger?quote:Op maandag 11 juni 2007 10:11 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Haphaphaphaphaphaphaphaphaphaphaphaphaphaphaphaphaphaphaphaphaphaphaphaphaphaphap
haphaphaphaphaphaphaphaphaphaphaphaphaphaphaphaphaphaphaphaphaphaphaphaphaphaphap
haphaphaphaphaphaphaphaphaphaphaphaphaphaphaphaphaphaphaphaphaphaphaphaphaphaphap
Maniack wel iigquote:
Ik heb net gegetenquote:
Gisteren eenmalig 3-4-3 gespeeld en 5-2 verloren van de aanstaande kampioen.quote:Transfers for Nand Hassing
Date From To Price TSI then
11-06-2007 Real Club de Cul CHOUCHOU TEAM 94 000 ¤ 500 Report this transfer to the staff
06-06-2007 De A stars Real Club de Cul 12 000 ¤ 440
CHOUCHOU TEAMquote:Op maandag 11 juni 2007 18:35 schreef twi het volgende:
Welke knuppel betaalt nu nog een ton voor een 17-jarige redelijk/matig?
Mooiquote:Op zaterdag 9 juni 2007 19:20 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat je een paar pakken durex meeneemt..![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |