quote:even voor de duidelijkheid ik ben geen milf ben niet op zoek (ja naar mijn verstand maar die hoop heb ik al opgegeven)
ben al jaren gelukkig met mijn mannetje heb een zoon van bijna 16 en als alles goed verloopt komt er rond medio 2008 een heerlijk klein broertje of zusje bij ..
vind het gewoon leuk om via deze weg contact te hebben met mede internet gebruikers
Dus heren de hormoontjes mogen in de broek blijven zitten ...........
Is dat niet het hele idee achter [OUD] ?quote:Op maandag 28 mei 2007 10:16 schreef Dirkh het volgende:
Als ik het goed begrijp, moeten users boven de 30 zich hier melden. En dan? Gaan ze dan met elkaar babbelen over jouw zwangerschap?
Ah, je bent er al zie ikquote:Op maandag 28 mei 2007 10:16 schreef Dirkh het volgende:
Als ik het goed begrijp, moeten users boven de 30 zich hier melden. En dan? Gaan ze dan met elkaar babbelen over jouw zwangerschap?
Nee, dat is voor dodo's, ONZ is voor ons.quote:Op maandag 28 mei 2007 10:18 schreef dubidub het volgende:
[..]
Is dat niet het hele idee achter [OUD] ?
nee ik ben gewoon nieuwschierig hoeveel ouderen dit leuk vinden, nothing more nothing lessquote:Op maandag 28 mei 2007 10:16 schreef Dirkh het volgende:
Ik vind het heel leuk dat je zwanger bent.quote:Op maandag 28 mei 2007 10:20 schreef Moedertjuh het volgende:
[..]
nee ik ben gewoon nieuwschierig hoeveel ouderen dit leuk vinden noting more noting less
Dirkh is een oudere, die vindt dat wel lollig.quote:Op maandag 28 mei 2007 10:20 schreef Moedertjuh het volgende:
[..]
nee ik ben gewoon nieuwschierig hoeveel ouderen dit leuk vinden noting more noting less
Jap lekkende borsten: zit er een collega tegenover mij tijdens de overdracht, word opeens dé hele brost nat... Was ze aan het lekkenquote:Op maandag 28 mei 2007 10:18 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ah, je bent er al zie ik
Hup, praten over poepluiers, lekkende borsten, bonken en slierken, halve darmstelsel dat je tesamen met het kind eruit poept en kots, veeeel kots!
Ik ben net over de dertig, dat is niet oud. Je bent zo jong als dat je je voelt.quote:Op maandag 28 mei 2007 10:22 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dirkh is een oudere, die vindt dat wel lollig.
Wist je dat de halve baarmoeder zo'n beetje meekomt na de bevalling?quote:
Lekkende borstenquote:Op maandag 28 mei 2007 10:22 schreef hierissiedan het volgende:
[..]
Jap lekkende borsten: zit er een collega tegenover mij tijdens de overdracht, word opeens dé hele brost nat... Was ze aan het lekken
Gaat heen, je bent bijna net zo oud als ikquote:Op maandag 28 mei 2007 10:23 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik ben net over de dertig, dat is niet oud. Je bent zo jong als dat je je voelt.
Al moet ik zeggen dat ik me wel 103 voel. Dus ik spreek me hier gewoon even tegen, wel zo slim.
Maar ik ben niet zwanger!
ben er zelf ook heel blij mee hoor het is heel welkom dus ..........quote:Op maandag 28 mei 2007 10:22 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik vind het heel leuk dat je zwanger bent.
dat lijkt me nu zo mooiquote:Op maandag 28 mei 2007 10:23 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wist je dat de halve baarmoeder zo'n beetje meekomt na de bevalling?
Voel je opeens "floep" en ligt er met een beetje mazzel een grote dikke blob op je badkamervloer,
steekt zo mooi af bij de witte tegels
Joh, mep ze om d'r oren, pubertjes moet je aankunnen toch?!quote:Op maandag 28 mei 2007 10:24 schreef Moedertjuh het volgende:
[..]
ben er zelf ook heel blij mee hoor het is heel welkom dus ..........
al die lauwe reacties over breinaalden en zo vind ik ook heel grappig (niet )
Het is nieuwsgierig en nothing geen noting .(en een komma zou ook niet misstaan)quote:Op maandag 28 mei 2007 10:20 schreef Moedertjuh het volgende:
[..]
Wie maakt zuke opmerkingen?quote:Op maandag 28 mei 2007 10:24 schreef Moedertjuh het volgende:
[..]
ben er zelf ook heel blij mee hoor het is heel welkom dus ..........
al die lauwe reacties over breinaalden en zo vind ik ook heel grappig (niet )
Doe es liev?quote:Op maandag 28 mei 2007 10:26 schreef Foo_niks het volgende:
[..]
Het is nieuwsgierig en nothing geen noting .(en een komma zou ook niet misstaan)
Wel zich met die anderhalve decimeter nog effe op die valreep vol laten pompen ,maar fatsoenlijk Nederlands
....Ho maar![]()
hahaha ik red nog steeds iedere keer de wc nu lolquote:Op maandag 28 mei 2007 10:23 schreef yvonne het volgende:
[..]
Voel je opeens "floep" en ligt er met een beetje mazzel een grote dikke blob op je badkamervloer,
Gewoon weer terug frotten of gewoon even op je kop gaan staan en dan op je pols blazen.quote:Op maandag 28 mei 2007 10:23 schreef yvonne het volgende:
[..]
hij had wel gelijk stomme spelfouten ben oud en wijs genoeg mijn fouten toe te gevenquote:Op maandag 28 mei 2007 10:26 schreef yvonne het volgende:
[..]
Doe es liev?
Anders moet ze tussen die dodo's in OUD gaan zitten koetsiekroelen en dat gun je niemand.
Ik heb die grote tieten mogen houdenquote:Op maandag 28 mei 2007 10:27 schreef Moedertjuh het volgende:
[..]
hahaha ik red nog steeds iedere keer de wc nu lol
enne eigenlijk is dat het enige wat wel mooi is een maand of 7 je borsten eindelijk meer dan mijn kleine b cup![]()
He, met zulke posts gaan mijn hormonen ook opspelen.quote:Op maandag 28 mei 2007 10:27 schreef Moedertjuh het volgende:
[..]
enne eigenlijk is dat het enige wat wel mooi is een maand of 7 je borsten eindelijk meer dan mijn kleine b cup![]()
Ach kijk nog een bejaarde!quote:Op maandag 28 mei 2007 10:30 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik heb die grote tieten mogen houden
Alleen struikel ik er nu over -o-
je bevalt in de wc?quote:Op maandag 28 mei 2007 10:27 schreef Moedertjuh het volgende:
[..]
Dat is net zoiets als mannen die meegaan naar woningboulevardsquote:Op maandag 28 mei 2007 10:34 schreef Dirkh het volgende:
Mannen tijdens een bevalling die in eens mee gaan zitten puffen en zuchtenDaar gaat je mannelijkheid, dat vergeet een vrouw nooit meer en zal je daarna nooit meer serieus kunnen nemen.
Mannen moeten op jacht gaan, op zoek naar MILF's op de kraamafdeling.
Tijdens de bevalling de verloskundige achterlangs nemen! Dan ben je pas een kerel!quote:Op maandag 28 mei 2007 10:34 schreef Dirkh het volgende:
Mannen tijdens een bevalling die in eens mee gaan zitten puffen en zuchtenDaar gaat je mannelijkheid, dat vergeet een vrouw nooit meer en zal je daarna nooit meer serieus kunnen nemen.
Mannen moeten op jacht gaan, op zoek naar MILF's op de kraamafdeling.
Met een draagzak aan de vóórkant en een krijzende baby!quote:Op maandag 28 mei 2007 10:36 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat is net zoiets als mannen die meegaan naar woningboulevards
Jaquote:Op maandag 28 mei 2007 10:38 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Met een draagzak aan de vóórkant en een krijzende baby!
Doordachte dertigers...quote:Op maandag 28 mei 2007 10:38 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ze heeft er kennelijk al over nagedacht anders zou je het daar niet neer zetten.![]()
lol oke oke ga me gedragenquote:Op maandag 28 mei 2007 10:30 schreef Dirkh het volgende:
[..]
He, met zulke posts gaan mijn hormonen ook opspelen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |