LOL... ik niet, ik zou vanmorgen om 8.00 uur door de kid m'n bed uitgeschopt worden (hij zat zich er gisteren al de hele dag op te verheugen dat hij me m'n bed uit mocht schoppen op dat tijdstip) omdat we vandaag een autopuzzelrit zouden gaan rijden.... staat ie om 09.36 uur naast m'n bed: Mam, ik heb me verslapenquote:
quote:Op maandag 28 mei 2007 12:49 schreef Leandra het volgende:
LOL... ik niet, ik zou vanmorgen om 8.00 uur door de kid m'n bed uitgeschopt worden (hij zat zich er gisteren al de hele dag op te verheugen dat hij me m'n bed uit mocht schoppen op dat tijdstip) omdat we vandaag een autopuzzelrit zouden gaan rijden.... staat ie om 09.36 uur naast m'n bed: Mam, ik heb me verslapen
Anyway.. geen autopuzzelrit dus vandaag, nu eens ff bedenken wat we dus wel gaan doen
Ja dat dan wel weer... ik net nog ernstig op zoek naar een andere puzzelrit, maar nix gevondenquote:
Schat, het is kutweer, ga lekker DVD tjes kijkenquote:Op maandag 28 mei 2007 12:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja dat dan wel weer... ik net nog ernstig op zoek naar een andere puzzelrit, maar nix gevonden![]()
Welke omgeving zit je?quote:Op maandag 28 mei 2007 12:54 schreef Leandra het volgende:
Ja dat dan wel weer... ik net nog ernstig op zoek naar een andere puzzelrit, maar nix gevonden![]()
Ik overweeg maar ff met m naar Scheveningen te rijden... ff een visje halen bij Simonisquote:Op maandag 28 mei 2007 12:55 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Schat, het is kutweer, ga lekker DVD tjes kijken![]()
Ik ben al vanaf 11.00 depressief![]()
quote:Op maandag 28 mei 2007 12:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik overweeg maar ff met m naar Scheveningen te rijden... ff een visje halen bij Simonis
Vanaf 11.00 uur?? Je voelde het er ineens inhakken?? What happened?
Gisteren begonnen, check mn postgeschiedenisquote:
Oh gelukkig, gisteren... dan is het acceptabel dat ik nog niet bij de les wasquote:Op maandag 28 mei 2007 13:00 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Gisteren begonnen, check mn postgeschiedenis![]()
quote:Op maandag 28 mei 2007 12:57 schreef Leandra het volgende:
Midden Nederland.
Petraaaaaaaaaaquote:Op maandag 28 mei 2007 13:04 schreef petraa het volgende:
Goedemiddagggggggggggggggggg kutusers
Kutusertje!!quote:Op maandag 28 mei 2007 13:04 schreef petraa het volgende:
Goedemiddagggggggggggggggggg kutusers
Heeeeeeeeeej Lean als je nou toch naar scheveningen rijdt naar Simonis kom ie hier ff bakkie doen.quote:
Hoe kun jij dat zo makkelijk vinden terwijl ik me helemaal suf gegoogled hebquote:Op maandag 28 mei 2007 13:04 schreef Veulen het volgende:
[..]
![]()
Er worden er vandaag nog 2 verreden. Maar daarvoor ben je al te laat.
Hierna begint voor de meeste verenigingen de zomerstop, en daarna in september october weer wat.
Kijk... dat is nog eens een goed ideequote:Op maandag 28 mei 2007 13:07 schreef petraa het volgende:
[..]
Heeeeeeeeeej Lean als je nou toch naar scheveningen rijdt naar Simonis kom ie hier ff bakkie doen.![]()
Mootssssssssss waar is je jurkje met je tiet eruit ?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |