Ben blij voor jequote:Op zondag 27 mei 2007 23:56 schreef SiRojK het volgende:
Jah, ik weet het 100% zeker.. Heb nu ook andere foto's gezien waar hij op staat met gezicht
neuken ?quote:Op zondag 27 mei 2007 23:51 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ja eigenlijk ben ik een naar bier stinkende overmatig zwetende lelijke dikzak van een jaar of 50![]()
Vette schaduwquote:
quote:Op zondag 27 mei 2007 23:57 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
@ Clank : hoe heb je die gevonden ? :|
Luther Vandross gescoord bij Bol.com...om af te kicken van het pokeren...quote:Op zondag 27 mei 2007 23:55 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja en het pokeren. Bol.com mist mij sinds het pokeren is afgeschaft.
quote:
Gert ???quote:Op zondag 27 mei 2007 23:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Shit, nou zie ik op wie hij lijkt... alleen dan met donker haar![]()
![]()
heldinquote:
overdosisquote:Op zondag 27 mei 2007 23:59 schreef agter het volgende:
ik vind dat rat erg stil is
http://rs-style.nl/behindthescenes/quote:Op zondag 27 mei 2007 23:57 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
@ Clank : hoe heb je die gevonden ? :|
Net wakker? Heb je zolang niet geslapen?quote:Op zondag 27 mei 2007 23:56 schreef Lobasca het volgende:
Ben net wakker. Hoor Natasia Ontzettend uitsloverig lullen.... ze vindt Dimitri vast erg leuk.
Ja grote tieten hebben is ook zo'n pluspunt. Je wordt er namelijk in 1 klap 75% aantrekkelijker vanquote:Op zondag 27 mei 2007 23:59 schreef Mani89 het volgende:
Natasia krijgt alweer haar compleet misplaatste attitude terug nu ze der nieuwe borsten heeft .. ziet zij iets in de spiegel dat wij niet zien
Die zit waarschijnlijk weer te broeden op wat hij Amanda nu weer kan verwijten... vooral nu ze een 'relatie' hebben. Eerder probeerde hij het al met zeggen dat ze stomdronken en geil was.quote:Op zondag 27 mei 2007 23:59 schreef agter het volgende:
quote:Op zondag 27 mei 2007 23:59 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Natasia giert de hechtingen uit haar boobs
Lijkt op mijn hond, iedereen mag haar aanhalen maar als ik een hond aai is word ze een vals jaloers krengquote:Op zondag 27 mei 2007 23:59 schreef agter het volgende:
Op die gedachte ga ik me concentreren!quote:Op zondag 27 mei 2007 23:59 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Natasia giert de hechtingen uit haar boobs
Vind die opwindender dan die eerste...quote:
Nouuuuuuuuuuuu hij heeft een heerlijk geil lichaamquote:
Hoezo, zei ze dat?quote:Op maandag 28 mei 2007 00:02 schreef Prospera het volgende:
Amanda denkt dat ze Kate Moss is:
[afbeelding]
Confectiemaat 0quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |