1. Jullie hebben regels gesteld.. Hou je dan zelf aan die regels.. Fysiek geweld is nu al meerdere keren voorgekomen.. Jullie geven zelf aan eerder in te grijpen als bewoners op scherp staan, laat ze lekker gaan.. Wij willen zien dat ze anderen slaan, laat ze het dan doen! Als je problemen hebt met haren trekken e.d. dat bewoners daar steeds verder in gaan.. Geef ze dan officiele waarschuwingen, laten ze het de volgende keer wel.. Krijgen ze er nog eentje later dan is zijn ze weg, exit, adios, moet je maar van een ander afblijven!
2. Streamlocks zijn heel irritant, in veel gevallen duren ze veel te lang en lijken ze ook erg nutteloos..
3. Als er bijvoorbeeld 's ochtends maar 2 streams zijn, verdeel het dan een beetje.. Nu is het heel vaak 2 streams op één situatie of persoon, terwijl anderen ook al wakker zijn en dingen aan het doen zijn...
4. Natasia er uit, ze is een grote ergernis voor heeeeeeel veel streamers...
5. Een verbod voor lieke op het woord / de volgende zinnen... kan ik jou even spreken, ik wil graag een gesprekje met jou
6. Haal Palma uit de villa.. Ze bemoeit zich te veel met het spel, ze is irritant, volgens mij vindt echt NIEMAND haar leuk..
[ Bericht 5% gewijzigd door SiRojK op 29-05-2007 10:14:58 ]