Om toch een grens aan te geven zou niet verkeerd zijn. Maar er zullen wel niet zo heel veel nieuwe aanmeldingen zijn voor DGK en wanneer alles bestraft zou worden met een exit was het snel einde DGK.quote:Op zondag 27 mei 2007 22:11 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Op een gegeven moment ging het alleen nog maar om tikjes uitdelen, aan haren trekken ed en dan vragen om een exit. Daar hadden we geen zin meer in. Dus we bestraffen die kleine acties niet meer en hebben met alle bewoners gesproken dat het klaar moet zijn met uitlokken tot fysiek geweld. Ze hebben er allemaal een handje van om te duwen en te trekken dus dat is hun eigen verantwoordelijkheid. We grijpen in (vaak telefonisch) als het te scherp wordt.
Ja bewoners weten ook dat het is of dansen of praten. Meestal volgt er uit een feestje weer verhaal of intrige. Vandaar. Is ook soms kut dat je niks kan horen maar 9van de 10 keer wordt er ook niks bijzonders gezegd.quote:Op zondag 27 mei 2007 22:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vestig er elke keer de aandacht op als de DGK Redactie hier is, maar ze negeren het.
Fijn dat jullie zo serieus antwoord geven.quote:Op zondag 27 mei 2007 22:11 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Op een gegeven moment ging het alleen nog maar om tikjes uitdelen, aan haren trekken ed en dan vragen om een exit. Daar hadden we geen zin meer in. Dus we bestraffen die kleine acties niet meer en hebben met alle bewoners gesproken dat het klaar moet zijn met uitlokken tot fysiek geweld. Ze hebben er allemaal een handje van om te duwen en te trekken dus dat is hun eigen verantwoordelijkheid. We grijpen in (vaak telefonisch) als het te scherp wordt.
Bij dat gooien met drank van amanda zeiden ze dat het niet meer mocht, gebeurde het weer, dan mogelijk een exit....quote:Op zondag 27 mei 2007 22:15 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ok, maar dat van die officiele waarschuwingen en na 2 exit dat telt niet meer?
Goed idee, hiet staat het topic : Geef hier je tips aan DGK_REDACTIEquote:Op zondag 27 mei 2007 22:17 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Joh al die spelstrategie word je toch ook moe van... Steeds zelfde gekonkel. Toch?
Maar als je dat leuk vindt snap ik wel dat je het nu minder vindt. We hopen natuurlijk dat je wel gewoon blijft kijken aangezien je er al vanaf t begin bij zit.
Open anders s een topic waarin iedereen aanbevelingen of id-en kwijt kan voor het programma. Hebben wij ook wat aan.
Ik moest denken aan Brian die Amanda in haar gezicht spuugde en sloeg. Dat wordt dan betiteld als een kleine actie. Triest eigenlijk.quote:Op zondag 27 mei 2007 22:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Volgens mij zijn de tanden van Mevr. N. Blank behoorlijk scherp. Ik wil je wel geloven, maar het lukt me zo moeilijk.
Haren op haar tanden voorkwamen een ernstige verwonding.quote:Op zondag 27 mei 2007 22:17 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hij was toch niet gewond![]()
Stel je niet zo aan![]()
OMG! Ze weten zich totaal geen raad!quote:Op zondag 27 mei 2007 22:17 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Joh al die spelstrategie word je toch ook moe van... Steeds zelfde gekonkel. Toch?
Maar als je dat leuk vindt snap ik wel dat je het nu minder vindt. We hopen natuurlijk dat je wel gewoon blijft kijken aangezien je er al vanaf t begin bij zit.
Open anders s een topic waarin iedereen aanbevelingen of id-en kwijt kan voor het programma. Hebben wij ook wat aan.
Zat niet in uitzending omdat het geen relevant verhaal vertelt. Brian is echt wel aangesproken op zn gedrag destijds.quote:Op zondag 27 mei 2007 22:18 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Daar kan ik me heel goed in vinden, maar dat hele gedoe met Brian die Amanda slaat gaat mij veel te ver. Het was vanuit Amanda ook geen uitlokking naar Brian toe, maar gewoon een Brian die helemaal loco werd.
Er is zelfs geeneens een OW gegeven, maar meneer werd beloond met een nachtje hotel (wat overigens in de TV uitzending werd verzwegen...)
Maar wat is dan nu de nieuwe grens ?
Late reactie maar met je eens!quote:
En mijn vraag is dan: waarom telefonisch een waarschuwing als het te scherp wordt ipv een officiele waarschuwing?quote:Op zondag 27 mei 2007 22:19 schreef Dark het volgende:
[..]
Fijn dat jullie zo serieus antwoord geven.
Mijn vraag is dan, hoe bepaal je dan wanneer iemand te ver gaat?
Inderdaad, een beetje duwen kan ik wel begrijpen maar het gaat veel verder dan een duwtje.quote:Op zondag 27 mei 2007 22:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Volgens mij zijn de tanden van Mevr. N. Blank behoorlijk scherp. Ik wil je wel geloven, maar het lukt me zo moeilijk.
Dankjewel voor je reactiequote:Op zondag 27 mei 2007 22:19 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Ja bewoners weten ook dat het is of dansen of praten. Meestal volgt er uit een feestje weer verhaal of intrige. Vandaar. Is ook soms kut dat je niks kan horen maar 9van de 10 keer wordt er ook niks bijzonders gezegd.
Jurk?quote:
ja alles voor kindjes van god hequote:Op zondag 27 mei 2007 22:21 schreef farceman het volgende:
Iemand enig idee waarom Mitch evrvangen is ?
kan het nergens teruglezen?
Weer een beschemingsmaatregel voor Brian waarschijnlijk..?
............. in topicquote:Op zondag 27 mei 2007 22:17 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
Ben je dat nou nog niet kwijt?quote:Op zondag 27 mei 2007 22:21 schreef milk-shake het volgende:
[..]
nou lekker ...zit ik net met het para-brother shirt...........is er geen para brain meer![]()
Mwah. Dat moet gewoon geen doel op zich zijn. We waren er klaar mee omdat het om niks anders ging dan dat. In het regelboek staat ook dat 2 waarschuwingen KUNNEN leiden tot uitzetting.quote:Op zondag 27 mei 2007 22:15 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ok, maar dat van die officiele waarschuwingen en na 2 exit dat telt niet meer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |