quote:Op zondag 27 mei 2007 22:04 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Vanmorgen riep Natasia al gelijk dat als de FEBO hier niet aan zou doen dat ze Wilgo wel zou inschakelen om er een advocaat op te zetten. Dus waarom er nu een streamlock op moest is mij een raadsel![]()
Kan je nagaan wat er gebeurd als er een DGK in rusland komtquote:Op zondag 27 mei 2007 22:09 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Nou, het joetjoep filmpje van BB-rusland liet toch zien dat het er in een BB heftig aan toe kan gaan.
Volgens mij zijn de tanden van Mevr. N. Blank behoorlijk scherp. Ik wil je wel geloven, maar het lukt me zo moeilijk.quote:Op zondag 27 mei 2007 22:11 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Op een gegeven moment ging het alleen nog maar om tikjes uitdelen, aan haren trekken ed en dan vragen om een exit. Daar hadden we geen zin meer in. Dus we bestraffen die kleine acties niet meer en hebben met alle bewoners gesproken dat het klaar moet zijn met uitlokken tot fysiek geweld. Ze hebben er allemaal een handje van om te duwen en te trekken dus dat is hun eigen verantwoordelijkheid. We grijpen in (vaak telefonisch) als het te scherp wordt.
Ik ben niet verwend..quote:Op zondag 27 mei 2007 22:06 schreef F04 het volgende:
[..]
Idd, eigelijk zijn we te verwend, maar laat BB alsjeblief weg! DGK is veeeeel beter!
Er zijn bij BB ook vervangers geweest hoor.quote:Op zondag 27 mei 2007 22:10 schreef avonne het volgende:
[..]
Aangezien er bij BB geen vervangers in worden gezet, denk ik dat BB nooit meer hetzelfde zal zijn, maar een directe DGK-terror kopie, wie er het meest de anderen kan wegpesten.
Met DGK is de schaamte om asociaal te zijn volkomen weg, en worden de kandidaten weggepest.
on topic:
Huub had toch ook zoiets met Nathanael, over portretrecht? Dat het wel aan Talpa was gegeven maar niet aan Nathanael?
Uitstekende uitleg. Dank je. En een prima manier om heel veel gezeur op FOK te stoppen, iedereen weet nu dat jullie op deze manier acteren en het de bewoners ook hebt laten weten.quote:Op zondag 27 mei 2007 22:11 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Op een gegeven moment ging het alleen nog maar om tikjes uitdelen, aan haren trekken ed en dan vragen om een exit. Daar hadden we geen zin meer in. Dus we bestraffen die kleine acties niet meer en hebben met alle bewoners gesproken dat het klaar moet zijn met uitlokken tot fysiek geweld. Ze hebben er allemaal een handje van om te duwen en te trekken dus dat is hun eigen verantwoordelijkheid. We grijpen in (vaak telefonisch) als het te scherp wordt.
Ok, maar dat van die officiele waarschuwingen en na 2 exit dat telt niet meer?quote:Op zondag 27 mei 2007 22:11 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Groot gelijk.quote:Op zondag 27 mei 2007 22:11 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
quote:Op zondag 27 mei 2007 22:12 schreef StefanPeeters het volgende:
[..]
Omdat ik nog niet zo ver ben.... Over een uur ben ik in Eemnes, pas dan
zul je hem door de poort zien gaan![]()
Dat is juist het leuke! Wedden dat DGK op CNN komt als er een massale vechtpartij plaatsvind.quote:Op zondag 27 mei 2007 22:11 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Pas je wel een beetje op? In tweede instantie lijkt het me toch niet zo'n aardig jongetje.quote:Op zondag 27 mei 2007 22:12 schreef StefanPeeters het volgende:
[..]
Omdat ik nog niet zo ver ben.... Over een uur ben ik in Eemnes, pas dan
zul je hem door de poort zien gaan![]()
Joh al die spelstrategie word je toch ook moe van... Steeds zelfde gekonkel. Toch?quote:Op zondag 27 mei 2007 22:14 schreef Sonique het volgende:
[..]
Ik ben niet verwend..
Daaromklaag ik nu... Ik kon hele avonden (en nachten) aan de stream hangen om te zien hoe mensen plannen aan het smeden waren, en hoe mensen door het spelen van het spel in een hoek werden gezet waar ze niet meer uit konden komen vanwege hun hypocrisie en dergelijke...
Niveau...
Is er niet meer nu.
Nu is het stront, pis, ranzigheid en 'derden' weg pesten... Het liefst met veel kabaal en bombarie...
Vind ik het 'uitlekken' van vehalen over de bewoners aan de Party/Telegraaf toch betere publiciteit.
Hij was toch niet gewondquote:Op zondag 27 mei 2007 22:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Volgens mij zijn de tanden van Mevr. N. Blank behoorlijk scherp. Ik wil je wel geloven, maar het lukt me zo moeilijk.
Geen para Brian meer?quote:Op zondag 27 mei 2007 22:11 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Allemaal zo voorspelbaar.quote:Op zondag 27 mei 2007 22:16 schreef beequeen het volgende:
En weer die teringherrie, samen met een ex-teasers en een wannabee teaser.
Ik vestig er elke keer de aandacht op als de DGK Redactie hier is, maar ze negeren het.quote:Op zondag 27 mei 2007 22:16 schreef beequeen het volgende:
En weer die teringherrie, samen met een ex-teasers en een wannabee teaser.
Zal vast wel weer komen binnenkort. Wij VMBO-ers zijn niet zo creatief dus binnenkort vast weer een big fight...quote:Op zondag 27 mei 2007 22:16 schreef F04 het volgende:
[..]
Dat is juist het leuke! Wedden dat DGK op CNN komt als er een massale vechtpartij plaatsvind.![]()
Jerry Springer is hierdoor ook populair geworden. Door de gevechten.
Daar kan ik me heel goed in vinden, maar dat hele gedoe met Brian die Amanda slaat gaat mij veel te ver. Het was vanuit Amanda ook geen uitlokking naar Brian toe, maar gewoon een Brian die helemaal loco werd.quote:Op zondag 27 mei 2007 22:11 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Jerry Springer stond dan ook niet bekend om het hoge niveau van zijn programma en gasten, dat wat bij DGK wel de bedoeling was.quote:Op zondag 27 mei 2007 22:16 schreef F04 het volgende:
[..]
Dat is juist het leuke! Wedden dat DGK op CNN komt als er een massale vechtpartij plaatsvind.![]()
Jerry Springer is hierdoor ook populair geworden. Door de gevechten.
Heel begrijpelijk.quote:Op zondag 27 mei 2007 22:11 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |