Ze hebben het al eens eerder gezegd, wij kijken in principe mee naar de regie beelden. De soap die daaruit gemaakt wordt hoeft niet persé te zijn wat wij in de regie beelden zien. Ze kunnen het verhaal zo maken als ze willen dat het loopt.quote:Op zondag 27 mei 2007 22:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dus wat wij zien komt niet in de reguliere TV-uitzending, omdat het niet past voor o.a. kleinke kinderen. Kom op zeg, we zijn toch niet blind, You Tube staat vol met filmpjes, met de simpele waarheid.
quote:Op zondag 27 mei 2007 22:40 schreef Marrije het volgende:
Ik heb het niet precies gevolgd maar giet Michael nu plas in de schoenen van Jaap?
BINGOquote:Op zondag 27 mei 2007 22:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
En dat is idd relevant omdat het zijn populairiteit zou kunnen beïnvloeden. Brian is gewoon een hufter en als het publiek dat niet te zien krijgt dan krijgt hij dus PopiPoll stemmen die hem weer CP's opleveren.
Terwijl hij die misschien niet gehad zou hebben als het wel in beeld gebracht was: dus relevant.
Dat schreef je niet , maar reageerde je wel opquote:Op zondag 27 mei 2007 22:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Het gaat niet om het hotel, daar schreef ik niets over. Wat daar gebeurde gaf in de kern weer hoe gemakkelijk Brian door zijn beheersing heen schiet en hoe hij feitelijk tegen vrouwen (Amanda) aankijkt.
quote:Op zondag 27 mei 2007 22:41 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ze zijn beide even groot dus ik denk dat ik gewoon maar ga afwisselen
Nee, lijkt me lachen hoe Huub dan zou reageren.quote:Op zondag 27 mei 2007 22:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ga zelf neuken, dan hoef je niet te vragen hoe het gaat.![]()
M doet het... Misschien mocht hij daarom ook wel langer blijven?? Of omdat Eric sowieso al zielig is.....quote:
Idd...quote:Op zondag 27 mei 2007 22:40 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Ja maar dat weten jullie nou toch wel. Het is alleen niet zo dat we letterlijk scripten maar geven wel zaken aan. Anders kun je het programma niet maken en aan de gang houden. Dan zit iedereen gezellig op de bank boekjes te lezen. Die manier van werken is gewoon DGK lees realitysoap en daar zijn we nooit geheimzinnig in geweest in mijn optiek. Bijvoorbeeld Dimitri Avondbutler komt dan zeggen we tegen Jaap; vang die jongen ff op. Dan doet ie dat op zijn geheel eigen wijze.
Omdat het niet zo is en wij er tig zinnen over kunnen schrijven maar het wordt niet geloofd dus tja.quote:Op zondag 27 mei 2007 22:38 schreef Villalux het volgende:
nou weer 3x geprobeert maar nee hoor ze gaan er niet op in......
waarom geven ze nooit antwoord op vraag over het beschermen van Brain en Natas.
WIJ streamers kunnen aangeven dat dat al vele malen gebeurt is!
quote:Op zondag 27 mei 2007 22:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ga zelf neuken, dan hoef je niet te vragen hoe het gaat.![]()
Waar zeggen ze dat? Inderdaad dat zeggen ze niet. Je ziet wat je wilt zien. De wens is de vader der gedachten.quote:Op zondag 27 mei 2007 22:37 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Jullie geven dus zelf ook gewoon toe dat bepaalde situaties van tevoren worden bedacht? Daarover is hier nml al heel lang een 'discussie'..
Sigmund!quote:Op zondag 27 mei 2007 22:32 schreef F04 het volgende:
[..]
Dat was achter een muur, maar ik bedoel als ze echt hevig bezig zijn, en een goede shot hebben. Dat er heel snel een cameraman binnenkomt, met een grote camera die ze dan van dichtbij filmt.
Dat lijkt mij nou echt een vette stunt.
Niet alleen voor jou, voor Scanman ook denk ik.quote:Op zondag 27 mei 2007 22:38 schreef StefanPeeters het volgende:
[..]
't is voor mij ook een beetje 'een schok'...
quote:Op zondag 27 mei 2007 22:38 schreef demins het volgende:
[..]
Dat komt alleen omdat ik je nummer niet heb!![]()
Het is wel zeker dat dit de redactie is.quote:Op zondag 27 mei 2007 22:32 schreef Villalux het volgende:
[..]
nou ik ben ook niet zeker....waarom geven ze nooit antwoord op vraag van het beschermen van Brain en Nats................zou een hoop kunnen verklaren...........?!
Je antwoord zegt mij inziens genoeg, btw dat gaat ook gebeuren ik betaal niet meer voor streams en ik kijk ook niet zoals sommige wel doen 24/7, dus je krijgt je zin ik kijk niet meer . jullie zijn van mijn kritiek af, succes , zorg maar dat mensen elkaar van alles toewensen de meest verschrikklelijke dingen , want dat heb je bereikt met dit programma, al denk ik dat jullie /jij niet degene bent die je zegt die je bent, maar goed tabè allemaal ik houd mij bij FOK bij deze met andere dingen bezig als deze ranzigheid.quote:Op zondag 27 mei 2007 22:34 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Nou dat doen we niet. En als het je niet bevalt dan kijk je toch gewoon niet meer.
Gewoon het wegstemmen eruit gooien.quote:Op zondag 27 mei 2007 22:38 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Lijkt me leuk zo'n topic met aanbevelingen...
Er moet in ieder geval iets gebeuren dat de zogenaamde pacts worden verbroken....iedereen heeft daar nu wel een backup waardoor het spel stil ligt. Ze moeten zakelijk worden.
Het is in beeld geweestquote:Op zondag 27 mei 2007 22:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
En dat is idd relevant omdat het zijn populairiteit zou kunnen beïnvloeden. Brian is gewoon een hufter en als het publiek dat niet te zien krijgt dan krijgt hij dus PopiPoll stemmen die hem weer CP's opleveren.
Terwijl hij die misschien niet gehad zou hebben als het wel in beeld gebracht was: dus relevant.
lol...lijkt L van Gaal wel die kan ook geen eerlijk andwoord geven.als er een echter vraag komt!quote:Op zondag 27 mei 2007 22:42 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Omdat het niet zo is en wij er tig zinnen over kunnen schrijven maar het wordt niet geloofd dus tja.
Dat hij werd neergezet als getergd slachtoffer. Met name de avond erna waarop iedereen bij elkaar zat en Huub het mea culpa op zich nam. Zielig muziekje eronder, het beeld was compleet.quote:Op zondag 27 mei 2007 22:41 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat schreef je niet , maar reageerde je wel op![]()
En dat spugen en duwen zat gewoon in de uitzending, met herhaling en slow-motion en al, dus wat is je punt
Nou...... ik denk dat de redactie nu opgelucht het zweet van hun voorhoofd wist.quote:Op zondag 27 mei 2007 22:43 schreef maril het volgende:
[..]
Je antwoord zegt mij inziens genoeg, btw dat gaat ook gebeuren ik betaal niet meer voor streams en ik kijk ook niet zoals sommige wel doen 24/7, dus je krijgt je zin ik kijk niet meer . jullie zijn van mijn kritiek af, succes , zorg maar dat mensen elkaar van alles toewensen de meest verschrikklelijke dingen , want dat heb je bereikt met dit programma, al denk ik dat jullie /jij niet degene bent die je zegt die je bent, maar goed tabè allemaal ik houd mij bij FOK bij deze met andere dingen bezig als deze ranzigheid.
Heel begrijpelijkquote:Op zondag 27 mei 2007 22:40 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Ja maar dat weten jullie nou toch wel. Het is alleen niet zo dat we letterlijk scripten maar geven wel zaken aan. Anders kun je het programma niet maken en aan de gang houden. Dan zit iedereen gezellig op de bank boekjes te lezen. Die manier van werken is gewoon DGK lees realitysoap en daar zijn we nooit geheimzinnig in geweest in mijn optiek. Bijvoorbeeld Dimitri Avondbutler komt dan zeggen we tegen Jaap; vang die jongen ff op. Dan doet ie dat op zijn geheel eigen wijze.
Mazzel!quote:Op zondag 27 mei 2007 22:43 schreef maril het volgende:
[..]
Je antwoord zegt mij inziens genoeg, btw dat gaat ook gebeuren ik betaal niet meer voor streams en ik kijk ook niet zoals sommige wel doen 24/7, dus je krijgt je zin ik kijk niet meer . jullie zijn van mijn kritiek af, succes , zorg maar dat mensen elkaar van alles toewensen de meest verschrikklelijke dingen , want dat heb je bereikt met dit programma, al denk ik dat jullie /jij niet degene bent die je zegt die je bent, maar goed tabè allemaal ik houd mij bij FOK bij deze met andere dingen bezig als deze ranzigheid.
Villalux redactie? Hoe kom je daar op?quote:Op zondag 27 mei 2007 22:43 schreef avonne het volgende:
[..]
Het is wel zeker dat dit de redactie is.
Meestal krijgen we niet eens antwoord, dus we zijn blij met de kruimels
Waarom geloof je nou niet dat het echt de redactie is?quote:Op zondag 27 mei 2007 22:43 schreef maril het volgende:
[..]
Waarschijnlijk drinkt ie morgen zijn schoenen leegquote:Op zondag 27 mei 2007 22:41 schreef milk-shake het volgende:
er wordt lekker pis in de gympen van jaap gegedaan........door n en eric
quote:Op zondag 27 mei 2007 22:43 schreef maril het volgende:
[..]
nou oke 1 dan vertel waarom geen beelden van Brain en Nats in dat Hotel?quote:Op zondag 27 mei 2007 22:42 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Omdat het niet zo is en wij er tig zinnen over kunnen schrijven maar het wordt niet geloofd dus tja.
Klopt, die verwachting was er idd al lang.. Maar ik heb nog nergens een bevestiging gelezen.. Anyway, ik vroeg me alleen af hoe ver het ging.. Wat jij bijvoorbeeld aangeeft over Jaap dat hij hem moet opvangen, daarvan had ik echt verwacht dat het eigen initiatief was... Maargoed, bedankt voor dit antwoordquote:Op zondag 27 mei 2007 22:40 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
Oopsquote:Op zondag 27 mei 2007 22:43 schreef maril het volgende:
[..]
Hoe verklaar je dan, dat de bewoners zelf zeggen dat Brian en Natasia beschermt zijn ?quote:Op zondag 27 mei 2007 22:42 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Pff wat doet het ertoe?quote:Op zondag 27 mei 2007 22:45 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Waarom geloof je nou niet dat het echt de redactie is?
Maril, DGK_Redactie post al sinds 2 december in dit subforum, jij sinds 2 maart... dat jij het begin hebt gemist waarin ettelijke malen zeer goed bewezen is dat ze het wel zijn, is jammer maar je zou iig een aantal vaste DGK-posters niet in twijfel hoeven trekken... je zit lang genoeg op FOK om te weten hoe het werkt dus ik zou zeggen: kijk bij sommige mensen eens wanneer hun DGK-postgeschiedenis begon...quote:Op zondag 27 mei 2007 22:43 schreef maril het volgende:
[..]
Huub was toch de aanstichter (doelbewust ook nog)quote:Op zondag 27 mei 2007 22:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat hij werd neergezet als getergd slachtoffer. Met name de avond erna waarop iedereen bij elkaar zat en Huub het mea culpa op zich nam. Zielig muziekje eronder, het beeld was compleet.
Maar wil dat dan ook zeggen dat bepaalde relatie's compleet gespeeld zijn ..?quote:Op zondag 27 mei 2007 22:32 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Ja je moet het eigenlijk zo zien dat je op de streams naar de opname van een televisieprogramma zit te kijken. Jullie vergelijken het te vaak met BB en daarom worden jullie zo opgefokt over sommige zaken. Ook wel weer grappig maar het gaat me echt te ver dat mensen ons helemaal plat bellen over vanalles en nog wat. Je zit gewoon live naar de opnamen van een realitySOAP te kijken. Zo moet je het zien.
Nou, Brian was echt helemaal para man. Als er een cameraman was meegegaan komt hij er echt niet meer levend uit.quote:Op zondag 27 mei 2007 22:45 schreef Villalux het volgende:
[..]
nou oke 1 dan vertel waarom geen beelden van Brain en Nats in dat Hotel?
Samen met Michaelquote:
Ow ik ben er zo gelukkig meequote:Op zondag 27 mei 2007 22:46 schreef noekje het volgende:
Je kunt ze dus ook allebei er uit laten hangen. De mogelijkheden zijn onbeperkt. Je zult er geen spijt van krijgen, geefmegeentjoeri.
[afbeelding]
Dit is waarom Brian niet van haar houdt als ze zo dronken is.quote:Op zondag 27 mei 2007 22:47 schreef AnTjUh het volgende:
brian loopt alweer te mauwen dat amanda dronken is
Jaquote:Op zondag 27 mei 2007 22:47 schreef farceman het volgende:
[..]
Maar wil dat dan ook zeggen dat bepaalde relatie's compleet gespeeld zijn ..?
Bv. Lieke-Huub of Amanda -Mitch enz?
Volgens mij hebben ze daar in een vorige cos al antwoord op gegeven. Nee ze worden niet beschermd en is iets wat tussen de oren van sommige FOK!ers zit. En je kunt het nog tig keer vragen maar dit zal waarschijnlijk hun antwoord blijven, en gezien de antwoorden die ze het afgelopen half uur geven denk ik dat het wel waar is.quote:Op zondag 27 mei 2007 22:38 schreef Villalux het volgende:
nou weer 3x geprobeert maar nee hoor ze gaan er niet op in......
waarom geven ze nooit antwoord op vraag over het beschermen van Brain en Natas.
WIJ streamers kunnen aangeven dat dat al vele malen gebeurt is!
LULquote:Op zondag 27 mei 2007 22:48 schreef StefanPeeters het volgende:
Michael brengt vanacht ook nog in de villa door. Ik heb net met de
redaktie gebeld dat mijn brommer niet start
quote:Op zondag 27 mei 2007 22:48 schreef StefanPeeters het volgende:
Michael brengt vanacht ook nog in de villa door. Ik heb net met de
redaktie gebeld dat mijn brommer niet start
Meid, jij krijgt iedere man plat dadelijk in je nieuwe outfit(je) en je ingestudeerde dansje!! Succes!!quote:Op zondag 27 mei 2007 22:48 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ow ik ben er zo gelukkig mee![]()
Straks nog even dat dansje oefenen en ik krijg straks ook weer eens aandacht![]()
Maar waarom mocht dan bv. het Honing verhaal niet doorgaan en is Brian hiervan zelfs door achter op de hoogte van gebracht. Dat soort dingen bedoelen wij vaak.quote:Op zondag 27 mei 2007 22:42 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
IK heb het idee dat hij denkt dat ze veel is gaan drinken omdat Mitch er niet isquote:Op zondag 27 mei 2007 22:49 schreef SiRojK het volgende:
Ik snap dit niet van Brian.. Zijn vriendin is botergeil en hij vindt het niet leuk.... Ik zou het wel weten
Mening weer herzien?quote:Op zondag 27 mei 2007 22:50 schreef rooie3 het volgende:
Hij moet weer naar achter.
Word wel raar nu.
Hoop echt niet dat hij blijft.
Want zo maakt hij Huub immuun.
En is het dag Japio.
Nee dat niet.quote:Op zondag 27 mei 2007 22:47 schreef farceman het volgende:
[..]
komaan, het zijn stumpers van de redactie, maar zo suf zullen ze toch niet zijn. een jochie van 19 die niet kan praten en 0 charisma heeft erin houden? na.quote:Op zondag 27 mei 2007 22:50 schreef rooie3 het volgende:
Hij moet weer naar achter.
Word wel raar nu.
Hoop echt niet dat hij blijft.
Want zo maakt hij Huub immuun.
En is het dag Japio.
De vervangende butler, Mitch en Melissa konden niet komen.quote:Op zondag 27 mei 2007 22:51 schreef Sonique het volgende:
Maare wie is die 'stripper' dan?
(kom op mensen, ben er even tussenuit geweest...)
Dat wit Brian niet. Komt nog wel. Ze wilden t die avond doen maar toen kwam de KostVader langs. Nu doen ze t niet omdat ze bang zijn dat Natasia flipt en de hechtingen eruit springen (wat op zich leuke tv kan zijnquote:Op zondag 27 mei 2007 22:50 schreef farceman het volgende:
[..]
Maar waarom mocht dan bv. het Honing verhaal niet doorgaan en is Brian hiervan zelfs door achter op de hoogte van gebracht. Dat soort dingen bedoelen wij vaak.
Top antwoordquote:
Wat ik me afvraag, waarom denkt Amanda nog steeds dat ze aan het NK visagie heeft meegedaan?quote:Op zondag 27 mei 2007 22:53 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Dat wit Brian niet. Komt nog wel. Ze wilden t die avond doen maar toen kwam de KostVader langs. Nu doen ze t niet omdat ze bang zijn dat Natasia flipt en de hechtingen eruit springen (wat op zich leuke tv kan zijn). Dus het zal binnenkort nog wel gebeuren denk ik.
Nou......quote:
Andere VMBO'er nu?quote:Op zondag 27 mei 2007 22:53 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Dat wit Brian niet. Komt nog wel. Ze wilden t die avond doen maar toen kwam de KostVader langs. Nu doen ze t niet omdat ze bang zijn dat Natasia flipt en de hechtingen eruit springen (wat op zich leuke tv kan zijn). Dus het zal binnenkort nog wel gebeuren denk ik.
Dat wit Brian niet -------------- dat moet zeker ------------Dat WIL Brain niet...............quote:Op zondag 27 mei 2007 22:53 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Brian weet het wel ... Hij zei het tegen Huub.. dus... Rara....quote:Op zondag 27 mei 2007 22:53 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
je kunt niet ontkennen dat Lieke er alleen maar inzit vanwege wat ze met Huub en Palma meemaakte.quote:Op zondag 27 mei 2007 22:47 schreef farceman het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |